ik hou van ze allebei maar ben wel echt pappa's kindjequote:
haha ja ik ken henquote:
Zijn bijna alle meiden wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hou van ze allebei maar ben wel echt pappa's kindje
Mijn zus heeft geen enkele problemen met mijn moeder, nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn bijna alle meiden wel.
Moeder is meer haat en nijd, m'n zus ook.
Dan gaan ze Rodi. Ik kijk af en toe weer, nu die kersthype over is is het wel weer aardig hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja ik ken hen
wat is er mee?
heb deze vlog nog niet gezien tho
ik lijk te veel op mijn moederquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn bijna alle meiden wel.
Moeder is meer haat en nijd, m'n zus ook.
stuur eens picquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga naar mijn vriendinnetje
Ja dat dusquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lijk te veel op mijn moeder
botst echt te erg
ja maar dat is niet mascha hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan gaan ze Rodi. Ik kijk af en toe weer, nu die kersthype over is is het wel weer aardig he
je chickquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm wil je mij ineens zien?
nee doe normaalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je chick
jou heb ik ook nog nooit gezien geloof ik en jij mij wel
ik zal geen quotes opzoeken waar je tegenovergestelde beweert want zo ben ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee doe normaal
klopt en niet
ik vraag nooit om foto's dus zie ook nooit wat
lijken wel twee meiden hequote:
wat dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond jouw gespreksopener interessanter.
echt smaad dit ;squote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zal geen quotes opzoeken waar je tegenovergestelde beweert want zo ben ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |