Jij vind dat voldoende ja?quote:
Ja of ze hebben seks en dan opeens krijgen ze het, en zien ze het als een zegen. Moet toch gewoon kunnen, een kind gaat echt niet dood als hij daar moet slapen hoor. Een baby sowieso niet, en later kan er altijd nog verbetering komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij plannen hebt voor een kind en je woont samen met iemand op een kamertje van nog geen 12m2. Dan moet er al een belletje gaan rinkelen voor je überhaupt zwanger wordt.
echt niequote:
Stalk je mij of zo? Ga lekker naar VBLquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond. Hopelijk is het hier gezellig.
negeer je mij ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Stalk je mij of zo? Ga lekker naar VBL
hoe kan je hem hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb wel elan.
Ik stalk niemand.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Stalk je mij of zo? Ga lekker naar VBL
Het zit je allemaal wel diep hé?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, nerdje met je korfbal en darts.
oke mooiquote:
Totaal niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel diep hé?
Na de geboorte zijn er diverse instanties aan te pas gekomen omdat het stel met baby niet functioneerde, en is de baby zelfs uit huis geplaatst. Weg is het geluk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of ze hebben seks en dan opeens krijgen ze het, en zien ze het als een zegen. Moet toch gewoon kunnen, een kind gaat echt niet dood als hij daar moet slapen hoor. Een baby sowieso niet, en later kan er altijd nog verbetering komen.
wat is het danquote:
Iemand met Ajacied in zijn naam zou sowieso nooit serieus genomen moeten wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet.
Niemand neemt je nog serieus.
Je wist aan het begin van de avond uit het niets en ook nu mij uit het niets te bashen. Doe alsjeblieft niet dat het niet zo is.quote:
Ja dan is het wel een andere situatie, maar opzich moet elk stel wel een kans krijgen om het kind zelf op te voeden. En als dan na een tijd blijkt dat dat niet goed gaat kan je altijd nog ingrijpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na de geboorte zijn er diverse instanties aan te pas gekomen omdat het stel met baby niet functioneerde, en is de baby zelfs uit huis geplaatst. Weg is het geluk.
Haten op Ajaxquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand met Ajacied in zijn naam zou sowieso nooit serieus genomen moeten worden
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand met Ajacied in zijn naam zou sowieso nooit serieus genomen moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |