Daarom moeten ze allemaal weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat doen ze dus allemaal he.
Extreem duur. 2,80 voor een abt 12.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm. Zag wel dat die gast een lading in de kelder heeft liggen die écht ziek is. Lambiek uit '94. Maar weet niet of ie het me ook gaat verkopen
Dat gaat nergens overquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Extreem duur. 2,80 voor een abt 12.
Dat gevoel wanneer je Trump nooit je president zal kunnen noemen.quote:
Leuk serietje wel dat Occupied. Geen topserie, maar kijkt wel lekker weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat doen ze dus allemaal he.
#notmypresidentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer je Trump nooit je president zal kunnen noemen.
waar gaat dit overquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk serietje wel dat Occupied. Geen topserie, maar kijkt wel lekker weg.
Die beveiligingsagent is wel een toffe kerel.
Je had hem toch al eens gezien?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk serietje wel dat Occupied. Geen topserie, maar kijkt wel lekker weg.
Die beveiligingsagent is wel een toffe kerel.
Ik weet nog wel dat ik 's ochtends opstond en opeens zag dat $hillary had verloren.quote:
Ik was eerst wel wat chagrijnig maar m'n ochtend werd goedgemaakt toen ik op het journaal een of ander kutwijf in huilen uit zag barsten midden op straatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik 's ochtends opstond en opeens zag dat $hillary had verloren.
Dat was een dag dat ik voldoening voelde.
Hoezo chagrijnigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerst wel wat chagrijnig maar m'n ochtend werd goedgemaakt toen ik op het journaal een of ander kutwijf in huilen uit zag barsten midden op straat
Dat was leuk
Het maakte mij eerst niet zoveel uit, maar toen ik millennials en tumblr mensen zag janken vond ik het ook leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was eerst wel wat chagrijnig maar m'n ochtend werd goedgemaakt toen ik op het journaal een of ander kutwijf in huilen uit zag barsten midden op straat
Dat was leuk
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou omdat Trump nogal slecht nieuws is.
Het is nogal een kankermongool weetje.
TR in 3...2....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet voor alle landen die hillary had gebombed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:31 schreef Saind het volgende:
[..]
je ontdekt dit nu pas?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:32 schreef JanCees het volgende:
wij kijken op werk naar zijn overwinningsspeech
ik met vieze grijns
Jaquote:
Nee, nooitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had hem toch al eens gezien?
vorige veel tegen inderdaad, maar ik zag hem bij mijn aanbevolen videos staan een tijd terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:34 schreef Saind het volgende:
[..]
JaHeb het geskipt toen het uitkwam omdat ik z'n vorige album nogal wack vond
maar mi gaddo ik ga hard op deze
Wat zijn dit voor dystopische tafferelenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een serie waarin Rusland Noorwegen bezet.
1 fquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor dystopische tafferelen
Doe ff een 1080p+ plaatsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Die KLB SC is wel goed. Een plaatje van twee neukende negers gepost en ik heb nog geen ban.
Noorwegen lijkt me best akelig om te wonen jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor dystopische tafferelen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Die KLB SC is wel goed. Een plaatje van twee neukende negers gepost en ik heb nog geen ban.
Andere. Leek er wel op.quote:
Ginne pongel.quote:
Duur vooral, vriend van mij heeft er nog wel naar zijn zin maar zegt wel dat het buiten Oslo geen reet aan is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noorwegen lijkt me best akelig om te wonen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |