Lekker van de zon genietenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer 2 dagen ipv 3. Vandaag een beetje nutteloze dag.
Kopieren.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Echt fucked op is pas als op mobiel al die moeite in een lange tekst hebt gestopt en als je dan verzend wifi het niet doet en je alles kwijt bent!!!!
Ja ook beetje gek.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:36 schreef Etsu het volgende:
Want FOK!ken als je op de Bahama's bent.Ik lijk wel gek.
Open er een topic over.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Echt fucked op is pas als op mobiel al die moeite in een lange tekst hebt gestopt en als je dan verzend wifi het niet doet en je alles kwijt bent!!!!
Hoe vaak ik ook gewaust heb het blijft speciaal! Alleen het nieuwe is eraf...quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja dan is het toch niet speciaal meer.. bovendien heb ik ook anderen dingen te doen in het weekend.
Mwoah, van de drie dagen dat ik hier ben, waren er twee bewolkt en regent het met z'n up en downs. Vandaag wel lekker zonnetje, maar alsnog bewolkt.quote:
Oh dat is wel vervelendquote:Op zondag 15 januari 2017 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, van de drie dagen dat ik hier ben, waren er twee bewolkt en regent het met z'n up en downs. Vandaag wel lekker zonnetje, maar alsnog bewolkt.
Nassau is mooier weer.
Ik ben wel veel meer gewend...quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed verhaal Bob, maar degenen die weten, weten dondersgoed dat het met een hele pil, joint en halve gram speed, onmogelijk is om berichtjes te typen. Lezen lukt ook niet, en heb je het gelezen, dan lukt het niet om te reageren.
Dusssss...
pijpen is heerlijk, geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 15 januari 2017 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zeg Etsu, kan pijpen net zo smerig zijn als beffen of is dat toch anders?
ah nou ik wens je veel plezierquote:Op zondag 15 januari 2017 01:37 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Hoe vaak ik ook gewaust heb het blijft speciaal! Alleen het nieuwe is eraf...
Wel de kans gehad om naar Harbour Island te gaan, hét eiland waar ze roze stranden hebbenquote:
roze stranden?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel de kans gehad om naar Harbour Island te gaan, hét eiland waar ze roze stranden hebben
Heb een handjevol zand mee, kan mooi in mijn verzameling.
Jeetje.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
pijpen is heerlijk, geen idee waar je het over hebt
Amarantha kan dit bevestigen
ja maar je hebt toch ook wel mannen die de boel niet erg schoon houden zeg maar? Beetje zoals je een one night stand hebt met griet op een warme zomerdag.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
pijpen is heerlijk, geen idee waar je het over hebt
Amarantha kan dit bevestigen
Harbour Island is famous for its pink sand beaches, which are found all along the east side of the island. The pink hue comes from foraminifera, a microscopic organism that actually has a reddish-pink shell.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |