jij kent pomme en kelly nog wel tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Mozy het volgende:
Fucking ineens tieten ik zit in de trein dude
ik ga heel even nadenken hoe ik dit ga verwerken hoor, sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:55 schreef zeer het volgende:
[..]
dat van hier niemand post in je topic betekent denk ik dat iedereen het ontzettend gaar is, sorry
geeft niksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ga heel even nadenken hoe ik dit ga verwerken hoor, sorry
hee een 2nutzquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga schatten
was weer leuk vandaag xoxo
En jij een stukje haar gr grquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij mist toch een stukje kwaliteit
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij een stukje haar gr gr
okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga denk bij de provincie werken. Elke dag om 4 uur in een optocht van auto's bij de poort staan wachten om naar huis te scheuren, heerlijk.
Ik ga denk bij de provincie werken. Elke dag om 4 uur in een optocht van auto's bij de poort staan wachten om naar huis te scheuren, heerlijk.
Waar?!?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef Mozy het volgende:
Fucking ineens tieten ik zit in de trein dude
Ik weet dat ik overgekwalificeerd ben maar boeiend.quote:
Komt helaas nooit melk uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |