ok fok in ieder geval nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mortaxx is wel een zelfverzekerde jongen volgens mij.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb me bedacht
als je haags echt het knapste vindt, sta ik misschien wel goed op de laatste plek omdat je beslist geen smaak hebt
Dit zegt Haags er zelf over.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens, debiel. En je gaat niet naar Heerenveen uit, dat is gelul.
Stijn is de beste mod die vbl ooit heeft gehad na King Rolandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ey Stijn, Knut vond je matig modereren. Noteer je t ff?
Ik niet en ik herken een broeder uit duizenden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
honger gekregenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lastig, maar dan ga ik toch voor de Piranha.
Wilt alleen maar meeten in cafe de Vink.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een inside grap?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilt alleen maar meeten in cafe de Vink.
Bestel een broodje bij subway met veggieburger met avocado, paprika, olijf en jalapeno peper en heleboel frisse groentenquote:
Hij zal niet voor niets KingFlopland genoemd worden toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stijn is de beste mod die vbl ooit heeft gehad na King Roland
dat zegt een hoop over de gebruikers daarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal niet voor niets KingFlopland genoemd worden toch?
Dat was begonnen als een hetze door GGMM, die daarna heel veel meelopers kreeg tot het een meme werd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal niet voor niets KingFlopland genoemd worden toch?
nehhquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bestel een broodje bij subway met veggieburger met avocado, paprika, olijf en jalapeno peper en heleboel frisse groenten
Daar heb ik geen Mortaxx voor nodig om in die staat te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat ik echt enorm ga twijfelen aan mezelf en superonzeker word als ik Mortie ooit tegenkom
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat ik echt enorm ga twijfelen aan mezelf en superonzeker word als ik Mortie ooit tegenkom
ik wil het gewoon heel graag etenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow doe normaal is fcking chill
komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
zou ik voor tweede keer gaan avond eten?
Ik ga de komende periode weer flink janken in het Ajax-topic als er geen versterkingen komen, dus zet daar maar alvast een scriptje voor aan.quote:
Liefst dat je pas gaat zeiken op 1 februari.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga de komende periode weer flink janken in het Ajax-topic als er geen versterkingen komen, dus zet daar maar alvast een scriptje voor aan.
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar okéquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst dat je pas gaat zeiken op 1 februari.
Alsof het zo makkelijk is om in de winter een transfer in orde te maken. Dan kosten spelers automatisch veel meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar oké![]()
Nu jagen we sof weg omdat het over voetbal gaat
Nee. Dan word je dik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
zou ik voor tweede keer gaan avond eten?
ik word niet dikquote:
komt door stijn altijd he pfffquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar oké![]()
Nu jagen we sof weg omdat het over voetbal gaat
wat heb jij tegen mij zeg ;squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |