Ja. Collins is de achternaam, trouwens. Maar hij heeft ook een vrij imposante solo-carrière hoor. Het nummer dat je net hoorde, Against All Odds, is oorspronkelijk van hem.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:32 schreef tailfox het volgende:
Phill collens is toch die van genesis?
Slegde hamer?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Collins is de achternaam, trouwens. Maar hij heeft ook een vrij imposante solo-carrière hoor. Het nummer dat je net hoorde, Against All Odds, is oorspronkelijk van hem.
Die dan weer nietquote:
een hamer met dyslexie?quote:
Hoi, welkom bij de show van knokkelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:35 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, dit is toch een andere Trumpets nummer dan ik zelf in gedachten had!
Nee het is het verzoekje van mijn vriendin, dus dat is goed!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij de show van knokkels![]()
Dat wéééééééééét je toch
Stadsgenootquote:
Aan elkaar. los van elkaar is een comedyserie over een trigger happy politiemanquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
een hamer met dyslexie?
Sledge Hammer bedoel je?
Oosterlingquote:
of dezequote:Op donderdag 12 januari 2017 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is het verzoekje van mijn vriendin, dus dat is goed!
how doodlydoquote:
Meneer uit de Kopquote:
Niet altijd hoor, spiekbriefjes ftwquote:
ik zou die er heel snel uitgooien, Anders gaat het niet goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft weer eens last van een associatie..
Te laatquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik zou die er heel snel uitgooien, Anders gaat het niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |