JUNK JUNK JUNKquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je persoonlijk gewoon een halve gram Dutch cheese aanbevelen
Koffie is sws nergens goed voor. Is een onsportieve rokersdrank.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is ook niet goed met buikpijn. Beter neem je thee.
ahww vind het zo zielig. de kinderen (en ik) zijn je dankbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:12 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik niet in huis, ik probeer wel ibuprofen als ik heb gegeten zo
later sadistquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:
oke ik ga kinderen lesgeven door vervelend tegen ze te doen later
voor losersquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Koffie is sws nergens goed voor. Is een onsportieve rokersdrank.
doe ik niet aanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je persoonlijk gewoon een halve gram Dutch cheese aanbevelen
nee hier zitten ook bonen in de machine, maar qua smaak denk ik wel eens dat ze er voor de sier inzittenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:12 schreef zeer het volgende:
[..]
en echte filterkoffie heh, niet van die oplosmeuk oid
door het temperatuur verschil kan de lucht het vocht niet meer vasthouden, dat kan door directe temperatuur verandering maar ook door plotselinge drukvalquote:
'nee.... wel'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hier zitten ook bonen in de machine, maar qua smaak denk ik wel eens dat ze er voor de sier inzitten
fuck ditquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:25 schreef zeer het volgende:
[..]
door het temperatuur verschil kan de lucht het vocht niet meer vasthouden, dat kan door directe temperatuur verandering maar ook door plotselinge drukval
Hoe is het met je oor?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:11 schreef TARDIS. het volgende:
Kom, gaan we allemaal naar de kutklote.
Niks mis met pulserenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij pulseert. Maar verder goed.
Nog maar 6 dagen een tampon
Na een week vol pus en bloed en wondvochtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:19 schreef zeer het volgende:
Wou dat ik een legit reden had voor een tampon in m'n oor
Heb een goede tip achtergelaten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:25 schreef Chai het volgende:
KLB / Te veel walgelijke vrouwen.
Altijd die topics van KLBers die stiekem hun vrienden keihard haten.
Jij bent ook een makkelijke slet he.quote:
Tot morgen, Catkiller.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:54 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom even om 2NutZ gedag te zeggen.
Tot morgen 2NutZ.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent ook een makkelijke slet he.
Ben benieuw naar Teuns reactie wanneer hij over 6,5 jaar die time vault email met foto's krijgt.
Van Yiha?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent ook een makkelijke slet he.
Ben benieuw naar Teuns reactie wanneer hij over 6,5 jaar die time vault email met foto's krijgt.
Ja, iedereen hier vind jou leuk en wil jou meeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
Ik had meettopik gemaakt maar zie nu dat het gesloten is door Pharkus
Maaruh, komt er ooit een meet en wanneer willen jullie dit doen
En waarom sluiten die kut mods in KLB elke topik die ze zien, zo gaat het er niet drukker op worden
Duhhhh natuurlijk vindt iedereen mij leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier vind jou leuk en wil jou meeten.
kifache je praat over meeten maar durft niet eens 's te bellen met marokkaans meisje van 1.56quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Duhhhh natuurlijk vindt iedereen mij leuk.
Alhoewel een meet natuurlijk wel eng is voor sommige mensen
Kom jij ook?
Ik ben verlegen introverte jongen en durf gewoon niet met meisjes te pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:07 schreef Crip het volgende:
[..]
kifache je praat over meeten maar durft niet eens 's te bellen met marokkaans meisje van 1.56
Dus je valt ook onder de mensen die het eng vinden om te meeten? als je dat al niet durft.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben verlegen introverte jongen en durf gewoon niet met meisjes te praten
Yup, daar dank ik ook mijn maagdelijkheid aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je valt ook onder de mensen die het eng vinden om te meeten? als je dat al niet durft.
Akkoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yup, daar dank ik ook mijn maagdelijkheid aan.
doeiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
ja ook goedemorgen ja jongens nee is goed
hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
ja ook goedemorgen ja jongens nee is goed
Ik ben een oprechte fanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je weer lopen zuigen en stoken bij hem?
Denk dat het beter voor hem is als iedereen stopt met kijken getuige situatie met mapima en autoweek-topicquote:
top, kan ie zo weer bori halenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
Net dakloze met 5 euro geholpen, daarna motivatie gegeven om aan een huis te komen, uitkering aan te vragen en dan een baan te zoeken
okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
Net dakloze met 5 euro geholpen, daarna motivatie gegeven om aan een huis te komen, uitkering aan te vragen en dan een baan te zoeken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
grammetje pep is ook 5 eu hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
Nee ken alle junks in de stad (lang verhaal). Deze had ooit een coffeeshop samen met zijn broer, broer had miljoenen op de bank en hij was onderbaas. Toen deed het OM een inval bij al hun zaken en vonden te veel toegestane wiet/hasj en 500.000 euro aan contanten (of minder).quote:
Zo ben ik ook :squote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:23 schreef Crip het volgende:
er zit ook zo'n vrouw hier die nooit tegen mij praat, zeg altijd goedemorgen enzo altijd straight face praat ze nooit tegen me. Echt nog nooit 1 woord, ook niet voorstellen ofzo ;s
wtf waar werk jequote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:23 schreef Crip het volgende:
er zit ook zo'n vrouw hier die nooit tegen mij praat, zeg altijd goedemorgen enzo altijd straight face praat ze nooit tegen me. Echt nog nooit 1 woord, ook niet voorstellen ofzo ;s
wat stom.datvze niet praat danquote:
oke dopflesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:30 schreef NoelGallagher het volgende:
die dopfles is ook een mongool of nie dan
was je hillary fan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:38 schreef wickedmen het volgende:
Nog 10 dagen dan is Trump president, breekt WW3 uit en gaan we allemaal naar de klote
Nope, vind Hillary wel een ervaren rot in de politiek en een echte politicus, zeker als je haar vergelijkt met Trump.quote:
klinkt meer als een jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nope, vind Hillary wel een ervaren rot in de politiek en een echte politicus, zeker als je haar vergelijkt met Trump.
Trump president maken is hetzelfde als Braddie admin rechten geven op FOK!
Amerika kan mij gestolen worden. Maar als ik realistisch kijk naar onderwerpen geef ik daar eerlijk mijn mening eroverquote:
Zitten er wel meer van hier. Moet je maar negerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:30 schreef NoelGallagher het volgende:
die dopfles is ook een mongool of nie dan
bedankt hansquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten er wel meer van hier. Moet je maar negeren
bedankt hansquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Amerika kan mij gestolen worden. Maar als ik realistisch kijk naar onderwerpen geef ik daar eerlijk mijn mening erover
ja hey halloquote:
Gelukkig negeer je mij niet, dat zou dan betekenen dat ik een mongool wasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten er wel meer van hier. Moet je maar negeren
Je kan je gelukkig soms nog normaal gedragen, al is dat sporadischquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig negeer je mij niet, dat zou dan betekenen dat ik een mongool was
hoi ngquote:
nootjezquote:
strijder tegen nicotinequote:
Je wilt niet weten hoe veel moeite me dat kostquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan je gelukkig soms nog normaal gedragen, al is dat sporadisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |