Hoe lang ben jij? Vast iets minder een ukkie dan ikquote:Op zondag 15 januari 2017 00:29 schreef derLudolf het volgende:
Als ik mini's gewicht had zag ik er uit als een voegspijker volgens mij
1,995mquote:Op zondag 15 januari 2017 00:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Vast iets minder een ukkie dan ik
Ik heb schurft en herpes. Doe geen moeitequote:Op zondag 15 januari 2017 00:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Hemel! Da's ver springen voor een kus!
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb schurft en herpes. Doe geen moeite
Die was ik regelmatig met creolinequote:Op zondag 15 januari 2017 00:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanonder geen schurft en herpes dan?!
Da's vast niet best voor een piem0l!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die was ik regelmatig met creoline
Alleen zakratjesquote:Op zondag 15 januari 2017 00:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanonder geen schurft en herpes dan?
Mijn buurman maakte daar vroeger zijn konijnenhokken mee schoon. Had geen prettige lucht en mag niet meer verkocht worden tegenwoordig.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's vast ook niet best voor een piem0l!
Jup, shockjock bij veronica op de AM en later FM (rond 1996 denk ik?)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enige wat ik van Jensen ken is dat stukje met Frans en Gerard uit bzv en die vegan Streaker. Was ie ooit DJ?
Het weer doet niet aan grenzen. Het Oostblok mag van mij alle sneeuw hebben...quote:Op zondag 15 januari 2017 08:15 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het een raar iets. In het westen des lands geen spoortje van sneeuw te bekennen. En in het oosten van het land zeker 5 cm
soms wel, vooral als ik loop te malen. Ik heb mijn vorige telefoon in gebruik als 'mediaspeler met internet' in slaapkamerquote:Op zondag 15 januari 2017 05:09 schreef AnneX het volgende:
Helpt het saaie luisterboek HMK?
Doe je dan een koptelefoon op?
@Robin:quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef RobinOok het volgende:
Gezanik over of je iets lekker of vies mag noemen zonder er uitdrukkelijk bij te vertellen dat het een persoonlijke mening betreft vind ik oer- en oer truttig en suf en zijig op het irritante af.
Als ik iets vies vind, dan vind ik het vies.
Als ik honger heb, dan heb ik honger.
En als ik amsterdam stom vind, dan vind ik Amsterdam stom.
En helemaal niemand hoeft mij lastig te gaan lopen vallen met stomme kutnuances.
VIES en STOM!
Als jij genuanceerder door het leven wilt, prima, maar laat mij met rust ja?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |