Net zoals je moeder.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:27 schreef Dorpspastoor het volgende:
Allemaal zo saai als de pleuris, zit geen greintje spontaniteit bij
gisteren nog huilie huilie omdat hij als 3 jaar moet fappenquote:Op maandag 9 januari 2017 17:27 schreef Dorpspastoor het volgende:
Bah wat krijg ik toch darmkrampen van veel vrouwen. Vooral de vriendinnen van mijn kameraden, jezus christus wat een autistische dozen zijn dat zeg.
Allemaal van die irritante kutwijven die zelf nooit vriendinnen hebben gehad, waardoor hun vriend nu ook in het weekend nooit iets mag gaan doen, want ''dan zit ze alleen''. Jezus, ga zelf eens wat vriendinnen zoeken ofzo![]()
Met oud en nieuw hadden we een feest, tikt een vriend om half 1 's nachts opeens op mijn schouder : ''Hee, eh, we gaan er weer vandoor, mijn vriendin kan niet meer op haar benen staan, want ze is om 12 uur vanmiddag al begonnen met werken''. Tering hee, je bent 25 jaar oudKan je toch wel een etmaal op je poten blijven staan?
Ik word echt zo moe van al die wijven. Allemaal zo saai als de pleuris, zit geen greintje spontaniteit bij en allemaal van die types die bang zijn voor de grote boze wereld en daarom maar een heel klein coconnetje bouwen en hun vriend daar in mee trekken. Om te kotsen gewoon
Ja maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Ik moet al drie jaar fappen omdat het amper mogelijk is om gewoon eens een gezellige meid aan de haak te slaan. Het zijn allemaal van die theemutsen waar ik me al aan erger als ik er een minuut mee praat.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:33 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gisteren nog huilie huilie omdat hij als 3 jaar moet fappen
kan bevestigen.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:36 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Ik moet al drie jaar fappen omdat het amper mogelijk is om gewoon eens een gezellige meid aan de haak te slaan. Het zijn allemaal van die theemutsen waar ik me al aan erger als ik er een minuut mee praat.
ummmm pfffffquote:Op maandag 9 januari 2017 17:27 schreef Dorpspastoor het volgende:
Met oud en nieuw hadden we een feest, tikt een vriend om half 1 's nachts opeens op mijn schouder : ''Hee, eh, we gaan er weer vandoor, mijn vriendin kan niet meer op haar benen staan
hahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef Swlabr het volgende:
Als die vrouwen zo zijn zullen die vrienden van jou wel het mannelijk equivalent daarvan zijn hè. Soort zoekt soort
Dan ga je toch naar de hoeren.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:36 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Ik moet al drie jaar fappen omdat het amper mogelijk is om gewoon eens een gezellige meid aan de haak te slaan. Het zijn allemaal van die theemutsen waar ik me al aan erger als ik er een minuut mee praat.
Ik denk dat jij homo bent. Probeer eens een kerel, succes.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:36 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Vervang beffen met neuken, dan dat dus.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:03 schreef possetje het volgende:
[..]
ummmm pfffff
lastige keuze
of je vriendin lekker gaan beffen thuis
of bij een paar dronken mannen blijven joelen
strugles
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef No_comprende het volgende:
TS is maagd. En die stinkkutten kunnen inderdaad oprotten. Vinger je zo een wijf stinkt je vinger twee weken. Gadver. Je zal je lul er maar insteken. PoepkuT.
om elke dag seks te hebben misschien?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:32 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Relaties![]()
Waarom zou je er als man aan beginnen
wow zeg, fantastisch gewoonquote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
om elke dag seks te hebben misschien?
Ik snap niet dat niet meer mensen na 1 week klaar zijn met het neuken van zo'n dood lapjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
om elke dag seks te hebben misschien?
Is meer noodzaak dan keuzequote:Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Wees blij dat jij niet zoals je vrienden bent en ook zonder neukpop door het leven kan.
uhh misschien moet je het eens proberen met een levende meid.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef ps4proknopje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen na 1 week klaar zijn met het neuken van zo'n dood lapje
Maagdquote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
uhh misschien moet je het eens proberen met een levende meid.
kunnen ze evengoed een leiband kopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |