ik wil het gewoon heel graag etenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow doe normaal is fcking chill
komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
zou ik voor tweede keer gaan avond eten?
Ik ga de komende periode weer flink janken in het Ajax-topic als er geen versterkingen komen, dus zet daar maar alvast een scriptje voor aan.quote:
Liefst dat je pas gaat zeiken op 1 februari.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga de komende periode weer flink janken in het Ajax-topic als er geen versterkingen komen, dus zet daar maar alvast een scriptje voor aan.
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar okéquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst dat je pas gaat zeiken op 1 februari.
Alsof het zo makkelijk is om in de winter een transfer in orde te maken. Dan kosten spelers automatisch veel meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar oké![]()
Nu jagen we sof weg omdat het over voetbal gaat
Nee. Dan word je dik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
zou ik voor tweede keer gaan avond eten?
ik word niet dikquote:
komt door stijn altijd he pfffquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc had natuurlijk al alle tijd voor 1 januari om een transfer zo goed als rond te maken, maar oké![]()
Nu jagen we sof weg omdat het over voetbal gaat
wat heb jij tegen mij zeg ;squote:
Als je de transfer gewoon op tijd in orde maakt zal dat wel meevallen, dan heeft de verkopende club ook nog tijd zat om een vervanger te zoeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om in de winter een transfer in orde te maken. Dan kosten spelers automatisch veel meer.
Ga lekker naar VBL man met dit soort shit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om in de winter een transfer in orde te maken. Dan kosten spelers automatisch veel meer.
Waar heb jij last van?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker naar VBL man met dit soort shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |