probeer eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net viel je nog niet op jongens en minder dan een minuut later al op bramski
ik lul jou zo het bed in denk ik
neequote:
heb je een chick?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee doe normaal
klopt en niet
ik vraag nooit om foto's dus zie ook nooit wat
jij bent echt een fijne vriend denk ik. Je houdt mooi de spiegel op voor mortaxx. Ik hoop dat jij hem kan helpen om zijn doelen in het leven te vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee
praat liever over jouw dromen
waar droom je van? en dan echt en niet over een 16jarig meisje bevredigen
nee dat nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee een vriendinnetje
heb jij een vriendje?
ik heb nooit echt impact op mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt een fijne vriend denk ik. Je houdt mooi de spiegel op voor mortaxx. Ik hoop dat jij hem kan helpen om zijn doelen in het leven te vinden
dat komt omdat ze er nog niet klaar voor zijn om je toe te latenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nooit echt impact op mensen
ja maar die zijn vaak heteroquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel iemand op het oog?
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jij mensen wel bi kunt maken
Ga jij daar dan bij zitten fappen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doen
neh dat lijkt me niksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij daar dan bij zitten fappen?
echt, dus stel dat mortaxx met jou wat heeft dan mag hij wel bij vrouwen slapen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doen
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt, dus stel dat mortaxx met jou wat heeft dan mag hij wel bij vrouwen slapen?
ja maar is anders als die derde persoon ander geslacht is dan jij tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je een open relatie leuk lijkt zeg...
zou er denk ik ook minder moeite mee hebben als andere geslacht is maar toejuichen ofzo is ook weer een ander uiterstequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar is anders als die derde persoon ander geslacht is dan jij toch
Dit snap ik niet Paxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |