doeiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
ja ook goedemorgen ja jongens nee is goed
hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:46 schreef NoelGallagher het volgende:
ja ook goedemorgen ja jongens nee is goed
Ik ben een oprechte fanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je weer lopen zuigen en stoken bij hem?
Denk dat het beter voor hem is als iedereen stopt met kijken getuige situatie met mapima en autoweek-topicquote:
top, kan ie zo weer bori halenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
Net dakloze met 5 euro geholpen, daarna motivatie gegeven om aan een huis te komen, uitkering aan te vragen en dan een baan te zoeken
okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
Net dakloze met 5 euro geholpen, daarna motivatie gegeven om aan een huis te komen, uitkering aan te vragen en dan een baan te zoeken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
grammetje pep is ook 5 eu hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:15 schreef wickedmen het volgende:
Nee ken alle junks in de stad (lang verhaal). Deze had ooit een coffeeshop samen met zijn broer, broer had miljoenen op de bank en hij was onderbaas. Toen deed het OM een inval bij al hun zaken en vonden te veel toegestane wiet/hasj en 500.000 euro aan contanten (of minder).quote:
Zo ben ik ook :squote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:23 schreef Crip het volgende:
er zit ook zo'n vrouw hier die nooit tegen mij praat, zeg altijd goedemorgen enzo altijd straight face praat ze nooit tegen me. Echt nog nooit 1 woord, ook niet voorstellen ofzo ;s
wtf waar werk jequote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:23 schreef Crip het volgende:
er zit ook zo'n vrouw hier die nooit tegen mij praat, zeg altijd goedemorgen enzo altijd straight face praat ze nooit tegen me. Echt nog nooit 1 woord, ook niet voorstellen ofzo ;s
wat stom.datvze niet praat danquote:
oke dopflesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:30 schreef NoelGallagher het volgende:
die dopfles is ook een mongool of nie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |