Jokken is niet netjes, wch.. ook niet van jou.quote:
luv joequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jokken is niet netjes, wch.. ook niet van jou.
kusquote:
als ouder zou je dan toch ook moeten zeggen ja schat heel leuk maar laat het maar een keer aan oma zien en dan is het klaarquote:
dat zou je wel denken, maar veel ouders hebben echt geen idee wat hun kroost online uitspooktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ouder zou je dan toch ook moeten zeggen ja schat heel leuk maar laat het maar een keer aan oma zien en dan is het klaar
zou m´n dochter echt stompen geven danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zou je wel denken, maar veel ouders hebben echt geen idee wat hun kroost online uitspookt
Lyricsquote:
quote:
valt wel mee, ik lach mezelf ook uit gelukkigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:43 schreef Crip het volgende:
toto heb gevoel dat je alleen mensen uitlacht ofzo
oh godquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Shoutout naar mijn boys Lakitu, Otis2.0 en Chuck_Norris.
terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
valt wel mee, ik lach mezelf ook uit gelukkig
Is toch gewoon een knappe dame met een leuk pakje?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:43 schreef Toto69 het volgende:
is dit niet iets voor jou hans
[ afbeelding ]
Echt hè, nooit eens serieus en aardig doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:43 schreef Crip het volgende:
toto heb gevoel dat je alleen mensen uitlacht ofzo
kut is dat hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, nooit eens serieus en aardig doen.
hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, door hem heb ik 5 dagen gehuild en niet geFOK!t
heb ik alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat je haargroei krijgt op je voeten
echt klasse en innovatiefquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:48 schreef HPLC het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)steem-verandert.html
Danny
Ik moet zo nog wel naar huis fietsen, dus grote kans.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek man gvd flikker van je fiets, hap een stoeprand, lul gvd
nee sorryquote:
ohquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet zo nog wel naar huis fietsen, dus grote kans.
sterfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
KLB / [PAINT] Wie is deze man?
kom godverdomme vrijdagmiddag baggeren eikels
altijd je eigen topics hier postenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Dat doen we toch al hier, pekineesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:53 schreef Toto69 het volgende:
dat van hier niemand post in je topic betekent denk ik dat iedereen het ontzettend gaar is, sorryquote:
jij kent pomme en kelly nog wel tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Mozy het volgende:
Fucking ineens tieten ik zit in de trein dude
ik ga heel even nadenken hoe ik dit ga verwerken hoor, sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:55 schreef zeer het volgende:
[..]
dat van hier niemand post in je topic betekent denk ik dat iedereen het ontzettend gaar is, sorry
geeft niksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ga heel even nadenken hoe ik dit ga verwerken hoor, sorry
hee een 2nutzquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga schatten
was weer leuk vandaag xoxo
En jij een stukje haar gr grquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij mist toch een stukje kwaliteit
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij een stukje haar gr gr
okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga denk bij de provincie werken. Elke dag om 4 uur in een optocht van auto's bij de poort staan wachten om naar huis te scheuren, heerlijk.
Ik ga denk bij de provincie werken. Elke dag om 4 uur in een optocht van auto's bij de poort staan wachten om naar huis te scheuren, heerlijk.
Waar?!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Mozy het volgende:
Fucking ineens tieten ik zit in de trein dude
Ik weet dat ik overgekwalificeerd ben maar boeiend.quote:
Komt helaas nooit melk uit.quote:
waarschijnlijk wel Nutella als je hard genoeg knijptquote:
Als dit het niveau is tyf dan maar op hè. Hoop dat al je lego van de euromast valt achterlijke kalender debiel.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel Nutella als je hard genoeg knijpt
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dit het niveau is tyf dan maar op hè. Hoop dat al je lego van de euromast valt achterlijke kalender debiel.
zou ik ook doen, bye hansjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef HPLC het volgende:
Ik ga nu naar huis, nu lijkt het net alsof ik geen Noel of 2NutZ ben
wat fijn dat je er weer bent. Ik dacht even dat je de pijp uit was.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef HPLC het volgende:
Ik ga nu naar huis, nu lijkt het net alsof ik geen Noel of 2NutZ ben
*hooptequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat fijn dat je er weer bent. Ik dacht even dat je de pijp uit was.
ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
ik vind catkiller ook wel lief eiglk ook al is ie een zak
Bedankt denk ik. Je bent min favoriete limburgerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Nou nou nou CK geen kwaad met kwaad vergelden, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dit het niveau is tyf dan maar op hè. Hoop dat al je lego van de euromast valt achterlijke kalender debiel.
echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Helaas, ik mag nog even van onze Lieve Heerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat fijn dat je er weer bent. Ik dacht even dat je de pijp uit was.
echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou nou CK geen kwaad met kwaad vergelden, dat hoeft niet.
Jij zit echt tot je elleboog in z'n reet he. Maar dat dan alleen je onderarm er nog uitkomtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:02 schreef Crip het volgende:
Enige die over pure kwaliteit beschikt hier is zeer.
Echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Daar ben ik heel blij om. Zou me toch wat opgelaten voelen als ik op je afscheidsfeestje moet komen als enige vriend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, ik mag nog even van onze Lieve Heer
vooral mij befkwaliteit pfffffquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:02 schreef Crip het volgende:
Enige die over pure kwaliteit beschikt hier is zeer.
Kan ik je van Noel afpakken denk je?quote:
Meende mijn laatste post niet hoorquote:
is echt een schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:08 schreef Crip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |