SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
jij weet toch... Pascal is een heldquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
@peaceman: gewoon je show met Blof beginnen, dan komt het wel goed. Microfoon hoeft niet, is vaak wel leuk
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cdquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij weet toch... Pascal is een held![]()
Microfoon? Hmm misschien later
FTFYquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
@peaceman: gewoon je show met Blof beginnen, dan weet je zeker dat je geen luisteraars hebt, waardoor je ook niks fout kan doen en dan komt het wel goed.
er zijn hier mensen, die ontzettend leuke jingles in elkaar kunnen draaien, mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
laat ik eerst maar een keer toestemming krijgen en een paar uurtjes draaienquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er zijn hier mensen, die ontzettend leuke jingles in elkaar kunnen draaien, mocht je daar behoefte aan hebben
wat hebben jullie tegen blof?quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
@peaceman: gewoon je show met Blof beginnen, dan komt het wel goed. Microfoon hoeft niet, is vaak wel leuk
Niks. Als er een mute-knop is.quote:
we need more micsquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niks. Als er een mute-knop is.
noteert zet henkelientje niet alleen achter de draaitafelquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niks. Als er een mute-knop is.
Ja hoiquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er zijn hier mensen, die ontzettend leuke jingles in elkaar kunnen draaien, mocht je daar behoefte aan hebben
1e keer wel verplichtquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
schaamteloze reclamequote:
Oh, dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met Blof beginnen? Ja, dat klopt, dat is verplicht
http://www.dx.com/nl/p/ta(...)dADoDGw#.WHdzZBvhCUkquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nog nooit geprobeerd
da's niet goedkoop...quote:
http://www.ebay.com/itm/E(...)6rk%3D1%26rkt%3D1%26quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan de rekening indienen bij de Gothmother van R49...
quote:
Wanneer worden de kosten van dit eens een keer overgemaakt aan mij?quote:
Nee ik bedoelquote:Op donderdag 12 januari 2017 13:39 schreef just me het volgende:
[..]ik ben nog aan het werk en gluur af en toe mee
Daahaaag, daahaaag zwarte piet!quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoelals in "Ja DAAAHAAAAG!!!"
![]()
Ik was klaar voor 71 euro inclusief micstatief en een USB micquote:
Ik was nog met wat dingesjes bezigquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet helemaal geen show op het rooster staan
Goedemiddag, trouwens
quote:Programma van vandaag
15:31 - 17:30 DJ Knokkels - Die Streamhoer uit de kop
quote:
wellesquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was nog met wat dingesjes bezig
[..]
Venzquote:
* knokkels zoekt Bløf snel even opquote:
* Henkelientje ch00ned inquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels zoekt Bløf snel even op
quote:
Ik weet heus wel wat ik draaiquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer is nog wel te doen. Hun eerste twee tracks ooit trouwens ook wel.
Behalve als je onverwacht bezoek krijgt en de auto-DJ neemt het roer overquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat ik draai![]()
heheh
Ja, dan wel.... Alhoewel soms he... doet die AutoDJ wel lievigquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Behalve als je onverwacht bezoek krijgt en de auto-DJ neemt het roer over
quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
een goede begin mic is een samson Q1U
Rustig aan dan maar!quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel heel erg moe en bij een vluchtje koude lucht gaan mijn handen tintelen. Het is geen pretje maar goed te doen.
sterkte!quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel heel erg moe en bij een vluchtje koude lucht gaan mijn handen tintelen. Het is geen pretje maar goed te doen.
Productie kan een nummer maken of breken. Ook remixes kunnen een nummer verpesten of juist sterk verbeteren. Ik ben fan van fraai geproduceerde muziek. Producers als Trevor Horn, bijvoorbeeld. Elk detail klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor mij is het vaak de 'sound', de klankkleur etc. Ooit had Ben Folds een vreselijk overgeproduceerde cd en nadat daar veel commentaar op kwam heeft hij 'm opnieuw uitgebracht met een veel prettiger geluid.
Tsja, klankkleur heb ik zelf minder invloed op dan de luisteraar zelfquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor mij is het vaak de 'sound', de klankkleur etc. Ooit had Ben Folds een vreselijk overgeproduceerde cd en nadat daar veel commentaar op kwam heeft hij 'm opnieuw uitgebracht met een veel prettiger geluid.
Zingende berggeiten? Weinig kans daarop in mijn showsquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zingende berggeiten, het skyradiogeluid, autotune en veel zangeressen, ik kan er echt heel slecht tegen
Ik kan ook slecht tegen zingende berggeiten. Britney Spears is zo'n berggeit. Stemmetje van niks. Bij autotune hangt het ervan af hoe het gebruikt wordt. Als ik iets remix of afmix, stuur ik vocals liever handmatig wat bij dan met autotune...quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zingende berggeiten, het skyradiogeluid, autotune en veel zangeressen, ik kan er echt heel slecht tegen
jouw berggeiten idd, Passenger, James Blunt en aanverwanten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een vermoeden dat DDM andere berggeiten bedoelt
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een vermoeden dat DDM andere berggeiten bedoelt
Teveel eer, de quote was van Arjan Snijdersquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jouw berggeiten idd, Passenger, James Blunt en aanverwanten.
quote:Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
skyhigh radio, ja somsquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij hier! Welk één verrassing
oh hij was niet van jou? Maar die iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Teveel eer, de quote was van Arjan Snijders
[..]
nu wil ik eigenlijk tom farnell draaienquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
James Blunt heeft heerlijke zelfspot.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jouw berggeiten idd, Passenger, James Blunt en aanverwanten.
twitter:JamesBlunt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 10:06:52If you thought 2016 was bad - I'm releasing an album in 2017. reageer retweet
Passenger is inderdaad verschrikkelijk. Ik kan ook niet tegen dat stemmetje van Owl City, of hoe het ook mag heten. Eén hit gehad en daarna klinkt alles hetzelfde, met steeds hetzelfde jengeltje in die stem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
zie zijn twitterquote:Cockney rhyming slang for the good stuff; Proof that one song is all you need.
Ik kan (minstens) 99% van de muziek die ik wil horen op Spotify vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:19 schreef tailfox het volgende:
ik ben in een muziek bui die spottify niet aan kan.
maar knokkels zit aardig de goeie richting
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
James Blunt heeft heerlijke zelfspot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:JamesBlunt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 10:06:52If you thought 2016 was bad - I'm releasing an album in 2017. reageer retweet
ik bedoel automatische playlistenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan (minstens) 99% van de muziek die ik wil horen op Spotify vinden.
Owl City? Van Fireflies toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Passenger is inderdaad verschrikkelijk. Ik kan ook niet tegen dat stemmetje van Owl City, of hoe het ook mag heten. Eén hit gehad en daarna klinkt alles hetzelfde, met steeds hetzelfde jengeltje in die stem.
Die biedt Spotify steeds meer. Tegenwoordig zelfs meerdere op een dag (Daily Mix 1 t/m 6). Plus nog Discover Weekly en dan ook nog de Release Radar op vrijdag.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik bedoel automatische playlisten
Ja. En dit is geen verzoekje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Owl City? Van Fireflies toch?
Keihard gejat van Postal Service
mmmmm bluntsquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit zijn zeker James z'n blunts?
Maar wel humor ja!
Ik honoreer ook geen verzoekjes van Owl City. Beetje de BlackBerry CEOs onder de artiestenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. En dit is geen verzoekje.
IK VERZOEK HEM WELquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik honoreer ook geen verzoekjes van Owl City. Beetje de BlackBerry CEOs onder de artiesten
Niet eens "ask Roland", maar gewoon "tell Roland"...quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:26 schreef ToT het volgende:
Berichtje van m'n meissie:
hehehe wow 😀 😀 tell roland to play this music "Trumpets" by Sak Noel 😛 😛 😛
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet eens "ask Roland", maar gewoon "tell Roland"...
Gewoon Henkelientje even bellen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:27 schreef tailfox het volgende:
ik wil horen dat ik mooi ben mag dat?
james blunt graag
She knows, she knowsquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:26 schreef ToT het volgende:
Berichtje van m'n meissie:
hehehe wow 😀 😀 tell roland to play this music "Trumpets" by Sak Noel 😛 😛 😛
dat gaat geen james blunt laten hoernquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon Henkelientje even bellen.
idd, hier heerst een redelijke allergie tegen hem, maar Face Value, No jacket required en Hello I must be going vind ik echt gave albums!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Er komen trouwens regelmatig covers uit van eerdere hits. Sommige zijn best aardig, maar stoten nooit naar de hitlijsten door. En laatst hoorde ik er eentje... zo afschuwelijk slecht. Een cover van What Is Love van Haddaway. En dan helemaal in dat stijltje van nu. Het vatte echt perfect samen wat er mis is met sommige muziek vandaag de dag.
(Overigens wordt Phil Collins ondergewaardeerd door velen)
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat gaat geen james blunt laten hoern
Je bent mooi.quote:ik wil horen dat ik mooi ben mag dat?
Ik post mijn DM wel even openbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:30 schreef knokkels het volgende:
Owl City was later dan Postal Service, en toch claimden ze dat zij eerder met dit geluid kwamen dan Postal Service.
Really, hoe dan?:D
Postal Service klinkt een stuk interessanter.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:30 schreef knokkels het volgende:
Owl City was later dan Postal Service, en toch claimden ze dat zij eerder met dit geluid kwamen dan Postal Service.
Heb je dat 'auditie'filmpje van Postal Service wel eens gezien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:30 schreef knokkels het volgende:
Phil Collinsquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Er komen trouwens regelmatig covers uit van eerdere hits. Sommige zijn best aardig, maar stoten nooit naar de hitlijsten door. En laatst hoorde ik er eentje... zo afschuwelijk slecht. Een cover van What Is Love van Haddaway. En dan helemaal in dat stijltje van nu. Het vatte echt perfect samen wat er mis is met sommige muziek vandaag de dag.
(Overigens wordt Phil Collins ondergewaardeerd door velen)
Ja. Collins is de achternaam, trouwens. Maar hij heeft ook een vrij imposante solo-carrière hoor. Het nummer dat je net hoorde, Against All Odds, is oorspronkelijk van hem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:32 schreef tailfox het volgende:
Phill collens is toch die van genesis?
Slegde hamer?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Collins is de achternaam, trouwens. Maar hij heeft ook een vrij imposante solo-carrière hoor. Het nummer dat je net hoorde, Against All Odds, is oorspronkelijk van hem.
Die dan weer nietquote:
een hamer met dyslexie?quote:
Hoi, welkom bij de show van knokkelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:35 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, dit is toch een andere Trumpets nummer dan ik zelf in gedachten had!
Nee het is het verzoekje van mijn vriendin, dus dat is goed!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij de show van knokkels![]()
Dat wéééééééééét je toch
Stadsgenootquote:
Aan elkaar. los van elkaar is een comedyserie over een trigger happy politiemanquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
een hamer met dyslexie?
Sledge Hammer bedoel je?
Oosterlingquote:
of dezequote:Op donderdag 12 januari 2017 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is het verzoekje van mijn vriendin, dus dat is goed!
how doodlydoquote:
Meneer uit de Kopquote:
Niet altijd hoor, spiekbriefjes ftwquote:
ik zou die er heel snel uitgooien, Anders gaat het niet goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft weer eens last van een associatie..
Te laatquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik zou die er heel snel uitgooien, Anders gaat het niet goed
Daardoor is het bij mij gaan jeuken om zelf te gaan draaienquote:
ga jij na knokkels?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daardoor is het bij mij gaan jeuken om zelf te gaan draaien(Ik zat eerst altijd DJ's hier lastig te vallen. Ik heette toen zelfs The Requestinator)
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daardoor is het bij mij gaan jeuken om zelf te gaan draaien(Ik zat eerst altijd DJ's hier lastig te vallen. Ik heette toen zelfs The Requestinator)
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt lastig. Moet straks eten en zo. En vanavond weg om te oefenen.
je spamde genoeg naar mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder ging het altijd zo, zoals nu: dat ik mijn verzoekjes dan spamde via DM's en dat Knokkels () ze ook nog werkelijk draait.
Over mooi geproduceerde muziek gesproken.
Ssssstt.... niet zo hard. Nu ligt het er te dicht bovenop dat mijn shows eigenlijk geen klap voorstellenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder ging het altijd zo, zoals nu: dat ik mijn verzoekjes dan spamde via DM's en dat Knokkels () ze ook nog werkelijk draait.
Over mooi geproduceerde muziek gesproken.
ach, als je er zelf maar lol in hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ssssstt.... niet zo hard. Nu ligt het er te dicht bovenop dat mijn shows eigenlijk geen klap voorstellen
alweer?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:49 schreef tailfox het volgende:
zo kut dat mijn surface weer dood is
Ik vind je shows leuk en gevarieerd. En lichtelijk chaotisch, maar dat heeft ook wel weer z'n charme.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ssssstt.... niet zo hard. Nu ligt het er te dicht bovenop dat mijn shows eigenlijk geen klap voorstellen
Gewoon een sport om zoveel mogeljk verzoekjes zo snel mogelijk te draaienquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... ook wel eens jaMaar Knokkels kreeg een veelvoud.
volgens microsoft heb ik er 5 geslooptquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
alweer?
hmmmm.. ik heb al een tijdje geen apparaat gesloopt. Hoeveel heb jij er gesloopt nadat je weg was bij mij
Lichtelijk chaotisch? mmmmmmm ik moet wat aan het aanbod chaos gaan doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind je shows leuk en gevarieerd. En lichtelijk chaotisch, maar dat heeft ook wel weer z'n charme.
dude. Ook al staat het niet in de gebruiksaanwijzing, je kunt er niet op zitten. Of staan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens microsoft heb ik er 5 gesloopt
Soms past het gewoon lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon een sport om zoveel mogeljk verzoekjes zo snel mogelijk te draaien
dat is nog het erge ik heb de laptop nooit laten vallen ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
dude. Ook al staat het niet in de gebruiksaanwijzing, je kunt er niet op zitten. Of staan.
oh die heb je ook naar mij toe gespamdquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms past het gewoon lekkerEn Tailfox heb ik gespamd met "Kisses Back" van Matthew Koma. Die draaide 'm daardoor al voordat ik 'm zelf in mijn show had gedraaid.
ik spamn je ff volquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:56 schreef knokkels het volgende:
UNKLE, ik vind ze goed..Maar mên... *gaap*
Eet smakelijk alvast, fijne avondquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan er zo vandoor, romantisch uit eten
eet smakelijk zoquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Rabbit In Your Headlights is een sterk nummer van ze.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:56 schreef knokkels het volgende:
UNKLE, ik vind ze goed..Maar mên... *gaap*
even vieren dat we 1 jaar officieel bij elkaar horen. Ik had gisteravond stiekem chocoladehartjes in Symph's jaszak gedaan en 'm vanochtend op zijn werk een berichtje gestuurd dat hij in zijn rechter jaszak moest gaan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast, fijne avond
en toen had ie 1 opvallend bruine hand?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
even vieren dat we 1 jaar officieel bij elkaar horen. Ik had gisteravond stiekem chocoladehartjes in Symph's jaszak gedaan en 'm vanochtend op zijn werk een berichtje gestuurd dat hij in zijn rechter jaszak moest gaan kijken
ze zaten gelukkig netjes verpakt ( en de jas hing gelukkig niet boven de verwarming)quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
en toen had ie 1 opvallend bruine hand?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Rabbit In Your Headlights is een sterk nummer van ze.
1 jaar pas?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
even vieren dat we 1 jaar officieel bij elkaar horen. Ik had gisteravond stiekem chocoladehartjes in Symph's jaszak gedaan en 'm vanochtend op zijn werk een berichtje gestuurd dat hij in zijn rechter jaszak moest gaan kijken
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe heet ie dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
Je luistert te veel Radio 49 als:
- je de stem van de zanger van VNV Nation herkent. (check)
tssk is dat je nooit opgevallenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
1 jaar pas?
maar maar toen was ik hier al
Ja, dat weet ik niet hoor. Ik vind het allang knap dat ik de stem herkende (het klinkt namelijk niet als een typisch VNV Nation-nummer, dit)quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe heet ie dan?
Dan helemaal natuurlijk
Een of andere band met roots in Ierland, Duitsland. Komen om de zoveel tijd in Nederland om wat deuntjes te spelen en ze schijnen het met een symphonisch orkest ook erg leuk te doenquote:
coolquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een of andere band met roots in Ierland, Duitsland. Komen om de zoveel tijd in Nederland om wat deuntjes te spelen en ze schijnen het met een symphonisch orkest ook erg leuk te doen
iver filmmuziek gesproken: Checkquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
VNV Nation is prima hoorAlleen denk ik bij een typisch VNV Nation-nummer wat meer aan de uptempo synth- / futurepop-nummers.
(Ik herken je verhaal als PSB-fan wel. Mensen hebben ook een idee over wat een typisch PSB-nummer is, maar ze hebben ook gevoelige pianoballads, filmmuziek en dergelijke gemaakt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Leuk. Ik zal binnenkort eens een PSB-filmmuziek-track draaien. Eentje, die vocals bevat, staat zo'n beetje in mijn Top 10 van favoriete PSB-tracks, dus dat lijkt me echt leuk om eens te draaien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
iver filmmuziek gesproken: Check
Ronan Harris - IMDb
Je zou geloof ik koken? (Klinkt alsof je eters krijgt)quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:23 schreef knokkels het volgende:
true true maar ik moet zo nog richting winkel
![]()
Ik zou geloof ik kokenEn ik moet nog wat zoete aardappel en uien en wortels hebben
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou geloof ik koken? (Klinkt alsof je eters krijgt)
gooi je jezelf erop? of zal ik het doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wil wel een uurtje draaien
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
gooi je jezelf erop? of zal ik het doen
ik heb een idee met muziekquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze show ga invullen...
muziek met wielen?quote:
Thanksquote:
die voorzetjes komen er ook met de vlam uit de pijp uit he *kuch*quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En zo heb ik weer een associatie... bedankt
Pink Floyd - One of these days ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksVerzoekjes / ideeën zijn welkom. Ik ga dan kijken wat ik bij de hand heb of kan regelen.
SOHN stond in 2012 al in mijn jaarlijst met dit nummer, The Wheel. Het jaar daarop volgde de commerciële doorbraak. Zijn nieuwe single is net uit (en is geweldig). Komende vr... ehhh... morgen verschijnt zijn albumquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
die voorzetjes komen er ook met de vlam uit de pijp uit he *kuch*
quote:
het was weer fijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is al gebeurd.
Knokkels, bedankt
Heb jij schuifjes picssquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
Note to self: schuifje goedzetten na uitfaden vorig nummer
Kook zequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:44 schreef tailfox het volgende:
Ik ga even koken bedankt knokk en elf
Radio49 een goede plek om oude muziek te leren kennenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken dit helemaal niet, moet ik bekennen...
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Radio49 een goede plek om oude muziek te leren kennen
Aardig liedje uit 2016quote:
Ik hoor nu niet Pink Floyd...quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pink Floyd - One of these days ?
Helaas, hoewel ik dat nummer wel ken...quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heb je gemist. 5 minuten geleden gedraaid.
Wat een straf....quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, hoewel ik dat nummer wel ken...
Vanavond verplicht aan de whisky voor een andere boer uit het Oosten...
Eerder een grote eer.quote:
Interessant. Als dat letterlijk in Zwolle is, zou je daar zomaar eens mensen kunnen tegenkomen die ik ook wel ken. Ik kwam eerder vaak in een speciaalbier- en whiskeycafé dat ook wel eens proeverijen organiseerde. Helaas is dat café inmiddels gesloten. Ben trouwens geen whiskeydrinker, maar houd wel van een lekker speciaalbiertje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder een grote eer.
Als het lukt vanavond, dan ben ik binnenkort bij jou in de buurt te vinden voor een whisky proeverij voor ruim 100 man/vrouw...
Als het doorgaat, dan laat ik het je wel weten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant. Als dat letterlijk in Zwolle is, zou je daar zomaar eens mensen kunnen tegenkomen die ik ook wel ken. Ik kwam eerder vaak in een speciaalbier- en whiskeycafé dat ook wel eens proeverijen organiseerde. Helaas is dat café inmiddels gesloten. Ben trouwens geen whiskeydrinker, maar houd wel van een lekker speciaalbiertje.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder een grote eer.
Als het lukt vanavond, dan ben ik binnenkort bij jou in de buurt te vinden voor een whisky proeverij voor ruim 100 man/vrouw...
* OscarMopperkont is benieuwd.quote:
Overleden vanwege te veel "spoon"? :quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
Even iets van Jam & Spoon. Gisteren was het alweer 11 jaar geleden dat Spoon overleed.
Ik ben ook benieuwd, het is een heel mooi verzoek dat een vriend en ik hebben gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is benieuwd.
* OscarMopperkont wil dit jaar toch wat meer met whisky doen dan alleen als cadeau voor pa kopen
Laten we het maar houden op een ongezonde levensstijl. Hij was nogal gezet en er ging ongetwijfeld veel drank en drugs in.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Overleden vanwege te veel "spoon"? :
Leuk uurtje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
Mocht iemand trouwens vanaf 18:30 uur willen draaien, ga je gang. Ik moet dan echt stoppen. Ik moet dan een hapje eten en daarna vertrekken om te oefenen.
Dit was maar zo een spontaan uurtje achter Knokkels aan
Mijn spontane shows zijn vaak het leukstquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is leuk om te doenEn onvoorbereid draaien heeft ook wel wat. Gewoon van alles wat.
Ik ga zo eten en daarna dus aan 'het werk', dus ik moet passen...quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
Mocht iemand trouwens vanaf 18:30 uur willen draaien, ga je gang. Ik moet dan echt stoppen. Ik moet dan een hapje eten en daarna vertrekken om te oefenen.
Dit was maar zo een spontaan uurtje achter Knokkels aan
Voorbereid draaien vind ik vaak te krampachtig.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is leuk om te doenEn onvoorbereid draaien heeft ook wel wat. Gewoon van alles wat.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:24 schreef Karzai het volgende:
net de erwtensoep opgewarmd, ik kan van 7 tot half negen wel wat draaien
Dit OK?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:24 schreef Karzai het volgende:
net de erwtensoep opgewarmd, ik kan van 7 tot half negen wel wat draaien
nee ik ga nu eten en ik moet de computer even aansluiten op de harde schijf, 1845quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit OK?
18:35 - 20:30 DJ Karzai - Reggaeman uit Amsterdam
Trump is er blij mee...quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Better Than This gaat trouwens over al die niet-originele zangers en zangeressen die meedoen aan programma's als The Voice - en niks anders doen dan anderen imiteren.
Aangepast en eet smakelijk. Staat nu op 18:45 maar je kan ook gewoon wat later starten hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik ga nu eten en ik moet de computer even aansluiten op de harde schijf, 1845
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:33 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel 11 voor de spontane uurtje
quote:
Celldweller is dan ookquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
Celldweller is de nieuwe favoriet van Gup, trouwens....
Ja erg goed. Ga per 1-2 naar 32 uur per week. Manager was zeer tevreden (ik werd verlegen van de complimenten). Ze wil graag dat ik nog een (kleine) afdeling erbij (inhoudelijk en operationeel) ga aansturen. Afgesproken dat ik dat ga doen. Omdat ik nu ook reguliere werkzaamheden doe, afgesproken dat ik minder ingeroosterd ga worden en binnenkort gaan bekijken hoe we dat kunnen opvullen qua bezetting.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:41 schreef just me het volgende:
[..]Diaan, alles goed gegaan vanmiddag ?
Nice, nog bedankt voor het draaien Elfquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Streamboer uut 't Oost'n
01 Rocky - Big South
02 Al Stewart - On The Border
03 SOHN - The Wheel
04 Blur - Country House
05 Pink Floyd - One of These Days
06 Little Big Town - One Of Those Days
07 Dusty Springfield - Reputation
08 Lights - My Boots
09 Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walkin' (Finson rework)
10 Jam & Spoon feat. Rea - Set Me Free (Empty Rooms) (radio version)
11 Edwyn Collins - A Girl Like You (Macramé remix by Youth)
12 East India Youth - Beaming White
13 David Bowie - Ashes to Ashes
14 Keane - Better Than This
15 Banderas - This Is Your Life (original mix)
16 Aretha Franklin - (You Make Me Feel Like) A Natural Woman
Ohh cool!quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg goed. Ga per 1-2 naar 32 uur per week. Manager was zeer tevreden (ik werd verlegen van de complimenten). Ze wil graag dat ik nog een (kleine) afdeling erbij (inhoudelijk en operationeel) ga aansturen. Afgesproken dat ik dat ga doen. Omdat ik nu ook reguliere werkzaamheden doe, afgesproken dat ik minder ingeroosterd ga worden en binnenkort gaan bekijken hoe we dat kunnen opvullen qua bezetting.
Binnen nu en half jaar duidelijkheid over evt. HR-verantwoordelijkheid erbij, dan functie beschrijven en laten waarderen.
Mooie en nieuwe uitdagingen dus. O.a. het opzetten van een interne servicedesk.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg goed. Ga per 1-2 naar 32 uur per week. Manager was zeer tevreden (ik werd verlegen van de complimenten). Ze wil graag dat ik nog een (kleine) afdeling erbij (inhoudelijk en operationeel) ga aansturen. Afgesproken dat ik dat ga doen. Omdat ik nu ook reguliere werkzaamheden doe, afgesproken dat ik minder ingeroosterd ga worden en binnenkort gaan bekijken hoe we dat kunnen opvullen qua bezetting.
Binnen nu en half jaar duidelijkheid over evt. HR-verantwoordelijkheid erbij, dan functie beschrijven en laten waarderen.
Kijk, dat is tof nieuwsquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werk bij een (IT-gerelateerde) overheidsinstelling als senior medewerker van de frontoffice.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nice, nog bedankt voor het draaien Elf
[..]
Ohh cool!
En just outta curiositeit.... Waar werk je?![]()
Of welke richting?
Interne Servicedesks
Graag gedaan. Ik ben nu aan het etenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nice, nog bedankt voor het draaien Elf
computerknutselaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werk bij een (IT-gerelateerde) overheidsinstelling als senior medewerker van de frontoffice.
Goed bezigquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx.quote:
Werken vanuit je intuïtie, begrijp ik?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx.
Ja![]()
Ik doe gewoon wat mij ingeeft, voor mij normaal, maar volgens haar was dat een kwaliteit van mij wat je niet kunt aanleren. En ze vond me puur.
Ik ben geen computerknutselaar hoor. Don't worry.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
computerknutselaar![]()
* knokkels duikt weg voordat de harde schijf die gegooid wordt, hem raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |