ik vertrek maar vroeg morgenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen dat m'n ebike het morgen trekt
Niks gezien hier, zelfs nauwelijks regen, er was misschien wel een beetje wind, maar niet zodanig dat het me hier in huis opviel.quote:
Aha, maar inmiddels weer lekker thuis.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had pauzeTerugweg ook geen storm maar wel erg vies nat
Kacheltje aan huiskleertjes aan en weer helemaal relaxed..quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, maar inmiddels weer lekker thuis.
Het goede leven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kacheltje aan huiskleertjes aan en weer helemaal relaxed..
Lekker chillenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:30 schreef Treehut362 het volgende:
De slot van mijn fiets ging niet meer open. Muurvast.
2km sjouwen naar de fietsenmaker.
Dan belt hij als het gefikst is.
Ik koop dan gewoon een nieuwequote:Op donderdag 12 januari 2017 17:30 schreef Treehut362 het volgende:
De slot van mijn fiets ging niet meer open. Muurvast.
2km sjouwen naar de fietsenmaker.
Dan belt hij als het gefikst is.
Nee het zat muurvast.quote:
Patserquote:
Ja nou ik heb nog een kabelslot.quote:
ik heb al jaren een slot van een tientje van de markt nog niet gestolenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb een kwaliteitskettingslot van Abus, en een Axa aan mijn achterwiel, ketting gaat altijd door frame en voorwiel aan een paal.
Wil mijn fiets niet kwijt.![]()
Ik denk niet dat wij veel sneeuw krijgenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Stilte voor de storm.. en de sneeuw
Welk kaartje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij veel sneeuw krijgen![]()
Waar is dat weerkaartje van jou?
Geen idee waar dat vraagteken vandaag kwamquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:26 schreef Karzai het volgende:
is dat een vraag, er was wel wat mis ik kwam drijfnat thuis
Jij postte hier een paar maanden geleden een weerkaartje met het actuele weer in Nederland, die.quote:
Temperatuur was dat volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij postte hier een paar maanden geleden een weerkaartje met het actuele weer in Nederland, die.
Ja, die, te hoge temperaturen voor sneeuw.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Temperatuur was dat volgens mij
[ afbeelding ]
Ze zullen wel dalen zoquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die, te hoge temperaturen voor sneeuw.
Je Nokia 6310 is eindelijk vervangen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb een nieuwe 4g telefoon doe eindelijk ook mee als 40 plusser
Was dat een vereiste dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb een nieuwe 4g telefoon doe eindelijk ook mee als 40 plusser
Ik wil veel sneeuw of geen sneeuwquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:39 schreef Karzai het volgende:
liever geen sneeuw dat pis beetje dat hier valt zorgt alleen maar voor ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |