Hebben wij beef?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Al waren die 4 dagen dat ik mijn ene oog hooguit een halfuur per dag open kon houden wel de saaiste momenten uit mijn leven
Misschien wordt het dan toch tijd voor een nieuwe inquisite.quote:
Mijn moeder liep inderdaad wat moeilijk. Boef.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar nee.
Was vandaag in de buurt van jouw barrio.
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Danny was over de zeik is de samenvatting
Was hij weer even ruimdenkend als welke andere keer dat hij een beetje in het nauw werd gedreven?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Brammess het volgende:
Weten jullie waarom VanDerMar hier niet meer post?
Dat is knap. Hier is het relatief makkelijk, omdat hier geen mongolen posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb het zelfs onder controle in KLB.
Die hooikoorts jongen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Brammess het volgende:
Weten jullie waarom VanDerMar hier niet meer post?
Danny had nooit hier moeten komen om zijn verhaal te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
maandag weer wegenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ontweek mijn vraag in klb, maar ff serieus, hoe gaat het met afvallen?
SOW KOEKOEKquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is knap. Hier is het relatief makkelijk, omdat hier geen mongolen posten.
een watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch tijd voor een nieuwe inquisite.
Ik moest in Tegelen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn moeder liep inderdaad wat moeilijk. Boef.
Alleen bare knuckle zonder vuisten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je bereid bent om te vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |