quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben die ene niet-blanke die er woont.
Dronebama heeft heel veel mensen gedoodquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft Obongo nu uiteindelijk voor elkaar gekregen?
Het gaat, en daar?quote:
Kom we pakken hem. Zo bam in z'n oogquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:12 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil hier graag asiel aanvragen, mijn mod is overspannen en ik vrees voor mijn leven.
Die in Weert? Bagger.quote:
Ja jij bent er wel eentje van natrappen, vuilak.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom we pakken hem. Zo bam in z'n oog
Hm. Zag wel dat die gast een lading in de kelder heeft liggen die écht ziek is. Lambiek uit '94. Maar weet niet of ie het me ook gaat verkopenquote:
Die heeft WCH zijn opa nog gemaakt volgens mij. Vakwerkje wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat ook nog: made in A-sc-witz op, kan niet alle letters goed lezen.
Niet? Oh dat is jammer heb ik net een muts gekochtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Frisjes. Blijkbaar krijgen we geen ''winter des doods'' meer
Schijnt nog gebruikt te zijn door ene A. Frank.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heeft WCH zijn opa nog gemaakt volgens mij. Vakwerkje wel.
Alleen de beste ambtenaren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
in tegenstelling tot hobbyambtenaren?
die mogen blijven joh, die zijn wel lief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
in tegenstelling tot hobbyambtenaren?
Vooral als ze op de grond liggen. Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jij bent er wel eentje van natrappen, vuilak.
ja dat doen ze dus allemaal he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen de beste ambtenaren.
Niet die mensen die elke regering weer zitting nemen op kosten van de belastingbetaler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |