Ja gewoon van de shop enzo. Ik doe niet elk weekend mdma met snuif ofzoquote:
Wifi niet sterk genoeg voor een foto te uploaden... Fucking zuigende wifi...quote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker.
ik heb een foto van gemaakt maar kan m niet uploaden, daar is WiFi niet sterk genoeg voor
Klopt. WiFi hier werkt vaker niet dan dat het wel werkt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Wifi niet sterk genoeg voor een foto te uploaden... Fucking zuigende wifi...
die knul zit dan ook in de middle of nowherequote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zonde. Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker.
ik heb een foto van gemaakt maar kan m niet uploaden, daar is WiFi niet sterk genoeg voor
Op een afgelegen eilandje van de Bahama's. Blij dat ik morgen weer terug naar de bewoonde wereld ga.quote:
Oh spacecake?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja gewoon van de shop enzo. Ik doe niet elk weekend mdma met snuif ofzo
Ik ben erg optimistisch ingesteldquote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je dat? pijpen vergt veel oefening
baasquote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een afgelegen eilandje van de Bahama's. Blij dat ik morgen weer terug naar de bewoonde wereld ga.
maar wel elke dag crack toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja gewoon van de shop enzo. Ik doe niet elk weekend mdma met snuif ofzo
ja dan is het toch niet speciaal meer.. bovendien heb ik ook anderen dingen te doen in het weekend.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Oh spacecake??
En waarom niet elk weekend mdma en snuiven??
Echt fucked op is pas als op mobiel al die moeite in een lange tekst hebt gestopt en als je dan verzend wifi het niet doet en je alles kwijt bent!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. WiFi hier werkt vaker niet dan dat het wel werkt.
Goed verhaal Bob, maar degenen die weten, weten dondersgoed dat het met een hele pil, joint en halve gram speed, onmogelijk is om berichtjes te typen. Lezen lukt ook niet, en heb je het gelezen, dan lukt het niet om te reageren.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed verhaal Bob, maar degenen die weten, weten dondersgoed dat het met een hele pil, joint en halve gram speed, onmogelijk is om berichtjes te typen. Lezen lukt ook niet, en heb je het gelezen, dan lukt het niet om te reageren.
Dusssss...
Pil is bijna helemaal ingeslagen. Smoke deze spliff op en dan dansen!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme Bob je reist toch niet helemaal naar Groningen om daar te FOK!ken?
tuurlijk, anders kom ik de dag niet doorquote:
Juist.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Pil is bijna helemaal ingeslagen. Smoke deze spliff op en dan dansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |