Na een week vol pus en bloed en wondvochtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:19 schreef zeer het volgende:
Wou dat ik een legit reden had voor een tampon in m'n oor
Heb een goede tip achtergelaten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:25 schreef Chai het volgende:
KLB / Te veel walgelijke vrouwen.
Altijd die topics van KLBers die stiekem hun vrienden keihard haten.
Jij bent ook een makkelijke slet he.quote:
Tot morgen, Catkiller.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:54 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom even om 2NutZ gedag te zeggen.
Tot morgen 2NutZ.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent ook een makkelijke slet he.
Ben benieuw naar Teuns reactie wanneer hij over 6,5 jaar die time vault email met foto's krijgt.
Van Yiha?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent ook een makkelijke slet he.
Ben benieuw naar Teuns reactie wanneer hij over 6,5 jaar die time vault email met foto's krijgt.
Ja, iedereen hier vind jou leuk en wil jou meeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:00 schreef wickedmen het volgende:
Ik had meettopik gemaakt maar zie nu dat het gesloten is door Pharkus
Maaruh, komt er ooit een meet en wanneer willen jullie dit doen
En waarom sluiten die kut mods in KLB elke topik die ze zien, zo gaat het er niet drukker op worden
Duhhhh natuurlijk vindt iedereen mij leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier vind jou leuk en wil jou meeten.
kifache je praat over meeten maar durft niet eens 's te bellen met marokkaans meisje van 1.56quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Duhhhh natuurlijk vindt iedereen mij leuk.
Alhoewel een meet natuurlijk wel eng is voor sommige mensen
Kom jij ook?
Ik ben verlegen introverte jongen en durf gewoon niet met meisjes te pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:07 schreef Crip het volgende:
[..]
kifache je praat over meeten maar durft niet eens 's te bellen met marokkaans meisje van 1.56
Dus je valt ook onder de mensen die het eng vinden om te meeten? als je dat al niet durft.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben verlegen introverte jongen en durf gewoon niet met meisjes te praten
Yup, daar dank ik ook mijn maagdelijkheid aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je valt ook onder de mensen die het eng vinden om te meeten? als je dat al niet durft.
Akkoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yup, daar dank ik ook mijn maagdelijkheid aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |