altijd op de dinsdagquote:
Als Ajax een speler koopt, gaat het vrijwel altijd in de categorie 'steunpilaar' van een club zitten. Dat soort spelers kunnen het seizoen van hun club maken of breken, daarbij heb je ook te maken met automatismen en die dingen. Daarbij; noem mij buiten Suarez een geslaagde wintertransfer. Die zijn er bijna niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je de transfer gewoon op tijd in orde maakt zal dat wel meevallen, dan heeft de verkopende club ook nog tijd zat om een vervanger te zoeken.
Als je in de laatste week pas gaat kijken schieten de prijzen omhoog ja.
Je komt ook wel een beetje zuur over.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar voer ik een hetze tegen Stijn, daar handel ik dus maar naar.
De kut van je moeder ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je komt ook wel een beetje zuur over.
Huntelaar was ook wel een goede voor Ajax.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax een speler koopt, gaat het vrijwel altijd in de categorie 'steunpilaar' van een club zitten. Dat soort spelers kunnen het seizoen van hun club maken of breken, daarbij heb je ook te maken met automatismen en die dingen. Daarbij; noem mij buiten Suarez een geslaagde wintertransfer. Die zijn er bijna niet.
Leeft die nog steeds? Met haar debiele Ushi-actquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Elan het volgende:
Wendy van Dijk is echt vies dun het Mortaxx
De selectie was inderdaad geweldig niet in balans.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar was ook wel een goede voor Ajax.
Overmars had die speler verder al in de zomer moeten halen, maarja dat is nu te laat.
Marcgodquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De selectie was inderdaad geweldig niet in balans.
Ze doet nu iets met stoornissen op RTL 4quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leeft die nog steeds? Met haar debiele Ushi-act
aahh poepiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
zo weer lekker met kruikje in bed
buikpijn is kut
Kusje op je buikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
zo weer lekker met kruikje in bed
buikpijn is kut
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Elan het volgende:
hou ik wel van maar ze is oudquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Elan het volgende:
Viespeuk.quote:
1. Alleen deze.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef supersof het volgende:
hoeveel tabbladen hebben jullie nu open staan
Gelukkig kijk ik daar nooit naar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze doet nu iets met stoornissen op RTL 4
Op dit moment 8quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef supersof het volgende:
2quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |