SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
o MCH
RIQUELME..
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 13-01-2017 22:50:09 ]
Huh?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4045 bestaat niet meer, Caland heeft een ban.
Austere heeft de drums en vocals op dat album op zich genomen he. Alles waar hij zich in mengt is goudquote:
Een KLB'er had een klacht in Feedback, lees de topics daar maar terug. Danny was hier gister zelfs even in de SC. Supergezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huh?Hij heeft toch betaald? 30 euro voor een ban is expensief.
Kun je mij gastmodje maken?quote:
Komt goed. Al waren die 4 dagen dat ik mijn ene oog hooguit een halfuur per dag open kon houden wel de saaiste momenten uit mijn levenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
LR zuur zeg.
En ik maar zeuren over mijn oog.
Ik lees geen topics terug Scrummie. Ik val op vrouwen he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een KLB'er had een klacht in Feedback, lees de topics daar maar terug. Danny was hier gister zelfs even in de SC. Supergezellig
Ah oke. Nouja, dan moet je het doen met deze uitlegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik lees geen topics terug Scrummie. Ik val op vrouwen he.
Danny was over de zeik is de samenvattingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik lees geen topics terug Scrummie. Ik val op vrouwen he.
Hebben wij beef?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Al waren die 4 dagen dat ik mijn ene oog hooguit een halfuur per dag open kon houden wel de saaiste momenten uit mijn leven
Misschien wordt het dan toch tijd voor een nieuwe inquisite.quote:
Mijn moeder liep inderdaad wat moeilijk. Boef.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar nee.
Was vandaag in de buurt van jouw barrio.
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Danny was over de zeik is de samenvatting
Was hij weer even ruimdenkend als welke andere keer dat hij een beetje in het nauw werd gedreven?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Brammess het volgende:
Weten jullie waarom VanDerMar hier niet meer post?
Dat is knap. Hier is het relatief makkelijk, omdat hier geen mongolen posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb het zelfs onder controle in KLB.
Die hooikoorts jongen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Brammess het volgende:
Weten jullie waarom VanDerMar hier niet meer post?
Danny had nooit hier moeten komen om zijn verhaal te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
maandag weer wegenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontweek mijn vraag in klb, maar ff serieus, hoe gaat het met afvallen?
SOW KOEKOEKquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is knap. Hier is het relatief makkelijk, omdat hier geen mongolen posten.
een watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch tijd voor een nieuwe inquisite.
Ik moest in Tegelen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn moeder liep inderdaad wat moeilijk. Boef.
Alleen bare knuckle zonder vuisten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je bereid bent om te vechten.
Hoe beviel het?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vandaag mijn tweede werkdag gehad. :d
wat is inquisitequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Qatar airlines had gister business fares naar tokio voor rond de 550 pond.
Oh fuck...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef GGMM het volgende:
KLB / [VBL SC] NEGERSEX
SCRUMMIE HEEFT ZOJUIST VOOR EEN ESCALATIE GEZORGD!!!!!!!!
Dat is voor mij net zo ver weg als jouw thuis.quote:
Ah serieus? Ik moest door Weert in elk geval.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is voor mij net zo ver weg als jouw thuis.
Gister moest ik de hele dag meelopen om ''alles te leren''. Was er na een half uur klaar mee en heb toen aangegeven dat ik mensen echt wel alleen kon helpen. Uiteindelijk ook aardig wat verkocht en het voelde ook goed. Vandaag moest de winkel veranderd worden voor de BTW dagen. Heb dus niets verkocht. Ook dat was goed te doen. Collega's bevallen mij ook goed. Is wel weer even wennen als je een jaar niet gewerkt hebt.quote:
Bull. Shit. Dit flik je mij niet nog eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan maar 1x per dag een OP aanpassen.
jammer dat er geen radicale katholieke club is om je bij aan te sluiten om de leegte van het leven te vullenquote:
Dit vind ik oprecht leuk om te horen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gister moest ik de hele dag meelopen om ''alles te leren''. Was er na een half uur klaar mee en heb toen aangegeven dat ik mensen echt wel alleen kon helpen. Uiteindelijk ook aardig wat verkocht en het voelde ook goed. Vandaag moest de winkel veranderd worden voor de BTW dagen. Heb dus niets verkocht. Ook dat was goed te doen. Collega's bevallen mij ook goed. Is wel weer even wennen als je een jaar niet gewerkt hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bull. Shit. Dit flik je mij niet nog eens.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ssst, dat weet die pipo toch niet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht leuk om te horen.![]()
Stijn is altijd he-le-maal over de zeik als ik dat bij hem doequote:
Ik doe een halfuur over Venlo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah serieus? Ik moest door Weert in elk geval.
Andersom is de liefde ook aanwezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is altijd he-le-maal over de zeik als ik dat bij hem doeHangt dan direct in mijn DM om te bewijzen dat hij het niet was
Ik hou van Stjin.
Stijn is lief en een beetje gevoelig. Ontzie hem nou een beetje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is altijd he-le-maal over de zeik als ik dat bij hem doeHangt dan direct in mijn DM om te bewijzen dat hij het niet was
Ik hou van Stjin.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn is lief en een beetje gevoelig. Ontzie hem nou een beetje.
Dat bedoel ik. Ik woon stiekem dicht bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was in 45 minuten van huis naar Venlo.
Dat zei je moeder gisterenavond ook over de lengte van mijn penis.. Maar goed.. Postuur krijg je meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik doenMaar af en toe is het gewoon zo grappig.
bierboetiek?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik woon stiekem dicht bij je in de buurt.
Ik snap het, hij hapt zo leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik doenMaar af en toe is het gewoon zo grappig.
Ik ben die ene niet-blanke die er woont.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik woon stiekem dicht bij je in de buurt.
Denk een user, Ik heb Elan nog nooit kunnen betrappen op iemand die een maatschappelijk thema in de SC brengt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat weer een user hier, of bedoel je echt de healthcare?
Nou zeg, poeh, poeh.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Scrummie het volgende:
Pharkus faalt opzichtig in de KLB SC.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:U.S. House votes to begin repealing Obamacare
De middenklasse kan weer juichen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Healthcare, vanaf maandag gaan ze beginnen met ontmantelen.
tot later meneerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Fijne avond nog.
Daar gebruik ik feedback voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk een user, Ik heb Elan nog nooit kunnen betrappen op iemand die een maatschappelijk thema in de SC brengt.
Blij dat ik dat niet hoefde. Eigen risico was 10kquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De middenklasse kan weer juichen.
The wall just got 10 feet higher.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil hier graag asiel aanvragen, mijn mod is overspannen en ik vrees voor mijn leven.
en we laten klb betalenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
The wall just got 10 feet higher.
Alle LEGALE immigranten zijn welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil hier graag asiel aanvragen, mijn mod is overspannen en ik vrees voor mijn leven.
Kom maar in mijn kelder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Ja redelijk, gister had ie soep en dat dan weer geblendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg, poeh, poeh.
Is je vader al ietwat gewend aan het idee van weken niet normaal te kunnen eten?
Dat kan er niet af van mijn uitkering vriend.quote:
Like someone cares..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat GGMM hiervan vindt.
Ik voeg echt iets toe aan topics dus ik hoop dat ik mag blijven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alle LEGALE immigranten zijn welkom
Wat voor douchekop?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kom maar in mijn kelder.
*Inclusief douche
Wat heeft Obongo nu uiteindelijk voor elkaar gekregen?quote:
Hallo Rolandquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat GGMM hiervan vindt.
Inso dit is racistisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft Obongo nu uiteindelijk voor elkaar gekregen?
vrijwel niksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben die ene niet-blanke die er woont.
Dronebama heeft heel veel mensen gedoodquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat, en daar?quote:
Kom we pakken hem. Zo bam in z'n oogquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Die in Weert? Bagger.quote:
Ja jij bent er wel eentje van natrappen, vuilak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom we pakken hem. Zo bam in z'n oog
Hm. Zag wel dat die gast een lading in de kelder heeft liggen die écht ziek is. Lambiek uit '94. Maar weet niet of ie het me ook gaat verkopenquote:
Die heeft WCH zijn opa nog gemaakt volgens mij. Vakwerkje wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat ook nog: made in A-sc-witz op, kan niet alle letters goed lezen.
Niet? Oh dat is jammer heb ik net een muts gekochtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Frisjes. Blijkbaar krijgen we geen ''winter des doods'' meer
Schijnt nog gebruikt te zijn door ene A. Frank.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heeft WCH zijn opa nog gemaakt volgens mij. Vakwerkje wel.
Alleen de beste ambtenaren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
in tegenstelling tot hobbyambtenaren?
die mogen blijven joh, die zijn wel lief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
in tegenstelling tot hobbyambtenaren?
Vooral als ze op de grond liggen. Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jij bent er wel eentje van natrappen, vuilak.
ja dat doen ze dus allemaal he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen de beste ambtenaren.
Niet die mensen die elke regering weer zitting nemen op kosten van de belastingbetaler.
Daarom moeten ze allemaal weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat doen ze dus allemaal he.
Extreem duur. 2,80 voor een abt 12.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm. Zag wel dat die gast een lading in de kelder heeft liggen die écht ziek is. Lambiek uit '94. Maar weet niet of ie het me ook gaat verkopen
Dat gaat nergens overquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Extreem duur. 2,80 voor een abt 12.
Dat gevoel wanneer je Trump nooit je president zal kunnen noemen.quote:
Leuk serietje wel dat Occupied. Geen topserie, maar kijkt wel lekker weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat doen ze dus allemaal he.
#notmypresidentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer je Trump nooit je president zal kunnen noemen.
waar gaat dit overquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk serietje wel dat Occupied. Geen topserie, maar kijkt wel lekker weg.
Die beveiligingsagent is wel een toffe kerel.
Je had hem toch al eens gezien?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk serietje wel dat Occupied. Geen topserie, maar kijkt wel lekker weg.
Die beveiligingsagent is wel een toffe kerel.
Ik weet nog wel dat ik 's ochtends opstond en opeens zag dat $hillary had verloren.quote:
Ik was eerst wel wat chagrijnig maar m'n ochtend werd goedgemaakt toen ik op het journaal een of ander kutwijf in huilen uit zag barsten midden op straatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik 's ochtends opstond en opeens zag dat $hillary had verloren.
Dat was een dag dat ik voldoening voelde.
Hoezo chagrijnigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerst wel wat chagrijnig maar m'n ochtend werd goedgemaakt toen ik op het journaal een of ander kutwijf in huilen uit zag barsten midden op straat
Dat was leuk
Het maakte mij eerst niet zoveel uit, maar toen ik millennials en tumblr mensen zag janken vond ik het ook leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerst wel wat chagrijnig maar m'n ochtend werd goedgemaakt toen ik op het journaal een of ander kutwijf in huilen uit zag barsten midden op straat
Dat was leuk
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou omdat Trump nogal slecht nieuws is.
Het is nogal een kankermongool weetje.
TR in 3...2....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet voor alle landen die hillary had gebombed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
je ontdekt dit nu pas?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef JanCees het volgende:
wij kijken op werk naar zijn overwinningsspeech
ik met vieze grijns
Jaquote:
Nee, nooitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had hem toch al eens gezien?
vorige veel tegen inderdaad, maar ik zag hem bij mijn aanbevolen videos staan een tijd terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
JaHeb het geskipt toen het uitkwam omdat ik z'n vorige album nogal wack vond
maar mi gaddo ik ga hard op deze
Wat zijn dit voor dystopische tafferelenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een serie waarin Rusland Noorwegen bezet.
1 fquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor dystopische tafferelen
Doe ff een 1080p+ plaatsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Die KLB SC is wel goed. Een plaatje van twee neukende negers gepost en ik heb nog geen ban.
Noorwegen lijkt me best akelig om te wonen jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor dystopische tafferelen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Die KLB SC is wel goed. Een plaatje van twee neukende negers gepost en ik heb nog geen ban.
Andere. Leek er wel op.quote:
Ginne pongel.quote:
Duur vooral, vriend van mij heeft er nog wel naar zijn zin maar zegt wel dat het buiten Oslo geen reet aan is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noorwegen lijkt me best akelig om te wonen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |