Ik heb toevallig nooit echt een bol hoofd gehad.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De juiste lichtval en hoek kiezen
Fuck de BMI's en FUCK het voedingscentrum.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef minilot het volgende:
Heb het toch echt. Zit nog maar sinds een paar kilo geleden niet meer in de categorie zwáár overgewicht, maar ik heb voorlopig nog geen gezond gewicht voor mijn geringe lengte. Vind ik overigens prima hoor, het boeit me niet zo, nooit gedaan ook - wat ik ook woog.
Ik beweeg nu eigenlijk vooral wat meer om een wat betere conditie en meer uithoudingsvermogen te krijgen. En dat lukt geloof ik wel.
Was nog nooit geopend, maar misschien is cognac niet mijn ding.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zou zeggen dat juist de alcohol als eerste verdampt.
Zwaar overgewicht zelfs...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb het toch echt. Zit nog maar sinds een paar kilo geleden niet meer in de categorie zwáár overgewicht, maar ik heb voorlopig nog geen gezond gewicht voor mijn geringe lengte. Vind ik overigens prima hoor, het boeit me niet zo, nooit gedaan ook - wat ik ook woog.
Ik beweeg nu eigenlijk vooral wat meer om een wat betere conditie en meer uithoudingsvermogen te krijgen. En dat lukt geloof ik wel.
Mijn opa verzamelde kleine drankflesjes. Die heb ik nu. Allemaal ongeopend, toch zijn sommige flesjes half leegquote:Op zondag 15 januari 2017 00:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Was nog nooit geopend, maar misschien is cognac niet mijn ding.
Schroefdop waarschijnlijk?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn opa verzamelde kleine drankflesjes. Die heb ik nu. Allemaal ongeopend, toch zijn sommige flesjes half leeg
Ja schroefdop. Hing altijd in de woonkamer bij opa. Bij mijn ouders op overloop.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schroefdop waarschijnlijk?
Die hebben soms wel een afsluiting van kurk of kunststof, maar die raakt op den duur poreus en dan verdampt de alcohol.
Zit er helemaal geen afsluiting onder de dop, dan gaat dat nog veel sneller, mede afhankelijk van de temperatuur waar ze in verbleven hebben...
Zo erg was het niet, kurk wel een beetje nattig. Gebruik het wel om een keer iets te flamberen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn opa verzamelde kleine drankflesjes. Die heb ik nu. Allemaal ongeopend, toch zijn sommige flesjes half leeg
Bekend fenomeen, openen en opdrinken dan maar...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja schroefdop. Hing altijd in de woonkamer bij opa. Bij mijn ouders op overloop.
Ik drink niet, laat ze mooi dichtquote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bekend fenomeen, openen en opdrinken dan maar...
Yup, na twee jaar patisserie-hobby woog ik op een gegeven moment 89 kilo schoon aan de haak bij een schamele lengte van één meter negenenvijftig. Dan ben je best een blobje.quote:
Nattig?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, kurk wel een beetje nattig. Gebruik het wel om een keer iets te flamberen.
Jeuh, ik heb dan kennelijk de goede beelden alleen gezien.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, na twee jaar patisserie-hobby woog ik op een gegeven moment 89 kilo schoon aan de haak bij een schamele lengte van één meter negenenvijftig. Dan ben je best een blobje.Geen punt verder, het was weer eens wat anders. Nu kabbelt het al een jaar weer de andere kant op en word ik weer dunner. Het is geen heftig streven ofzo, het loopt gewoon zoals het loopt. Niet meer vijftig koekjes en twee taarten per week bakken zal ongetwijfeld wat schelen.
Hier doen ze alleen aan hagel, dat na een uur weer gesmolten is...quote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef derLudolf het volgende:
Het sneeuwt hier al weer behoorlijk trouwens
Jensen is op de radio begonnen. Z'n broer is ook radio DJ (Frank Dane), maar opereert onder een artiesten naam.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enige wat ik van Jensen ken is dat stukje met Frans en Gerard uit bzv en die vegan Streaker. Was ie ooit DJ?
Gewoon staand maar wel verhuisd recentelijk in boodschapentassen dus denk dat dat de oorzaak, kurk was verder wel mooi stevig, niet poreus.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nattig?
Dat klinkt als niet goed.
Lag die fles i.p.v. recht op staand?
Gedestileerd moet je nooit neerleggen, de inhoud mag de kurk niet raken, want dan verteert op den duur de kurk, wat in de drank trekt en wat onmiskenbaar te proeven zal zijn ...
Smalle schouders en nooit echt een bol gezicht gehad. Het Grote Uitdijen zat/zit lager.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeuh, ik heb dan kennelijk de goede beelden alleen gezien.
Niet dat dat er veel zijn, maar op geen daarvan zie je er uit als een propje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |