was je hillary fan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:38 schreef wickedmen het volgende:
Nog 10 dagen dan is Trump president, breekt WW3 uit en gaan we allemaal naar de klote
Nope, vind Hillary wel een ervaren rot in de politiek en een echte politicus, zeker als je haar vergelijkt met Trump.quote:
klinkt meer als een jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nope, vind Hillary wel een ervaren rot in de politiek en een echte politicus, zeker als je haar vergelijkt met Trump.
Trump president maken is hetzelfde als Braddie admin rechten geven op FOK!
Amerika kan mij gestolen worden. Maar als ik realistisch kijk naar onderwerpen geef ik daar eerlijk mijn mening eroverquote:
Zitten er wel meer van hier. Moet je maar negerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:30 schreef NoelGallagher het volgende:
die dopfles is ook een mongool of nie dan
bedankt hansquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten er wel meer van hier. Moet je maar negeren
bedankt hansquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Amerika kan mij gestolen worden. Maar als ik realistisch kijk naar onderwerpen geef ik daar eerlijk mijn mening erover
ja hey halloquote:
Gelukkig negeer je mij niet, dat zou dan betekenen dat ik een mongool wasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten er wel meer van hier. Moet je maar negeren
Je kan je gelukkig soms nog normaal gedragen, al is dat sporadischquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig negeer je mij niet, dat zou dan betekenen dat ik een mongool was
hoi ngquote:
nootjezquote:
strijder tegen nicotinequote:
Je wilt niet weten hoe veel moeite me dat kostquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan je gelukkig soms nog normaal gedragen, al is dat sporadisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |