Jokken is niet netjes, wch.. ook niet van jou.quote:
luv joequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jokken is niet netjes, wch.. ook niet van jou.
kusquote:
als ouder zou je dan toch ook moeten zeggen ja schat heel leuk maar laat het maar een keer aan oma zien en dan is het klaarquote:
dat zou je wel denken, maar veel ouders hebben echt geen idee wat hun kroost online uitspooktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ouder zou je dan toch ook moeten zeggen ja schat heel leuk maar laat het maar een keer aan oma zien en dan is het klaar
zou m´n dochter echt stompen geven danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zou je wel denken, maar veel ouders hebben echt geen idee wat hun kroost online uitspookt
Lyricsquote:
quote:
valt wel mee, ik lach mezelf ook uit gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:43 schreef Crip het volgende:
toto heb gevoel dat je alleen mensen uitlacht ofzo
oh godquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shoutout naar mijn boys Lakitu, Otis2.0 en Chuck_Norris.
terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
valt wel mee, ik lach mezelf ook uit gelukkig
Is toch gewoon een knappe dame met een leuk pakje?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:43 schreef Toto69 het volgende:
is dit niet iets voor jou hans
[ afbeelding ]
Echt hè, nooit eens serieus en aardig doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:43 schreef Crip het volgende:
toto heb gevoel dat je alleen mensen uitlacht ofzo
kut is dat hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, nooit eens serieus en aardig doen.
hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, door hem heb ik 5 dagen gehuild en niet geFOK!t
heb ik alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je haargroei krijgt op je voeten
echt klasse en innovatiefquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:48 schreef HPLC het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)steem-verandert.html
Danny
Ik moet zo nog wel naar huis fietsen, dus grote kans.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek man gvd flikker van je fiets, hap een stoeprand, lul gvd
nee sorryquote:
ohquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet zo nog wel naar huis fietsen, dus grote kans.
sterfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
KLB / [PAINT] Wie is deze man?
kom godverdomme vrijdagmiddag baggeren eikels
altijd je eigen topics hier postenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Dat doen we toch al hier, pekineesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
dat van hier niemand post in je topic betekent denk ik dat iedereen het ontzettend gaar is, sorryquote:
jij kent pomme en kelly nog wel tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Mozy het volgende:
Fucking ineens tieten ik zit in de trein dude
ik ga heel even nadenken hoe ik dit ga verwerken hoor, sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:55 schreef zeer het volgende:
[..]
dat van hier niemand post in je topic betekent denk ik dat iedereen het ontzettend gaar is, sorry
geeft niksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ga heel even nadenken hoe ik dit ga verwerken hoor, sorry
hee een 2nutzquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga schatten
was weer leuk vandaag xoxo
En jij een stukje haar gr grquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij mist toch een stukje kwaliteit
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij een stukje haar gr gr
okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga denk bij de provincie werken. Elke dag om 4 uur in een optocht van auto's bij de poort staan wachten om naar huis te scheuren, heerlijk.
Ik ga denk bij de provincie werken. Elke dag om 4 uur in een optocht van auto's bij de poort staan wachten om naar huis te scheuren, heerlijk.
Waar?!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Mozy het volgende:
Fucking ineens tieten ik zit in de trein dude
Ik weet dat ik overgekwalificeerd ben maar boeiend.quote:
Komt helaas nooit melk uit.quote:
waarschijnlijk wel Nutella als je hard genoeg knijptquote:
Als dit het niveau is tyf dan maar op hè. Hoop dat al je lego van de euromast valt achterlijke kalender debiel.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel Nutella als je hard genoeg knijpt
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dit het niveau is tyf dan maar op hè. Hoop dat al je lego van de euromast valt achterlijke kalender debiel.
zou ik ook doen, bye hansjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef HPLC het volgende:
Ik ga nu naar huis, nu lijkt het net alsof ik geen Noel of 2NutZ ben
wat fijn dat je er weer bent. Ik dacht even dat je de pijp uit was.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef HPLC het volgende:
Ik ga nu naar huis, nu lijkt het net alsof ik geen Noel of 2NutZ ben
*hooptequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat fijn dat je er weer bent. Ik dacht even dat je de pijp uit was.
ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
ik vind catkiller ook wel lief eiglk ook al is ie een zak
Bedankt denk ik. Je bent min favoriete limburgerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Nou nou nou CK geen kwaad met kwaad vergelden, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dit het niveau is tyf dan maar op hè. Hoop dat al je lego van de euromast valt achterlijke kalender debiel.
echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Helaas, ik mag nog even van onze Lieve Heerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat fijn dat je er weer bent. Ik dacht even dat je de pijp uit was.
echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou nou CK geen kwaad met kwaad vergelden, dat hoeft niet.
Jij zit echt tot je elleboog in z'n reet he. Maar dat dan alleen je onderarm er nog uitkomtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:02 schreef Crip het volgende:
Enige die over pure kwaliteit beschikt hier is zeer.
Echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Daar ben ik heel blij om. Zou me toch wat opgelaten voelen als ik op je afscheidsfeestje moet komen als enige vriend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, ik mag nog even van onze Lieve Heer
vooral mij befkwaliteit pfffffquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:02 schreef Crip het volgende:
Enige die over pure kwaliteit beschikt hier is zeer.
Kan ik je van Noel afpakken denk je?quote:
Meende mijn laatste post niet hoorquote:
is echt een schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan ik je van Noel afpakken denk je?
Sorry ik care nu eenmaal. Altijd die pestkoppen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou nou CK geen kwaad met kwaad vergelden, dat hoeft niet.
Daarom word ik ook begraven in gesloten kring. Dan valt het minder op.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij om. Zou me toch wat opgelaten voelen als ik op je afscheidsfeestje moet komen als enige vriend.
Ik gun je TARDIS. in je leven.quote:
Dacht mijn familie er ook maar zo overquote:
Maar ik rook om te beginnen al nietquote:
koop een flecktarn poncho die je ook als tarp kan gebruiken danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik loop door de regen in de stad
Ja maar haar echt.quote:
Dat wilde een vriend van mij ook, hij was pyromaan. Dus stak hij zijn huis in de fik en bleef er zelf in zitten. Was meteen in besloten kring gecremeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom word ik ook begraven in gesloten kring. Dan valt het minder op.
wij zijn je familiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht mijn familie er ook maar zo over
Lastig..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan krijgt ze Hoink ook meteen erbij
Ik heb een water en winddichte jasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef zeer het volgende:
[..]
koop een flecktarn poncho die je ook als tarp kan gebruiken dan
Functioneren wel beter dan mijn echte familie ja. :Squote:
Lief maar ook een rare snuiter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
evengoed is zon poncho best gaaf hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een water en winddichte jas
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik loop door de regen in de stad
Ik heb nog een vriendin en een heel bankstel Andrequote:
Pic?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
evengoed is zon poncho best gaaf hoor
wil je er over praten in een gezellig cafeetje met een kop koffie?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Functioneren wel beter dan mijn echte familie ja. :S
wil hij nietquote:
awquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt denk ik. Je bent min favoriete limburger
Ze krijgt mijn liefdequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik gun sof alles behalve m'n eigen liefde
wrom doe je zo jelly laatste paar dagen, wil je ff pratenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zit echt tot je elleboog in z'n reet he. Maar dat dan alleen je onderarm er nog uitkomt
Enige cafeïne die ik neem is Red Bull, 2 liter per dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je er over praten in een gezellig cafeetje met een kop koffie?
Ja vet gemeen. Kom ik bescherm je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry ik care nu eenmaal. Altijd die pestkoppen.
Hij heeft niks te willen ik huwelijk hem uit.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen ik huwelijk hem uit.
Wowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriendin en een heel bankstel Andre
Was het maar zo. Heb die fijne vent al maanden niet gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan krijgt ze Hoink ook meteen erbij
liefjequote:
Ja ben echt gekwetst door die opmerking sorryquote:
Leave zosk alonequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ben echt gekwetst door die opmerking sorry
Sofje is een lekkertjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen ik huwelijk hem uit.
Het valt gewoon op meer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:18 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom doe je zo jelly laatste paar dagen, wil je ff praten
Heb een zwak voor zeer net zoals je altijd met je hoofd in cachets holle mergpijp zit. niets mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het valt gewoon op meer niet
Ja vrijdag de 13e, oppassen geblazen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo Niels, blij dat je weer veilig droog binnen zit.
Oei, extra fijn dat je het gehaald hebt dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vrijdag de 13e, oppassen geblazen.
Dapper weer van die jongen. En wij ons maar verschuilen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg moedig van je Niels. Ik was niet eens naar buiten gegaan
Ja heel trots. Heel moedig van je. Veel succes Amarantha!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo ook naar buiten. Zijn jullie ook trots op mij?
Ja best welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het vooral dapperquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Dankjewel. Dit doet mij goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja heel trots. Heel moedig van je. Veel succes Amarantha!
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:28 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja heel trots. Heel moedig van je. Veel succes Amarantha!
quote:
Wat een schatjes zijn jullie.quote:
Jij ook bedankt voor de motiverende woorden!quote:
ik ook net tijdens serie kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb even een traantje weggepinkt.
Hier heb je een zakdoekjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb even een traantje weggepinkt.
Dankjewel lieverd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier heb je een zakdoekje
[ afbeelding ]
Mag ik die ook even gebruiken? Ik moet altijd huilen namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier heb je een zakdoekje
[ afbeelding ]
Iew ik mag eerst.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik die ook even gebruiken? Ik moet altijd huilen namelijk.
Al een week niet gejanktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ROZE IS VAN MIJ!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kiest u maar eentje uit
ik kies jouquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kiest u maar eentje uit
Oh wat heerlijk zeg. Heb je nog lekker meegenoten of alleen de situatie gade geslagen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:31 schreef Kurovski het volgende:
Ik was vanmiddag even op de Spinozaweg een knoopcel kopen, stonden er bij die sigarenwinkel twee gasten in smoking gebak uit te delen en nog een kar erbij met uitstekende expresso omdat er een 18 miljoenlot was gevallen. Leuke actie.
Bedankt fijne vriend, dank je wel dat je zo voor mij klaarstaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kiest u maar eentje uit
Wow, wat hebberigquote:
Dat wil helemaal niets zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriendin en een heel bankstel Andre
suitsquote:
Op de liefdevolle manierquote:
wat doe je nepquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk zeg. Heb je nog lekker meegenoten of alleen de situatie gade geslagen?
Ik ben pas bij s02e06quote:
nou neequote:
Wat verwacht je in een SC met WCH?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aardig gedrag wordt kennelijk niet gewaardeerd hier
Nee heel jammer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shit.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TARDIS. is stiekem een kloon van mij.
nou neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TARDIS. is stiekem een kloon van mij.
Hij is van mijquote:
beetje nep hoe tardis. doet, zeker zodat hij dan niet meer gepest wordt door noelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neenee dat staat hier buiten. En ik vind het ook niet leuk dat wanneer ik vriendelijk doe dat gelijk als 'nep' wordt bestempeld. Ik ben niet altijd de grote boze TARDIS. hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje nep hoe tardis. doet, zeker zodat hij dan niet meer gepest wordt door noel
plsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neenee dat staat hier buiten. En ik vind het ook niet leuk dat wanneer ik vriendelijk doe dat gelijk als 'nep' wordt bestempeld. Ik ben niet altijd de grote boze TARDIS. hoor.
Waarom doe je aardig tegen iemand die je lijkt te verafschuwen om wat hij vindt en doet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neenee dat staat hier buiten. En ik vind het ook niet leuk dat wanneer ik vriendelijk doe dat gelijk als 'nep' wordt bestempeld. Ik ben niet altijd de grote boze TARDIS. hoor.
Ach weet je, iedereen heeft wel een mening die niet aansluit op wat jij vindt. Dat hoort er nu eenmaal bij. Er zal nooit iemand zijn die volledig in jouw straatje past. En dat kan je accepteren of er tegen strijden, maar je zal het niet veranderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom doe je aardig tegen iemand die je lijkt te verafschuwen om wat hij vindt en doet?
Oke, mijn excuses dan dat ik je beschuldigde van nep gedrag terwijl je het wel meende.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach weet je, iedereen heeft wel een mening die niet aansluit op wat jij vindt. Dat hoort er nu eenmaal bij. Er zal nooit iemand zijn die volledig in jouw straatje past. En dat kan je accepteren of er tegen strijden, maar je zal het niet veranderen.
Verontschuldigingen aanvaardquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, mijn excuses dan dat ik je beschuldigde van nep gedrag terwijl je het wel meende.
het is al opgelost hoor ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. is gewoon een goede jongen, jammer dat jullie aan hem twijfelen. Ga uit van het goede van een mens
ik twijfel nooit aan TARDIS.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. is gewoon een goede jongen, jammer dat jullie aan hem twijfelen. Ga uit van het goede van een mens
ik ookquote:
nee ik wil hem voor mezelfquote:
godverdomme flikker, krijg aidsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
Dank jullie wel vriendendit doet mij goed.
Wat is er aan de hand lieve WCH? Kan ik iets voor je betekenen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme flikker, krijg aids
Zou U even wat vriendelijekr willen doen>quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme flikker, krijg aids
ja teken wat haar op zijn kopperquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand lieve WCH? Kan ik iets voor je betekenen?
ja, adem inhouden, tien minutenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand lieve WCH? Kan ik iets voor je betekenen?
Onvriendelijk. Misschien is WCH wel heel tevreden met zijn haarloos voorkomen en praat jij hem nu onzekerheid aan. Ik zag eens een foto van WCH en gezin en hij zag er verzorgd en gelukkig uit.quote:
ik zei ook alleen dat ik dat wilde, maar gaat niet gebeuren he helaasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat kun je vergeten, ik hoorde dat hij van meerdere walletjes eet
welke mongool heeft deze idioot xtc gegeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onvriendelijk. Misschien is WCH wel heel tevreden met zijn haarloos voorkomen en praat jij hem nu onzekerheid aan. Ik zag eens een foto van WCH en gezin en hij zag er verzorgd en gelukkig uit.
Leugens. WCH ziet er niet verzorgd uit. Gelukkig wil ik wel geloven met z'n vrouw en lieve zoontje, maar verzorgd, no way. Het is net Braddie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onvriendelijk. Misschien is WCH wel heel tevreden met zijn haarloos voorkomen en praat jij hem nu onzekerheid aan. Ik zag eens een foto van WCH en gezin en hij zag er verzorgd en gelukkig uit.
misschien kun je met wch aanpappenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei ook alleen dat ik dat wilde, maar gaat niet gebeuren he helaas
die met die snor daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welke mongool heeft deze idioot xtc gegeven?
hij is veel te oudquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leugens. WCH ziet er niet verzorgd uit. Gelukkig wil ik wel geloven met z'n vrouw en lieve zoontje, maar verzorgd, no way. Het is net Braddie.
[..]
misschien kun je met wch aanpappen
Onvriendelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd
lul... ik pas 5 keer in braddie
Natuurlijk niet lieve vriend, je hebt vast nog veel meer kwaliteiten die bijdragen aan de maatschappij en jouw directe omgeving. Misschien zie je zelf niet, maar ze zijn er.quote:
Uh, ja. Doe maar weer alsof ik onwaarheden verkondig. Alsof ik een jehova's getuigen ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd
lul... ik pas 5 keer in braddie
Welke pA waarde vandaag?quote:
ehm... neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lieve vriend, je hebt vast nog veel meer kwaliteiten die bijdragen aan de maatschappij en jouw directe omgeving. Misschien zie je zelf niet, maar ze zijn er.
Dit inderdaad. Komt die jongen hier niet meer wordt hij er nog steeds telkens aan de haren bijgetrokken.quote:
niet zo leuk ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Komt die jongen hier niet meer wordt hij er nog steeds telkens aan de haren bijgetrokken.
Dat is wel erg snel gezakt van de 1.3quote:
hah harenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Komt die jongen hier niet meer wordt hij er nog steeds telkens aan de haren bijgetrokken.
MADquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pas 18 uur, je bent snel voor jouw doen
jaquote:
Ik had toch wel mazzel met het weer op de fiets. Slechts eenmaal een nat pak en de wind tegen op de terugweg viel ook mee.quote:
we hebben er één die vertelt welk weer het is en nu ook één die de datum noemt, fantastisch fabuleusquote:
Dacht dat jij altijd een vriend van die kiloknaller was. Messteek in z'n rug ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh, ja. Doe maar weer alsof ik onwaarheden verkondig. Alsof ik een jehova's getuigen ben.
Maar we weten allemaal hoe het echt zit.
[ afbeelding ]
en wat draag jij bij?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hebben er één die vertelt welk weer het is en nu ook één die de datum noemt, fantastisch fabuleus
fijn voor je niels, blij dat je dit deeltquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had toch wel mazzel met het weer op de fiets. Slechts eenmaal een nat pak en de wind tegen op de terugweg viel ook mee.
Waar ging je heen, Niels? Lijkt me niets aan met dit weer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had toch wel mazzel met het weer op de fiets. Slechts eenmaal een nat pak en de wind tegen op de terugweg viel ook mee.
Laat hem.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fijn voor je niels, blij dat je dit deelt
en dan toch het weer trotseren, zo een held, zo zouden er meer moeten zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar ging je heen, Niels? Lijkt me niets aan met dit weer.
Ach jaa, jouw haar wordt toch niet nat in de regenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan toch het weer trotseren, zo een held, zo zouden er meer moeten zijn
Doorzettingsvermogen, volharding. Bijzondere eigenschappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan toch het weer trotseren, zo een held, zo zouden er meer moeten zijn
Onvriendelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach jaa, jouw haar wordt toch niet nat in de regen
echt die generatie, echte mannen, niet janken, maar doorgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen, volharding. Bijzondere eigenschappen.
dat is ook wat ik ga doen, amicequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat het? Gewoon negeren als je het niet leuk vindt hoor.
hahaahaar madquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is ook wat ik ga doen, amice
Wat let je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Zin om het vliegtuig naar Burundi te pakken.
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstortquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Zin om het vliegtuig naar Burundi te pakken.
Onveilige gebiedenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was het maar zo. Heb die fijne vent al maanden niet gezien
HAAL WEGquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstort
Oef nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstort
Goedenavond, onvriendelijke schreeuwlelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo, op wortelknol gelijkende mede user
Godtering wat een windquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo fietsende vriendelijke vriend
Reis niet naar Jemen. Verblijft u in Jemen? Verlaat het land.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo fietsende vriendelijke vriend
dat ga ik u niet vertellen, aanstonds maakt u het naquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goedenavond, onvriendelijke schreeuwlelijk.
Hoe maakt u het?
het is u van harte gegund, geniet ervan, mijn bestequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godtering wat een wind
Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe zak nootjes om het te vieren.
Doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is u van harte gegund, geniet ervan, mijn beste
juist welquote:
Kun je nou eens 5 minuten hier posten zonder kaalgrap?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:13 schreef Toto69 het volgende:
Algemeen
Kale mensen worden niet gewaardeerd in Jemen. Zij zijn vaak het doelwit van spot, pesterijen alsmede kwetsende opmerkingen.
Kaal zijn is tevens strafbaar. U loopt het risico om 40-45 jaar de cel in gegooid te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |