Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oke mooi
ga je kaarten kopen voor U2?
Pics or didn't happenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze vrouw zit nu zo'n 5 km van mij vandaan te eten
Ik wel, wil daar heen met mijn vaderquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Jij wel?
U2 is kut tegenwoordig. Joshua tour 2.0 , pleur op zeg
422 blaze itquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar staat 422 voor Ajacied422?
Kindervak arenaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dankjewel zeg hzaw.quote:
Vraag dat lekker aan Elan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
komt door mijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat een beetje snel ineens hier.
Wanneer zijn ze in nl?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wel, wil daar heen met mijn vader
Ohquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wel, wil daar heen met mijn vader
29 juliquote:
leuk piemeltopic dan jaquote:
donderdag damsko meet met zeer en drugquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens samen aan de drugs?
JAquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef Drug het volgende:
gaan ze dan muziek uit tijd van joshua tree spelen?
Graag gedaan. Nee hoor want de leukste KLB users zijn hier momenteel: Mortaxx, haags_kwartiertje en supersof.quote:
vrouwen op fok zijn maar vermoeiendquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk piemeltopic dan ja
houd je wel van
Ja, ga echt huilen van geluk als ik daar met mijn vader ben, weet het nu alquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dat is wel tof (denk ik)
Ik ga naar Deep Purple
Die zijn hier altijd dus waarom zou je dan nog in KLB zoeken?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nee hoor want de leukste KLB users zijn hier momenteel: Mortaxx, haags_kwartiertje en supersof.
Dan ben ik toch wel de leukste van die drie vind ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nee hoor want de leukste KLB users zijn hier momenteel: Mortaxx, haags_kwartiertje en supersof.
Thanksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb donderdag al wat...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
donderdag damsko meet met zeer en drug
jaquote:
Ja, dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn hier altijd dus waarom zou je dan nog in KLB zoeken?
niks manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je nog spannende verhalen te vertellen?
gewoon afzeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb donderdag al wat...
Commercieel gezien, ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:43 schreef Drug het volgende:
joshua tree is bijna perfect en heeft een paar van de mooiste nummers
kan jij niet in zijn aantekeningen zien dat hij een klb ban heeft ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn hier altijd dus waarom zou je dan nog in KLB zoeken?
Ik heb jullie ook op volgorde van knapheid gezet hoor, niet op volgorde van leukstequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel de leukste van die drie vind ik
het is dan ook wel erg oudquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Commercieel gezien, ja.
Het is allemaal wel wat weinig vernieuwend.
Ik ga niet automatisch bij een user zijn notelist zitten doorkijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
kan jij niet in zijn aantekeningen zien dat hij een klb ban heeft ofzo
De knapste achteraan hoop ik?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook op volgorde van knapheid gezet hoor, niet op volgorde van leukste
Oh ik dacht dat ze een tafeltje verder zat in een restaurant. Anders had je haar wel even mijn gegevens mogen geven (staat ze vast om te springen om een zolderkamerautist te datenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://winteriscoming.net(...)me-thrones-season-7/
Ze zitten in een buitenwijk mag je niet in
Ja maar je verwacht ook nieuwe muziek toch.quote:
Ik zei 5 KILOMETERquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze een tafeltje verder zat in een restaurant. Anders had je haar wel even mijn gegevens mogen geven (staat ze vast om te springen om een zolderkamerautist te daten)
Heb liever die nummersquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar je verwacht ook nieuwe muziek toch.
Elevation Tour bijvoorbeeld was ik bij en waren dan wel niet de beste nummers, maar tenminste nieuwe muziek.
als je een foto van me had gezien dan zou je weten dat ik onterecht laatste sta op je lijstjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb van Mortaxx en haags ooit een foto gezien dus je staat daarom laatste.
Ohquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb liever die nummers
al zou ik ook wel wat van no line on the horizon willen horen omdat ik daar erg goede herinneringen aan heb
Maar dat heb ik niet dus je staat nu laatste.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
als je een foto van me had gezien dan zou je weten dat ik onterecht laatste sta op je lijstje
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkleed je even als white walker, misschien mag je er dan wel in.
ja je hoort tweede na mijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
als je een foto van me had gezien dan zou je weten dat ik onterecht laatste sta op je lijstje
inderdaadquote:
Nee, wilde kaartjes vragen voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dat album vond ik dus niks
Eigenlijk beetje klaar met U2.
Al is met je pa wel gaaf, ga je hem.verassen.
boeie dat het niet vernieuwend is (ben ik niet per se met je eens), het staat vol met sterke tracksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Commercieel gezien, ja.
Het is allemaal wel wat weinig vernieuwend.
quote:
Haags is het knapste van jullie, Mortaxx het onzekerste. Daarom deed ik Morti op één en haags op twee.quote:
Haags met z'n duindorp hoofdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Haags is het knapste van jullie, Mortaxx het onzekerste. Daarom deed ik Morti op één en haags op twee.
wat was lekkerder?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb kaaiman en piranha gegeten.
Wat is gauw afgelopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag zitten we weer dagelijks in VBL dus ik denk dat het weer gauw is afgelopen.
ik heb me bedachtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Haags is het knapste van jullie, Mortaxx het onzekerste. Daarom deed ik Morti op één en haags op twee.
Je kent mij niet eens, debiel. En je gaat niet naar Heerenveen uit, dat is gelul.quote:
Ey Stijn, Knut vond je matig modereren. Noteer je t ff?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag zitten we weer dagelijks in VBL dus ik denk dat het weer gauw is afgelopen.
Mortaxx is wel een zelfverzekerde jongen volgens mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ok fok in ieder geval nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mortaxx is wel een zelfverzekerde jongen volgens mij.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb me bedacht
als je haags echt het knapste vindt, sta ik misschien wel goed op de laatste plek omdat je beslist geen smaak hebt
Dit zegt Haags er zelf over.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens, debiel. En je gaat niet naar Heerenveen uit, dat is gelul.
Stijn is de beste mod die vbl ooit heeft gehad na King Rolandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ey Stijn, Knut vond je matig modereren. Noteer je t ff?
Ik niet en ik herken een broeder uit duizenden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
honger gekregenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lastig, maar dan ga ik toch voor de Piranha.
Wilt alleen maar meeten in cafe de Vink.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een inside grap?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilt alleen maar meeten in cafe de Vink.
Bestel een broodje bij subway met veggieburger met avocado, paprika, olijf en jalapeno peper en heleboel frisse groentenquote:
Hij zal niet voor niets KingFlopland genoemd worden toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stijn is de beste mod die vbl ooit heeft gehad na King Roland
dat zegt een hoop over de gebruikers daarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal niet voor niets KingFlopland genoemd worden toch?
Dat was begonnen als een hetze door GGMM, die daarna heel veel meelopers kreeg tot het een meme werd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal niet voor niets KingFlopland genoemd worden toch?
nehhquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bestel een broodje bij subway met veggieburger met avocado, paprika, olijf en jalapeno peper en heleboel frisse groenten
Daar heb ik geen Mortaxx voor nodig om in die staat te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat ik echt enorm ga twijfelen aan mezelf en superonzeker word als ik Mortie ooit tegenkom
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat ik echt enorm ga twijfelen aan mezelf en superonzeker word als ik Mortie ooit tegenkom
ik wil het gewoon heel graag etenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow doe normaal is fcking chill
komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
zou ik voor tweede keer gaan avond eten?
Ik ga de komende periode weer flink janken in het Ajax-topic als er geen versterkingen komen, dus zet daar maar alvast een scriptje voor aan.quote:
Liefst dat je pas gaat zeiken op 1 februari.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga de komende periode weer flink janken in het Ajax-topic als er geen versterkingen komen, dus zet daar maar alvast een scriptje voor aan.
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar okéquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst dat je pas gaat zeiken op 1 februari.
Alsof het zo makkelijk is om in de winter een transfer in orde te maken. Dan kosten spelers automatisch veel meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar oké![]()
Nu jagen we sof weg omdat het over voetbal gaat
Nee. Dan word je dik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
zou ik voor tweede keer gaan avond eten?
ik word niet dikquote:
komt door stijn altijd he pfffquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar oké![]()
Nu jagen we sof weg omdat het over voetbal gaat
wat heb jij tegen mij zeg ;squote:
Als je de transfer gewoon op tijd in orde maakt zal dat wel meevallen, dan heeft de verkopende club ook nog tijd zat om een vervanger te zoeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om in de winter een transfer in orde te maken. Dan kosten spelers automatisch veel meer.
Ga lekker naar VBL man met dit soort shit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om in de winter een transfer in orde te maken. Dan kosten spelers automatisch veel meer.
Waar heb jij last van?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker naar VBL man met dit soort shit.
altijd op de dinsdagquote:
Als Ajax een speler koopt, gaat het vrijwel altijd in de categorie 'steunpilaar' van een club zitten. Dat soort spelers kunnen het seizoen van hun club maken of breken, daarbij heb je ook te maken met automatismen en die dingen. Daarbij; noem mij buiten Suarez een geslaagde wintertransfer. Die zijn er bijna niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de transfer gewoon op tijd in orde maakt zal dat wel meevallen, dan heeft de verkopende club ook nog tijd zat om een vervanger te zoeken.
Als je in de laatste week pas gaat kijken schieten de prijzen omhoog ja.
Je komt ook wel een beetje zuur over.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar voer ik een hetze tegen Stijn, daar handel ik dus maar naar.
De kut van je moeder ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt ook wel een beetje zuur over.
Huntelaar was ook wel een goede voor Ajax.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax een speler koopt, gaat het vrijwel altijd in de categorie 'steunpilaar' van een club zitten. Dat soort spelers kunnen het seizoen van hun club maken of breken, daarbij heb je ook te maken met automatismen en die dingen. Daarbij; noem mij buiten Suarez een geslaagde wintertransfer. Die zijn er bijna niet.
Leeft die nog steeds? Met haar debiele Ushi-actquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Elan het volgende:
Wendy van Dijk is echt vies dun het Mortaxx
De selectie was inderdaad geweldig niet in balans.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar was ook wel een goede voor Ajax.
Overmars had die speler verder al in de zomer moeten halen, maarja dat is nu te laat.
Marcgodquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De selectie was inderdaad geweldig niet in balans.
Ze doet nu iets met stoornissen op RTL 4quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leeft die nog steeds? Met haar debiele Ushi-act
aahh poepiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
zo weer lekker met kruikje in bed
buikpijn is kut
Kusje op je buikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
zo weer lekker met kruikje in bed
buikpijn is kut
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Elan het volgende:
hou ik wel van maar ze is oudquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Elan het volgende:
Viespeuk.quote:
1. Alleen deze.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef supersof het volgende:
hoeveel tabbladen hebben jullie nu open staan
Gelukkig kijk ik daar nooit naar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze doet nu iets met stoornissen op RTL 4
Op dit moment 8quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef supersof het volgende:
2quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef supersof het volgende:
misschien denk hij dat mijn buik vies is, maar ik douche elke dag dus zal wel meevallenquote:
wow zo weinigquote:
Iddquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien denk hij dat mijn buik vies is, maar ik douche elke dag dus zal wel meevallen
Mijn Facebook x 6quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal openstaan?
klb scquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal openstaan?
mycroft is voor onzekere pubersquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
klb sc
youtube
mycroft
youtube
grtd
en laatste tabblad dingen die ik opzoek tussendoor op google
maar geen idee waarom ik sommige dingen open heb staan hoor
zoals twee keer youtube en instagram en mycroft
Oh ik heb ook Netflix en Youtube openstaan nu terwijl ik er niks mee doe, en wat topics op FOK!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
klb sc
youtube
mycrofy
youtube
grtd
ik ga op fok je naam zeggen kijken of je het vind op mycroftquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
klb sc
youtube
mycroft
youtube
grtd
ik ben zo onzeker mortax, je moest eens wetenquote:
ja, al jarenquote:
huh ik dacht dat je weg wasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga op fok je naam zeggen kijken of je het vind op mycroft
vet leuk spelletje
ik word onrustig als ik teveel tabbladen open hebquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
klb sc
youtube
mycroft
youtube
grtd
jij ging wegquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga op fok je naam zeggen kijken of je het vind op mycroft
vet leuk spelletje
Dit had iemand op mijn opleiding ook, we kregen toen zelfs dikke ruzie toen we een project samen moesten doen en ik wat tabbladen teveel had openstaanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik word onrustig als ik teveel tabbladen open heb
echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben zo onzeker mortax, je moest eens weten
Ik ben zo'n iemand die heel de tijd klikt tussen allerlei tabbladen en zich anders verveelt ;squote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik word onrustig als ik teveel tabbladen open heb
nee was sarcastischquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
huh ik dacht dat je weg was
braddie
ik smacht echt naar jullie aandachtquote:
Zij is zo gek hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij is wel echt psychisch hè. Rare tics
ga vloggenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ik smacht echt naar jullie aandacht
waaromquote:
ja je hebt goede uitstraling en interessant persoonquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik srs goede vlogger zou zijn?
Zat net een te kijken. Gingen ze Rodi fissa met Nick en Bon.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij is zo gek he
hoelang kijk je al?
ik heb niet genoeg zelfvertrouwen om te gaan vloggenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja je hebt goede uitstraling en interessant persoon
huh heeft zij keer rodifissa gedaan met hen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat net een te kijken. Gingen ze Rodi fissa met Nick en Bon.
Bon en Nick zijn dan zooooveel spontaner
dan niet hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg zelfvertrouwen om te gaan vloggen
lolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax gaat ook al vloggen voor FOK!
oke dat gaat wel verquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit had iemand op mijn opleiding ook, we kregen toen zelfs dikke ruzie toen we een project samen moesten doen en ik wat tabbladen teveel had openstaanze werd helemaal gek
Meer gesteld op m'n vader.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
zijn jullie vaders of moeders kindje?
je wilt niet eens naar amsterdam komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we samen vloggen?
arrogant hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:27 schreef Paxcon het volgende:
Die Marscha vind ik nep
Als dat die ene is van van de week bij beeld en geluid
lastigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
Beidequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
gewoon over het algemeenquote:
ga naar mijn vriendinnetjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je wilt niet eens naar amsterdam komen
ik hou van ze allebei maar ben wel echt pappa's kindjequote:
haha ja ik ken henquote:
Zijn bijna alle meiden wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hou van ze allebei maar ben wel echt pappa's kindje
Mijn zus heeft geen enkele problemen met mijn moeder, nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn bijna alle meiden wel.
Moeder is meer haat en nijd, m'n zus ook.
Dan gaan ze Rodi. Ik kijk af en toe weer, nu die kersthype over is is het wel weer aardig hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja ik ken hen
wat is er mee?
heb deze vlog nog niet gezien tho
ik lijk te veel op mijn moederquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn bijna alle meiden wel.
Moeder is meer haat en nijd, m'n zus ook.
stuur eens picquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga naar mijn vriendinnetje
Ja dat dusquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lijk te veel op mijn moeder
botst echt te erg
ja maar dat is niet mascha hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan gaan ze Rodi. Ik kijk af en toe weer, nu die kersthype over is is het wel weer aardig he
je chickquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm wil je mij ineens zien?
nee doe normaalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je chick
jou heb ik ook nog nooit gezien geloof ik en jij mij wel
ik zal geen quotes opzoeken waar je tegenovergestelde beweert want zo ben ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee doe normaal
klopt en niet
ik vraag nooit om foto's dus zie ook nooit wat
lijken wel twee meiden hequote:
wat dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond jouw gespreksopener interessanter.
echt smaad dit ;squote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zal geen quotes opzoeken waar je tegenovergestelde beweert want zo ben ik niet
ohquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we meer naar onze vader of moeder trekken
Wat zouden we toch zonder jou moeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ja was een leuke he
en hoeveel tabbladen je open hebt staan
ben echt gangmaker hier
raad eens hoeveel ik open hebquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ja was een leuke he
en hoeveel tabbladen je open hebt staan
ben echt gangmaker hier
kweenie, ben nooit zonder mezelfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder jou moeten.
5quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
raad eens hoeveel ik open heb
neequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel eens met een man gekust?
6quote:
3quote:
mag dat van je vriendinquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta je open voor een sensuele ervaring met mij?
nee ik val niet op jongensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta je open voor een sensuele ervaring met mij?
ja heel leukquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow wat goed nu al gerande
heb whatsapp - fok en youtube open
leuk hè
waarom zou hij daarover liegenquote:
hzaw is een grote actquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou hij daarover liegen
wil hij zo graag onder een meet met jou uitkomen?
dan alleen op bramskiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je helemaal niet misschien wel op eentje
net viel je nog niet op jongens en minder dan een minuut later al op bramskiquote:
probeer eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net viel je nog niet op jongens en minder dan een minuut later al op bramski
ik lul jou zo het bed in denk ik
neequote:
heb je een chick?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee doe normaal
klopt en niet
ik vraag nooit om foto's dus zie ook nooit wat
jij bent echt een fijne vriend denk ik. Je houdt mooi de spiegel op voor mortaxx. Ik hoop dat jij hem kan helpen om zijn doelen in het leven te vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee
praat liever over jouw dromen
waar droom je van? en dan echt en niet over een 16jarig meisje bevredigen
nee dat nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee een vriendinnetje
heb jij een vriendje?
ik heb nooit echt impact op mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt een fijne vriend denk ik. Je houdt mooi de spiegel op voor mortaxx. Ik hoop dat jij hem kan helpen om zijn doelen in het leven te vinden
dat komt omdat ze er nog niet klaar voor zijn om je toe te latenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nooit echt impact op mensen
ja maar die zijn vaak heteroquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel iemand op het oog?
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jij mensen wel bi kunt maken
Ga jij daar dan bij zitten fappen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doen
neh dat lijkt me niksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij daar dan bij zitten fappen?
echt, dus stel dat mortaxx met jou wat heeft dan mag hij wel bij vrouwen slapen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doen
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt, dus stel dat mortaxx met jou wat heeft dan mag hij wel bij vrouwen slapen?
ja maar is anders als die derde persoon ander geslacht is dan jij tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je een open relatie leuk lijkt zeg...
zou er denk ik ook minder moeite mee hebben als andere geslacht is maar toejuichen ofzo is ook weer een ander uiterstequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar is anders als die derde persoon ander geslacht is dan jij toch
Dit snap ik niet Paxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bentquote:
Zo zou ik het wel zienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal niet
nouja, dat hangt er van af of je het belangrijk vindt om seks exclusief te houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.
Hij kan dan toch nog steeds verliefd worden op de andere persoon met die seks?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bent
dat is iets wat je zelf toch niet kan bieden dus zou dat niet zo erg vinden denk ik
Dat zou ik wel hebben ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nouja, dat hangt er van af of je het belangrijk vindt om seks exclusief te houden
ja, maar dan zij het zo denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan dan toch nog steeds verliefd worden op de andere persoon met die seks?
Zou je dat niet als vreemdgaan zien? Of bang zijn dat daar misbruik van gemaakt kan worden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bent
dat is iets wat je zelf toch niet kan bieden dus zou dat niet zo erg vinden denk ik
En mee mag doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van mij zou vriendin wel andere chick mogen doen. Als ik er maar bij ben
wel als het achter je rug om gebeurt, maar denk dat ik het niet erg zou vinden als je dat met elkaar besproken hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je dat niet als vreemdgaan zien? Of bang zijn dat daar misbruik van gemaakt kan worden?
Ik ben ook lichtelijk egoïstisch hierin hoor, vandaar
[..]
En mee mag doen?
Zo zie ik het niet, maar ligt eraan of je iedereen gewoon als mensen ziet denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, maar dan zij het zo denk ik
als het iemand van een ander geslacht dan jijzelf is zou ik het wel jammer vinden, maar niet verwijtbaar ten aanzien van jezelf ofzo
zou je niet onzeker raken dat jij dan blijkbaar niet goed genoeg bent in het bevredigen van je partners behoeftes?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel als het achter je rug om gebeurt, maar denk dat ik het niet erg zou vinden als je dat met elkaar besproken hebt
maar goed, misschien is het wel anders als je daadwerkelijk een relatie hebt dus dat weet ik niet
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou je niet onzeker raken dat jij dan blijkbaar niet goed genoeg bent in het bevredigen van je partners behoeftes?
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg is
en als het om het andere geslacht dan jijzelf gaat is dat toch een ervaring die je niet kan bieden
omdat ie hommo is?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefde
Nouja misschien denk ik er ook wel anders over als ik een relatie heb hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefde
Alleen omdat het gaatje anders is waar je hem in steekt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg is
en als het om het andere geslacht dan jijzelf gaat is dat toch een ervaring die je niet kan bieden
Homo's neuken altijd buiten de deur toch? #vooroordeleninstandhoudenquote:
ik denk dat het uberhaupt anders isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen omdat het gaatje anders is waar je hem in steekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |