Mevrouw met gebrek aan oestrogeen, ik reageer op een ieder op die manier zoals hij/zij dat oproept.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Pfffff.... Lekker belangrijk weer, mijnheer Testosteron. Kun jij je niet eens gewoon over iets belangrijks boos maken!
Die laatste 2 en Ekdom, wegens zijn enorme muziekkennis inderdaad, kan ik ook prima belen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja ach ik luister voor muziek onderweg en wil niet dat een dj teveel in de weg zit. Evers en co, coen en sander, giel die zijn me te nadrukkelijk aanwezig en irritant. Mattie en wietze ook. Eva Koreman begin ik aan te wennen als ze Giel maar thuislaat.
Paul rabbering, in mindere mate tegenwoordig gerard ekdom (want irritant maar veel kennis van muziek), domien, sander hoogendoorn en frankie die draaien gewoon fijn plaatjes zonder teveel gedoe. En weinig uitlach/pestradio ook, beetje lief zijn voor je luisteraars.
Om kijk in de vegte en stenders kan ik trouwens wel lachen, die luister ik graag.
DJ's hebben maar zelden wat boeiends te vertellen ja. Als ik slap geouwehoer wil horen ga ik wel naar het café ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja ach ik luister voor muziek onderweg en wil niet dat een dj teveel in de weg zit. Evers en co, coen en sander, giel die zijn me te nadrukkelijk aanwezig en irritant. Mattie en wietze ook. Eva Koreman begin ik aan te wennen als ze Giel maar thuislaat.
Paul rabbering, in mindere mate tegenwoordig gerard ekdom (want irritant maar veel kennis van muziek), domien, sander hoogendoorn en frankie die draaien gewoon fijn plaatjes zonder teveel gedoe. En weinig uitlach/pestradio ook, beetje lief zijn voor je luisteraars.
Om kijk in de vegte en stenders kan ik trouwens wel lachen, die luister ik graag.
Oei, Jensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:53 schreef kwakz0r het volgende:
Toen ik tiener was luisterde ik Jensen en Ruud de Wildhuuuu
Merci! Ik strooi het even rond in mogelijk geïnteresseerde Whatsappgroepenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar meteen, vanuit de loop genomen:
[ afbeelding ]
Enige wat ik van Jensen ken is dat stukje met Frans en Gerard uit bzv en die vegan Streaker. Was ie ooit DJ?quote:
Oh, ik snap meteen wat Mini bedoelt!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar meteen, vanuit de loop genomen:
[ afbeelding ]
Daar is weinig te vinden aan. Das een feitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef RobinOok het volgende:
En als ik amsterdam stom vind, dan vind ik Amsterdam stom.
Correct, maar dan is het dat nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef RobinOok het volgende:
Als ik iets vies vind, dan vind ik het vies.
Zo lang dat wederzijds gebeurd, dan prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef RobinOok het volgende:
Gezanik over of je iets lekker of vies mag noemen zonder er uitdrukkelijk bij te vertellen dat het een persoonlijke mening betreft vind ik oer- en oer truttig en suf en zijig op het irritante af.
Als ik iets vies vind, dan vind ik het vies.
Als ik honger heb, dan heb ik honger.
En als ik amsterdam stom vind, dan vind ik Amsterdam stom.
En helemaal niemand hoeft mij lastig te gaan lopen vallen met stomme kutnuances.
VIES en STOM!
Als jij genuanceerder door het leven wilt, prima, maar laat mij met rust ja?!
En ik maar lachen...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar is weinig te vinden aan. Das een feit
LOLquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:52 schreef kwakz0r het volgende:
Koolraap IS ook gewoon vies. Ril, met een maizenapapje en nootmuskaat![]()
En dan doen alsof t patatjes zijn he, die moeder van me...
Ja, opoe.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, maar dan is het dat nog niet.
Emmen kwam jij toch vandaan? ;-)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar is weinig te vinden aan. Das een feit
Begint dat lopen en zwemmen niet wat manische trekjes te krijgen?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:00 schreef minilot het volgende:
Zo. Van Pathé de Kuip naar Supermercado in het centrum van Rotterdam gelopen en na het eten net weer van Supermercado terug naar de Kuip, waar de auto stond. Meters maken.
Voor mij ook niet, ik kan daar wel doorheen lezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:58 schreef minilot het volgende:
Ja, dat suftruttige 'ik vind' hoeft er voor mij ook niet altijd als disclaimer bij hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |