Hoe beviel het?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vandaag mijn tweede werkdag gehad. :d
wat is inquisitequote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Qatar airlines had gister business fares naar tokio voor rond de 550 pond.
Oh fuck...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:56 schreef GGMM het volgende:
KLB / [VBL SC] NEGERSEX
SCRUMMIE HEEFT ZOJUIST VOOR EEN ESCALATIE GEZORGD!!!!!!!!
Dat is voor mij net zo ver weg als jouw thuis.quote:
Ah serieus? Ik moest door Weert in elk geval.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is voor mij net zo ver weg als jouw thuis.
Gister moest ik de hele dag meelopen om ''alles te leren''. Was er na een half uur klaar mee en heb toen aangegeven dat ik mensen echt wel alleen kon helpen. Uiteindelijk ook aardig wat verkocht en het voelde ook goed. Vandaag moest de winkel veranderd worden voor de BTW dagen. Heb dus niets verkocht. Ook dat was goed te doen. Collega's bevallen mij ook goed. Is wel weer even wennen als je een jaar niet gewerkt hebt.quote:
Bull. Shit. Dit flik je mij niet nog eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan maar 1x per dag een OP aanpassen.
jammer dat er geen radicale katholieke club is om je bij aan te sluiten om de leegte van het leven te vullenquote:
Dit vind ik oprecht leuk om te horen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gister moest ik de hele dag meelopen om ''alles te leren''. Was er na een half uur klaar mee en heb toen aangegeven dat ik mensen echt wel alleen kon helpen. Uiteindelijk ook aardig wat verkocht en het voelde ook goed. Vandaag moest de winkel veranderd worden voor de BTW dagen. Heb dus niets verkocht. Ook dat was goed te doen. Collega's bevallen mij ook goed. Is wel weer even wennen als je een jaar niet gewerkt hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bull. Shit. Dit flik je mij niet nog eens.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ssst, dat weet die pipo toch niet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht leuk om te horen.![]()
Stijn is altijd he-le-maal over de zeik als ik dat bij hem doequote:
Ik doe een halfuur over Venlo.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah serieus? Ik moest door Weert in elk geval.
Andersom is de liefde ook aanwezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is altijd he-le-maal over de zeik als ik dat bij hem doeHangt dan direct in mijn DM om te bewijzen dat hij het niet was
Ik hou van Stjin.
Stijn is lief en een beetje gevoelig. Ontzie hem nou een beetje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is altijd he-le-maal over de zeik als ik dat bij hem doeHangt dan direct in mijn DM om te bewijzen dat hij het niet was
Ik hou van Stjin.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn is lief en een beetje gevoelig. Ontzie hem nou een beetje.
Dat bedoel ik. Ik woon stiekem dicht bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was in 45 minuten van huis naar Venlo.
Dat zei je moeder gisterenavond ook over de lengte van mijn penis.. Maar goed.. Postuur krijg je meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik doenMaar af en toe is het gewoon zo grappig.
bierboetiek?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik woon stiekem dicht bij je in de buurt.
Ik snap het, hij hapt zo leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik doenMaar af en toe is het gewoon zo grappig.
Ik ben die ene niet-blanke die er woont.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik woon stiekem dicht bij je in de buurt.
Denk een user, Ik heb Elan nog nooit kunnen betrappen op iemand die een maatschappelijk thema in de SC brengt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat weer een user hier, of bedoel je echt de healthcare?
Nou zeg, poeh, poeh.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Scrummie het volgende:
Pharkus faalt opzichtig in de KLB SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |