Hoe zou hij er nu uitzien?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik teken mensen altijd net even wat mooier dan ze echt zijn
Yes, Baas Onur Torkoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe zou hij er nu uitzien?![]()
![]()
Onur Torko was het toch?
Ik ken zijn zusjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, Baas Onur Torko
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar kan niks vinden
Ja, wie is dat eigenlijk. Kan niks anders vinden dan een sultanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, Baas Onur Torko
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar kan niks vinden
Een gastje dat een heel aantal jaren terug een soort running gag/meme/hype op fora was (ook naast FOK!)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, wie is dat eigenlijk. Kan niks anders vinden dan een sultan
Deze jongen had een profiel op SuperDudes.. Ik heb behoorlijk wat afgemasturbeerd al kijkende naar profielen van/op SugaBabes..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een gastje dat een heel aantal jaren terug een soort running gag/meme/hype op fora was (ook naast FOK!)
waar het exact vandaan komt, geen idee
Zal dan wel opvallen vanwege zijn uiterlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een gastje dat een heel aantal jaren terug een soort running gag/meme/hype op fora was (ook naast FOK!)
waar het exact vandaan komt, geen idee
Oh ja, SuperDudes leefde toen ook nogquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Deze jongen had een profiel op SuperDudes.. Ik heb behoorlijk wat afgemasturbeerd al kijkende naar profielen van/op SugaBabes..
Ja, was master..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja, SuperDudes leefde toen ook nog
Daar had je veel van deze Guido's:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Scaurus het volgende:
Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.
Netjessssquote:
Nu nog die lul met z'n G-Star-truitje en z'n brommer en we kunnen zonder zorgen het weekend in..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Netjessss
Nostalgisch topic dit gewoon, superdudes, sugababes, baas onur, inb4 ansswa, oh en dit bazenlied natuurlijk:
Wie bedoel je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nu nog die lul met z'n G-Star-truitje en z'n brommer en we kunnen zonder zorgen het weekend in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |