ohquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we meer naar onze vader of moeder trekken
Wat zouden we toch zonder jou moeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ja was een leuke he
en hoeveel tabbladen je open hebt staan
ben echt gangmaker hier
raad eens hoeveel ik open hebquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ja was een leuke he
en hoeveel tabbladen je open hebt staan
ben echt gangmaker hier
kweenie, ben nooit zonder mezelfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder jou moeten.
5quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
raad eens hoeveel ik open heb
neequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel eens met een man gekust?
6quote:
3quote:
mag dat van je vriendinquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta je open voor een sensuele ervaring met mij?
nee ik val niet op jongensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sta je open voor een sensuele ervaring met mij?
ja heel leukquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow wat goed nu al gerande
heb whatsapp - fok en youtube open
leuk hè
waarom zou hij daarover liegenquote:
hzaw is een grote actquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou hij daarover liegen
wil hij zo graag onder een meet met jou uitkomen?
dan alleen op bramskiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je helemaal niet misschien wel op eentje
net viel je nog niet op jongens en minder dan een minuut later al op bramskiquote:
probeer eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net viel je nog niet op jongens en minder dan een minuut later al op bramski
ik lul jou zo het bed in denk ik
neequote:
heb je een chick?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee doe normaal
klopt en niet
ik vraag nooit om foto's dus zie ook nooit wat
jij bent echt een fijne vriend denk ik. Je houdt mooi de spiegel op voor mortaxx. Ik hoop dat jij hem kan helpen om zijn doelen in het leven te vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee
praat liever over jouw dromen
waar droom je van? en dan echt en niet over een 16jarig meisje bevredigen
nee dat nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee een vriendinnetje
heb jij een vriendje?
ik heb nooit echt impact op mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt een fijne vriend denk ik. Je houdt mooi de spiegel op voor mortaxx. Ik hoop dat jij hem kan helpen om zijn doelen in het leven te vinden
dat komt omdat ze er nog niet klaar voor zijn om je toe te latenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nooit echt impact op mensen
ja maar die zijn vaak heteroquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel iemand op het oog?
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jij mensen wel bi kunt maken
Ga jij daar dan bij zitten fappen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doen
neh dat lijkt me niksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij daar dan bij zitten fappen?
echt, dus stel dat mortaxx met jou wat heeft dan mag hij wel bij vrouwen slapen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan zou die van mij tijdens de relatie wel vrouwen mogen doen
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt, dus stel dat mortaxx met jou wat heeft dan mag hij wel bij vrouwen slapen?
ja maar is anders als die derde persoon ander geslacht is dan jij tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je een open relatie leuk lijkt zeg...
zou er denk ik ook minder moeite mee hebben als andere geslacht is maar toejuichen ofzo is ook weer een ander uiterstequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar is anders als die derde persoon ander geslacht is dan jij toch
Dit snap ik niet Paxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bentquote:
Zo zou ik het wel zienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal niet
nouja, dat hangt er van af of je het belangrijk vindt om seks exclusief te houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Een relatie is toch een verbintenis die je hebt met een persoon dat je alles met elkaar doet en deelt, dus niet dat hij dan gaat seksen met andere mensen.
Hij kan dan toch nog steeds verliefd worden op de andere persoon met die seks?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bent
dat is iets wat je zelf toch niet kan bieden dus zou dat niet zo erg vinden denk ik
Dat zou ik wel hebben ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nouja, dat hangt er van af of je het belangrijk vindt om seks exclusief te houden
ja, maar dan zij het zo denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan dan toch nog steeds verliefd worden op de andere persoon met die seks?
Zou je dat niet als vreemdgaan zien? Of bang zijn dat daar misbruik van gemaakt kan worden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou, dat jouw partner met iemand gaat van een ander geslacht dan jij zelf bent
dat is iets wat je zelf toch niet kan bieden dus zou dat niet zo erg vinden denk ik
En mee mag doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van mij zou vriendin wel andere chick mogen doen. Als ik er maar bij ben
wel als het achter je rug om gebeurt, maar denk dat ik het niet erg zou vinden als je dat met elkaar besproken hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je dat niet als vreemdgaan zien? Of bang zijn dat daar misbruik van gemaakt kan worden?
Ik ben ook lichtelijk egoïstisch hierin hoor, vandaar
[..]
En mee mag doen?
Zo zie ik het niet, maar ligt eraan of je iedereen gewoon als mensen ziet denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, maar dan zij het zo denk ik
als het iemand van een ander geslacht dan jijzelf is zou ik het wel jammer vinden, maar niet verwijtbaar ten aanzien van jezelf ofzo
zou je niet onzeker raken dat jij dan blijkbaar niet goed genoeg bent in het bevredigen van je partners behoeftes?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel als het achter je rug om gebeurt, maar denk dat ik het niet erg zou vinden als je dat met elkaar besproken hebt
maar goed, misschien is het wel anders als je daadwerkelijk een relatie hebt dus dat weet ik niet
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou je niet onzeker raken dat jij dan blijkbaar niet goed genoeg bent in het bevredigen van je partners behoeftes?
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg is
en als het om het andere geslacht dan jijzelf gaat is dat toch een ervaring die je niet kan bieden
omdat ie hommo is?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefde
Nouja misschien denk ik er ook wel anders over als ik een relatie heb hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart,had jou nooit zo ruimdenkend ingeschat. Meer traditioneel wat betreft liefde
Alleen omdat het gaatje anders is waar je hem in steekt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat je hetzelfde ook met iemand anders wil hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat je partner niet goed genoeg is
en als het om het andere geslacht dan jijzelf gaat is dat toch een ervaring die je niet kan bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |