ja teken wat haar op zijn kopperquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand lieve WCH? Kan ik iets voor je betekenen?
ja, adem inhouden, tien minutenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand lieve WCH? Kan ik iets voor je betekenen?
Onvriendelijk. Misschien is WCH wel heel tevreden met zijn haarloos voorkomen en praat jij hem nu onzekerheid aan. Ik zag eens een foto van WCH en gezin en hij zag er verzorgd en gelukkig uit.quote:
ik zei ook alleen dat ik dat wilde, maar gaat niet gebeuren he helaasquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat kun je vergeten, ik hoorde dat hij van meerdere walletjes eet
welke mongool heeft deze idioot xtc gegeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onvriendelijk. Misschien is WCH wel heel tevreden met zijn haarloos voorkomen en praat jij hem nu onzekerheid aan. Ik zag eens een foto van WCH en gezin en hij zag er verzorgd en gelukkig uit.
Leugens. WCH ziet er niet verzorgd uit. Gelukkig wil ik wel geloven met z'n vrouw en lieve zoontje, maar verzorgd, no way. Het is net Braddie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onvriendelijk. Misschien is WCH wel heel tevreden met zijn haarloos voorkomen en praat jij hem nu onzekerheid aan. Ik zag eens een foto van WCH en gezin en hij zag er verzorgd en gelukkig uit.
misschien kun je met wch aanpappenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei ook alleen dat ik dat wilde, maar gaat niet gebeuren he helaas
die met die snor daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welke mongool heeft deze idioot xtc gegeven?
hij is veel te oudquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leugens. WCH ziet er niet verzorgd uit. Gelukkig wil ik wel geloven met z'n vrouw en lieve zoontje, maar verzorgd, no way. Het is net Braddie.
[..]
misschien kun je met wch aanpappen
Onvriendelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd
lul... ik pas 5 keer in braddie
Natuurlijk niet lieve vriend, je hebt vast nog veel meer kwaliteiten die bijdragen aan de maatschappij en jouw directe omgeving. Misschien zie je zelf niet, maar ze zijn er.quote:
Uh, ja. Doe maar weer alsof ik onwaarheden verkondig. Alsof ik een jehova's getuigen ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd
lul... ik pas 5 keer in braddie
Welke pA waarde vandaag?quote:
ehm... neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lieve vriend, je hebt vast nog veel meer kwaliteiten die bijdragen aan de maatschappij en jouw directe omgeving. Misschien zie je zelf niet, maar ze zijn er.
Dit inderdaad. Komt die jongen hier niet meer wordt hij er nog steeds telkens aan de haren bijgetrokken.quote:
niet zo leuk ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Komt die jongen hier niet meer wordt hij er nog steeds telkens aan de haren bijgetrokken.
Dat is wel erg snel gezakt van de 1.3quote:
hah harenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Komt die jongen hier niet meer wordt hij er nog steeds telkens aan de haren bijgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |