Oh, krabbel je al terug?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ik kan daar wel doorheen lezen.
Daar gaat het wat mij dan ook niet om...
Ben ik geboren ja. Nooit in Emmen zelf gewoond. Ben van 't Veen, wat moet ik in een zanddorpquote:
Ik lig al!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach mens, ga toch naar bed, lekker slapen
Ergo: 3fm is een kloten zenderquote:Op zondag 15 januari 2017 00:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Correct, Corton op 3FMCorton bij Radio 1
Welnee. Een paar kilometer per dag wandelen en twee keer in de week zwemmen. Ik sport of beweeg verder helemaal niet hè? Enigszins van mijn luie reet af proberen te komen was wel een voornemen en lopen op de maat van loeigoeie muziek is gewoon verrekte lekker.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:01 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Begint dat lopen en zwemmen niet wat manische trekjes te krijgen?
Jij overgewicht?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee. Een paar kilometer per dag wandelen en twee keer in de week zwemmen. Ik sport of beweeg verder helemaal niet hè? Enigzins van mijn luie reet af proberen te komen was wel een voornemen en lopen op de maat van loeigoeie muziek is gewoon verrekte lekker.Nu in elk geval. Ik raak het ongetwijfeld weer beu, en da's dan ook prima
Maar zolang ik nog flink overgewicht heb kan iets minder zitten en iets meer bewegen geen kwaad, dunkt me.
Lang niet zo manisch als op tai chi willen gaan, dunkt me!![]()
Of jij je voorhuid wat vaker schoonmaken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Welnee, je moet gewoon even begrijpend lezen toepassen...
Ben benieuwd. Morgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:38 schreef minilot het volgende:
Brimstone! Tikkie over the top en hier en daar wat onsmakelijk effectbejag, maar al met al wel een zeer puike film met schitterende beelden. En Dakota Fanning, wauw!![]()
Zand, veen of kleidurp, mooi dat ze daar het verschil op maken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben ik geboren ja. Nooit in Emmen zelf gewoond. Ben van 't Veen, wat moet ik in een zanddorp
Scheer jij je zwarte snor van een centimeter of 2 breed, midden onder je neus, dan af?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:06 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Of jij je voorhuid wat vaker schoonmaken.
De juiste lichtval en hoek kiezenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij overgewicht?
Wat ik van je gezien heb kwam niet zo over...
Dat lukt niet meer met die smartphone camera's...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De juiste lichtval en hoek kiezen
Associaties, mensen, associaties .quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dr. p zingt over knolraap, niet koolraap.
Klei hebben we niet. Hooguit wat leemlagen hier en daar.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Zand, veen of kleidurp, mooi dat ze daar het verschil op maken.
Ik mag 40 kg meenemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je al een propvolle koffer bij je hebt op de heenreis, kan je dus niets kopen als je iets gaafs ziet!
Scheren is voor mannen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scheer jij je zwarte snor van een centimeter of 2 breed, midden onder je neus, dan af?
Piet, kan een dichte fles cognac 20 jaar in een kelder overleven? Ik proefde alleen alcohol bij het openenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach mens, ga toch naar bed, lekker slapen
Heb het toch echt. Zit nog maar sinds een paar kilo geleden niet meer in de categorie zwáár overgewicht, maar ik heb voorlopig nog geen gezond gewicht voor mijn geringe lengte. Vind ik overigens prima hoor, het boeit me niet zo, nooit gedaan ook - wat ik ook woog.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij overgewicht?
Wat ik van je gezien heb kwam niet zo over...
Zou zeggen dat juist de alcohol als eerste verdampt.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Piet, kan een dichte fles cognac 20 jaar in een kelder overleven? Ik proefde alleen alcohol bij het openen
Dat moet normaal gesproken met gemak kunnen, gedestilleerd in een fles is in principe niet meer aan verandering onderhevig.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Piet, kan een dichte fles cognac 20 jaar in een kelder overleven? Ik proefde alleen alcohol bij het openen
Ik heb toevallig nooit echt een bol hoofd gehad.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De juiste lichtval en hoek kiezen
Fuck de BMI's en FUCK het voedingscentrum.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef minilot het volgende:
Heb het toch echt. Zit nog maar sinds een paar kilo geleden niet meer in de categorie zwáár overgewicht, maar ik heb voorlopig nog geen gezond gewicht voor mijn geringe lengte. Vind ik overigens prima hoor, het boeit me niet zo, nooit gedaan ook - wat ik ook woog.
Ik beweeg nu eigenlijk vooral wat meer om een wat betere conditie en meer uithoudingsvermogen te krijgen. En dat lukt geloof ik wel.
Was nog nooit geopend, maar misschien is cognac niet mijn ding.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zou zeggen dat juist de alcohol als eerste verdampt.
Zwaar overgewicht zelfs...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb het toch echt. Zit nog maar sinds een paar kilo geleden niet meer in de categorie zwáár overgewicht, maar ik heb voorlopig nog geen gezond gewicht voor mijn geringe lengte. Vind ik overigens prima hoor, het boeit me niet zo, nooit gedaan ook - wat ik ook woog.
Ik beweeg nu eigenlijk vooral wat meer om een wat betere conditie en meer uithoudingsvermogen te krijgen. En dat lukt geloof ik wel.
Mijn opa verzamelde kleine drankflesjes. Die heb ik nu. Allemaal ongeopend, toch zijn sommige flesjes half leegquote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Was nog nooit geopend, maar misschien is cognac niet mijn ding.
Schroefdop waarschijnlijk?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn opa verzamelde kleine drankflesjes. Die heb ik nu. Allemaal ongeopend, toch zijn sommige flesjes half leeg
Ja schroefdop. Hing altijd in de woonkamer bij opa. Bij mijn ouders op overloop.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schroefdop waarschijnlijk?
Die hebben soms wel een afsluiting van kurk of kunststof, maar die raakt op den duur poreus en dan verdampt de alcohol.
Zit er helemaal geen afsluiting onder de dop, dan gaat dat nog veel sneller, mede afhankelijk van de temperatuur waar ze in verbleven hebben...
Zo erg was het niet, kurk wel een beetje nattig. Gebruik het wel om een keer iets te flamberen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn opa verzamelde kleine drankflesjes. Die heb ik nu. Allemaal ongeopend, toch zijn sommige flesjes half leeg
Bekend fenomeen, openen en opdrinken dan maar...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja schroefdop. Hing altijd in de woonkamer bij opa. Bij mijn ouders op overloop.
Ik drink niet, laat ze mooi dichtquote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend fenomeen, openen en opdrinken dan maar...
Yup, na twee jaar patisserie-hobby woog ik op een gegeven moment 89 kilo schoon aan de haak bij een schamele lengte van één meter negenenvijftig. Dan ben je best een blobje.quote:
Nattig?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, kurk wel een beetje nattig. Gebruik het wel om een keer iets te flamberen.
Jeuh, ik heb dan kennelijk de goede beelden alleen gezien.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, na twee jaar patisserie-hobby woog ik op een gegeven moment 89 kilo schoon aan de haak bij een schamele lengte van één meter negenenvijftig. Dan ben je best een blobje.Geen punt verder, het was weer eens wat anders. Nu kabbelt het al een jaar weer de andere kant op en word ik weer dunner. Het is geen heftig streven ofzo, het loopt gewoon zoals het loopt. Niet meer vijftig koekjes en twee taarten per week bakken zal ongetwijfeld wat schelen.
Hier doen ze alleen aan hagel, dat na een uur weer gesmolten is...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef derLudolf het volgende:
Het sneeuwt hier al weer behoorlijk trouwens
Jensen is op de radio begonnen. Z'n broer is ook radio DJ (Frank Dane), maar opereert onder een artiesten naam.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enige wat ik van Jensen ken is dat stukje met Frans en Gerard uit bzv en die vegan Streaker. Was ie ooit DJ?
Gewoon staand maar wel verhuisd recentelijk in boodschapentassen dus denk dat dat de oorzaak, kurk was verder wel mooi stevig, niet poreus.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nattig?
Dat klinkt als niet goed.
Lag die fles i.p.v. recht op staand?
Gedestileerd moet je nooit neerleggen, de inhoud mag de kurk niet raken, want dan verteert op den duur de kurk, wat in de drank trekt en wat onmiskenbaar te proeven zal zijn ...
Smalle schouders en nooit echt een bol gezicht gehad. Het Grote Uitdijen zat/zit lager.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeuh, ik heb dan kennelijk de goede beelden alleen gezien.
Niet dat dat er veel zijn, maar op geen daarvan zie je er uit als een propje...
Hoe lang ben jij? Vast iets minder een ukkie dan ikquote:Op zondag 15 januari 2017 00:29 schreef derLudolf het volgende:
Als ik mini's gewicht had zag ik er uit als een voegspijker volgens mij
1,995mquote:Op zondag 15 januari 2017 00:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Vast iets minder een ukkie dan ik
Ik heb schurft en herpes. Doe geen moeitequote:Op zondag 15 januari 2017 00:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Hemel! Da's ver springen voor een kus!
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb schurft en herpes. Doe geen moeite
Die was ik regelmatig met creolinequote:Op zondag 15 januari 2017 00:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanonder geen schurft en herpes dan?!
Da's vast niet best voor een piem0l!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die was ik regelmatig met creoline
Alleen zakratjesquote:Op zondag 15 januari 2017 00:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanonder geen schurft en herpes dan?
Mijn buurman maakte daar vroeger zijn konijnenhokken mee schoon. Had geen prettige lucht en mag niet meer verkocht worden tegenwoordig.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's vast ook niet best voor een piem0l!
Jup, shockjock bij veronica op de AM en later FM (rond 1996 denk ik?)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enige wat ik van Jensen ken is dat stukje met Frans en Gerard uit bzv en die vegan Streaker. Was ie ooit DJ?
Het weer doet niet aan grenzen. Het Oostblok mag van mij alle sneeuw hebben...quote:Op zondag 15 januari 2017 08:15 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het een raar iets. In het westen des lands geen spoortje van sneeuw te bekennen. En in het oosten van het land zeker 5 cm
soms wel, vooral als ik loop te malen. Ik heb mijn vorige telefoon in gebruik als 'mediaspeler met internet' in slaapkamerquote:Op zondag 15 januari 2017 05:09 schreef AnneX het volgende:
Helpt het saaie luisterboek HMK?
Doe je dan een koptelefoon op?
@Robin:quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef RobinOok het volgende:
Gezanik over of je iets lekker of vies mag noemen zonder er uitdrukkelijk bij te vertellen dat het een persoonlijke mening betreft vind ik oer- en oer truttig en suf en zijig op het irritante af.
Als ik iets vies vind, dan vind ik het vies.
Als ik honger heb, dan heb ik honger.
En als ik amsterdam stom vind, dan vind ik Amsterdam stom.
En helemaal niemand hoeft mij lastig te gaan lopen vallen met stomme kutnuances.
VIES en STOM!
Als jij genuanceerder door het leven wilt, prima, maar laat mij met rust ja?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar beter zal hij er niet van worden. Alleen rode wijn rijpt op de fles in de zin dat ie er beter van kan worden, en dan alleen als de wijn er geschikt voor is, de temp constant is en het donker is. Dan nog niet onbeperkt.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga voor een scrambled egg.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, Just did. 1 boterham met smeerkaas, 1 met pepersalami
Ik ga vandaag recepten zoeken. Wil meer gezond, meer groente, meer tofheid en ik moet meer preppen want druk druk druk en anders eet ik zooi. Alweer.quote:
Dit klinkt wel echt heel treurig.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, Just did. 1 boterham met smeerkaas, 1 met pepersalami
Ah, die toko is van dezelfde eigenaar als level (wat binnenkort een pinchoszaak wordt).quote:Op zondag 15 januari 2017 08:10 schreef minilot het volgende:
Na prima eten bij Supermercado gister nog steeds in Zuid-Amerikaanse sferen! Ik denk dat ik vanavond een aji mirasol door de boerenkoolstamppot gooi
[ afbeelding ]
Iemand hier die wel eens gegeten? Het is de gedroogde vorm van de aji amarillo, die ik hier nog nooit vers ben tegengekomen. Maar de gedroogde komt prima tot leven door 'm even weken in heet water en is ook gedroogd gewoon goed te gebruiken. Misschien wel de lekkerste, meest fruitige chilipeper die ik ken.
Gewoon recepten zoeken. Meer gezond, meer groente, meer tofheid en meer preppen.quote:
Oh bedankt. Goede tips! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!quote:Op zondag 15 januari 2017 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon recepten zoeken. Meer gezond, meer groente, meer tofheid en meer preppen.
Is vooral fijn als je weinig tijd hebt. Anders eet je alleen maar troep.
Wordt vers gebruikt, dan heet -ie aji amarillo, gedroogd gebruikt, dan heet -ie aji mirasol en als je een gedroogde weekt heb je iets er tussenin, dat ook weer smakelijke toepassingen heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze peper niet in mijn pepervoorraad. Is het wel het idee hem vers te gebruiken?Sommige zuidamerikaanse pepers 'horen' gedroogd (en soms gerookt) gebruikt te worden.
Mja, dat is het misschien wel.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:06 schreef minilot het volgende:
Ontbijt hier simpel: tomaten tot prut gebakken in een koekenpan, twee eieren erboven gebroken, opgegeten met chipotle hot sauce. Drie ingrediënten, klaar is kees.
Lonaa, misschien gewoon niet te moeilijk denken?
Ja, ik heb er vanmorgen ook weinig energie ingestoken.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:06 schreef minilot het volgende:
Ontbijt hier simpel: tomaten tot prut gebakken in een koekenpan, twee eieren erboven gebroken, opgegeten met chipotle hot sauce. Drie ingrediënten, klaar is kees.
Lonaa, misschien gewoon niet te moeilijk denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn website: Aziatische-ingrediënten.nl
Ja de één vindt het geweldig, de ander stoort zich.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:02 schreef minilot het volgende:
Anders volkomen raak, die Robin. Vind ik.
Ik maak me niet zo druk hoor. Ik geloof dat Annex zich druk maakt. En dat is jammer, maar niks aan te doen, want ik zie het toch echt anders dan zij het ervaart.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:59 schreef Kreator het volgende:
Seksistische bullshit..
En verder...Meid, maak je niet zo druk. Dat is het toch allemaal niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |