JUNK JUNK JUNKquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je persoonlijk gewoon een halve gram Dutch cheese aanbevelen
Koffie is sws nergens goed voor. Is een onsportieve rokersdrank.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is ook niet goed met buikpijn. Beter neem je thee.
ahww vind het zo zielig. de kinderen (en ik) zijn je dankbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:12 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik niet in huis, ik probeer wel ibuprofen als ik heb gegeten zo
later sadistquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef Mozy het volgende:
oke ik ga kinderen lesgeven door vervelend tegen ze te doen later
voor losersquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Koffie is sws nergens goed voor. Is een onsportieve rokersdrank.
doe ik niet aanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:13 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je persoonlijk gewoon een halve gram Dutch cheese aanbevelen
nee hier zitten ook bonen in de machine, maar qua smaak denk ik wel eens dat ze er voor de sier inzittenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:12 schreef zeer het volgende:
[..]
en echte filterkoffie heh, niet van die oplosmeuk oid
door het temperatuur verschil kan de lucht het vocht niet meer vasthouden, dat kan door directe temperatuur verandering maar ook door plotselinge drukvalquote:
'nee.... wel'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hier zitten ook bonen in de machine, maar qua smaak denk ik wel eens dat ze er voor de sier inzitten
fuck ditquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:25 schreef zeer het volgende:
[..]
door het temperatuur verschil kan de lucht het vocht niet meer vasthouden, dat kan door directe temperatuur verandering maar ook door plotselinge drukval
Hoe is het met je oor?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:11 schreef TARDIS. het volgende:
Kom, gaan we allemaal naar de kutklote.
Niks mis met pulserenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij pulseert. Maar verder goed.
Nog maar 6 dagen een tampon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |