hahaahaar madquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is ook wat ik ga doen, amice
Wat let je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Zin om het vliegtuig naar Burundi te pakken.
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstortquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Zin om het vliegtuig naar Burundi te pakken.
Onveilige gebiedenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was het maar zo. Heb die fijne vent al maanden niet gezien
HAAL WEGquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstort
Oef nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstort
Goedenavond, onvriendelijke schreeuwlelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo, op wortelknol gelijkende mede user
Godtering wat een windquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo fietsende vriendelijke vriend
Reis niet naar Jemen. Verblijft u in Jemen? Verlaat het land.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo fietsende vriendelijke vriend
dat ga ik u niet vertellen, aanstonds maakt u het naquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goedenavond, onvriendelijke schreeuwlelijk.
Hoe maakt u het?
het is u van harte gegund, geniet ervan, mijn bestequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godtering wat een wind
Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe zak nootjes om het te vieren.
Doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is u van harte gegund, geniet ervan, mijn beste
juist welquote:
Kun je nou eens 5 minuten hier posten zonder kaalgrap?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:13 schreef Toto69 het volgende:
Algemeen
Kale mensen worden niet gewaardeerd in Jemen. Zij zijn vaak het doelwit van spot, pesterijen alsmede kwetsende opmerkingen.
Kaal zijn is tevens strafbaar. U loopt het risico om 40-45 jaar de cel in gegooid te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |