Net zoals je moeder.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:27 schreef Dorpspastoor het volgende:
Allemaal zo saai als de pleuris, zit geen greintje spontaniteit bij
gisteren nog huilie huilie omdat hij als 3 jaar moet fappenquote:Op maandag 9 januari 2017 17:27 schreef Dorpspastoor het volgende:
Bah wat krijg ik toch darmkrampen van veel vrouwen. Vooral de vriendinnen van mijn kameraden, jezus christus wat een autistische dozen zijn dat zeg.
Allemaal van die irritante kutwijven die zelf nooit vriendinnen hebben gehad, waardoor hun vriend nu ook in het weekend nooit iets mag gaan doen, want ''dan zit ze alleen''. Jezus, ga zelf eens wat vriendinnen zoeken ofzo![]()
Met oud en nieuw hadden we een feest, tikt een vriend om half 1 's nachts opeens op mijn schouder : ''Hee, eh, we gaan er weer vandoor, mijn vriendin kan niet meer op haar benen staan, want ze is om 12 uur vanmiddag al begonnen met werken''. Tering hee, je bent 25 jaar oudKan je toch wel een etmaal op je poten blijven staan?
Ik word echt zo moe van al die wijven. Allemaal zo saai als de pleuris, zit geen greintje spontaniteit bij en allemaal van die types die bang zijn voor de grote boze wereld en daarom maar een heel klein coconnetje bouwen en hun vriend daar in mee trekken. Om te kotsen gewoon
Ja maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Ik moet al drie jaar fappen omdat het amper mogelijk is om gewoon eens een gezellige meid aan de haak te slaan. Het zijn allemaal van die theemutsen waar ik me al aan erger als ik er een minuut mee praat.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:33 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gisteren nog huilie huilie omdat hij als 3 jaar moet fappen
kan bevestigen.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:36 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Ik moet al drie jaar fappen omdat het amper mogelijk is om gewoon eens een gezellige meid aan de haak te slaan. Het zijn allemaal van die theemutsen waar ik me al aan erger als ik er een minuut mee praat.
ummmm pfffffquote:Op maandag 9 januari 2017 17:27 schreef Dorpspastoor het volgende:
Met oud en nieuw hadden we een feest, tikt een vriend om half 1 's nachts opeens op mijn schouder : ''Hee, eh, we gaan er weer vandoor, mijn vriendin kan niet meer op haar benen staan
hahahaquote:Op maandag 9 januari 2017 17:50 schreef Swlabr het volgende:
Als die vrouwen zo zijn zullen die vrienden van jou wel het mannelijk equivalent daarvan zijn hè. Soort zoekt soort
Dan ga je toch naar de hoeren.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:36 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Ik moet al drie jaar fappen omdat het amper mogelijk is om gewoon eens een gezellige meid aan de haak te slaan. Het zijn allemaal van die theemutsen waar ik me al aan erger als ik er een minuut mee praat.
Ik denk dat jij homo bent. Probeer eens een kerel, succes.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:36 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Vervang beffen met neuken, dan dat dus.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:03 schreef possetje het volgende:
[..]
ummmm pfffff
lastige keuze
of je vriendin lekker gaan beffen thuis
of bij een paar dronken mannen blijven joelen
strugles
quote:Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef No_comprende het volgende:
TS is maagd. En die stinkkutten kunnen inderdaad oprotten. Vinger je zo een wijf stinkt je vinger twee weken. Gadver. Je zal je lul er maar insteken. PoepkuT.
om elke dag seks te hebben misschien?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:32 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Relaties![]()
Waarom zou je er als man aan beginnen
wow zeg, fantastisch gewoonquote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
om elke dag seks te hebben misschien?
Ik snap niet dat niet meer mensen na 1 week klaar zijn met het neuken van zo'n dood lapjequote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is meer noodzaak dan keuzequote:Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Wees blij dat jij niet zoals je vrienden bent en ook zonder neukpop door het leven kan.
uhh misschien moet je het eens proberen met een levende meid.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef ps4proknopje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen na 1 week klaar zijn met het neuken van zo'n dood lapje
Maagdquote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
uhh misschien moet je het eens proberen met een levende meid.
kunnen ze evengoed een leiband kopenquote:
Kan je beter een fuckbuddy of iets in die richting hebben. Heb je al dat gezeik ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kanquote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Kan je beter een fuckbuddy of iets in die richting hebben. Heb je al dat gezeik ook niet.
Condooms bestaan hé. Anders moet je die goede meisjes maar overtuigen dat moraal slechts een spook isquote:Op maandag 9 januari 2017 20:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kan
maar welke neukbare vrouw stemt in met fuckbuddy zijnDat zijn vaak goedkope sletjes en 80% kans dat je dan er een gratis STD bij krijgt.
Kan ook dat je er maar eens per week overheen mag.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat een man een fuckbuddy zou willen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kan
maar welke neukbare vrouw stemt in met fuckbuddy zijn![]()
9 vd 10 x is dat zo he, na een jaar in de relatiequote:Op maandag 9 januari 2017 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook dat je er maar eens per week overheen mag.
Vrouwen met klasse doen dat nietquote:Op maandag 9 januari 2017 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat een man een fuckbuddy zou willen.
uhuquote:Op maandag 9 januari 2017 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die doen alsof ze dat niet doen.
Ja leuk, een vrouw (even aangenomen dat ze aantrekkelijk is) die alleen geïnteresseerd is in je centen. En als je zonder zit kun je optyfen.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:45 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan bevestigen.
Daarom, importeer een chick uit roemenie!
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Kan je beter een fuckbuddy of iets in die richting hebben. Heb je al dat gezeik ook niet.
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kan
maar welke neukbare vrouw stemt in met fuckbuddy zijnDat zijn vaak goedkope sletjes en 80% kans dat je dan er een gratis STD bij krijgt.
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook dat je er maar eens per week overheen mag.
Wat een gelul over dan neuken joh..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:23 schreef Aethereal het volgende:
Terechte klacht maar de onderliggende klacht is dat ik stiekem wel jaloers ben op die vrienden met zo'n saai wijf, want die hebben tenminste nog wat te neuken zo nu en dan..
Spot on, maarja zo zijn de meeste vriendschappen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:20 schreef Chai het volgende:
Wat een betavrienden heb je dan.Maar ja, jullie hebben elkaar niet voor niets opgezocht natuurlijk. Stiekem hebben jullie ook allemaal denigrerende gedachten over elkaar, maar de vriendschap afbreken is net weer een stapje te ver, omdat jullie dan allemaal vriendloos achterblijven.
Merk er persoonlijk niks van, maar lees elk jaar weer topics over van die autistenvriendengroepen in KLB. Zelf zou ik dan nog liever geen vrienden hebben dan zoiets.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:21 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Spot on, maarja zo zijn de meeste vriendschappen tegenwoordig.
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:46 schreef BoyTox het volgende:
In relaties is het normaal om je partner als excuus te gebruiken om ergens weg te komen.
Of doe alleen ik dat?
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee.
Als ik hem op de schouder tik en zeg we moeten gaan was dat allang afgesproken vooraf, heeft hij aangegeven tot max dan te willen blijven. Is die afspraak er niet dan ga ik wel alleen naar huis als ik echt te moe zou zijn, dan zie ik hem wel weer verschijnen.
Scherp.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:20 schreef Chai het volgende:
Wat een betavrienden heb je dan.Maar ja, jullie hebben elkaar niet voor niets opgezocht natuurlijk. Stiekem hebben jullie ook allemaal denigrerende gedachten over elkaar, maar de vriendschap afbreken is net weer een stapje te ver, omdat jullie dan allemaal vriendloos achterblijven.
Als je je vrienden al niet meer de waarheid durft te zeggen is het wel ernstig met je gesteld. Denigrerende gedachten zijn er om luidkeels uitgesproken te worden, je bent toch een man? Anders kun je net zo goed lafjes met je collega's gaan borrelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:21 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Spot on, maarja zo zijn de meeste vriendschappen tegenwoordig.
Dat is afgunst.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 03:31 schreef Firewarrior het volgende:
Wat wil je nou? Eerst klaagde je dat je geen vriendin hebt en nu haat je vrouwen en heb je kritiek op andere mensen die wel een vriendin hebben.
jellymad confirmedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:14 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een gelul over dan neuken joh..
Alsof die stelletjes die niets anders doen dan boswandelingen maken, thee drinken met hun opa en oma en op de bank zitten met hun ouders elkaar dagelijks helemaal uit elkaar trekken.
Ze zullen gerust wel 1/2 keer per week seks hebben en ja, dat is nog altijd meer seks dan ik op het moment heb, maar doe nou niet alsof die ingekakte burgerlijke stelletjes een enorm spetterend seksleven hebben want daar kan ik me maar heel weinig bij voorstellen eerlijk gezegd.
Die leven 9 vd 10 keer meer als broer en zus.
Ik weet niet in welk dorp jij de pastoor bent, maar 1/2 per week seks hebben en als broer en zus leven is een beetje een vreemde combinatie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:14 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een gelul over dan neuken joh..
Alsof die stelletjes die niets anders doen dan boswandelingen maken, thee drinken met hun opa en oma en op de bank zitten met hun ouders elkaar dagelijks helemaal uit elkaar trekken.
Ze zullen gerust wel 1/2 keer per week seks hebben en ja, dat is nog altijd meer seks dan ik op het moment heb, maar doe nou niet alsof die ingekakte burgerlijke stelletjes een enorm spetterend seksleven hebben want daar kan ik me maar heel weinig bij voorstellen eerlijk gezegd.
Die leven 9 vd 10 keer meer als broer en zus.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk dorp jij de pastoor bent, maar 1/2 per week seks hebben en als broer en zus leven is een beetje een vreemde combinatie.
Zo waar. Over een jaar of 10 zijn ze allemaal depressief omdat ze realiseren dat ze het zelf er naar hebben gemaakt om zo dik onder de plak te zitten.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Het zijn gewoon neukpopjes, niet meer niet minder.
Bijkomende lasten hebben ze er blijkbaar voor over vanwege hun seksverlaving.
Wees blij dat jij niet zoals je vrienden bent en ook zonder neukpop door het leven kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |