SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Graag gedraaid weerquote:
Ik was al aan het hacken geslagen...quote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, Oscar!
PS: die Bowie-request in de OP kan er ook wel uit, MM.
Je bent wel spuit 11 ook een beetje vandaagquote:Op maandag 9 januari 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, Oscar!
PS: die Bowie-request in de OP kan er ook wel uit, MM.
Ja, dat dus![]()
![]()
Die van mij ook hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was al aan het hacken geslagen...
quote:
Beetje mosterd na de maaltijd idd.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je bent wel spuit 11 ook een beetje vandaag
Ben ik te jong voor denk ikquote:
Jij, kennelijk.quote:
ik zag het. Op de achtergrond de tv zonder geluid. Nu nog thee en chocola, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn vandaagquote:Op maandag 9 januari 2017 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedenavond
N (#3) is net begonnen.
Als je dat niet lukt, wil ik m'n tijd terugquote:Op maandag 9 januari 2017 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Het is niet de meest bekende muziek die in deze show zit, maar hopelijk toch genoeg leuks om jullie een paar uurtjes mee te vermaken.
Eigenlijk was het de bedoeling om 2 shows te maken, maar deel 2 bleef steken op 2 uur uitzendtijd, in overleg met luisteraars die avond. En ik had nog zo veel over dat ik moeiteloos een deel 3 kon vormen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dat niet lukt, wil ik m'n tijd terug
die shows herinner ik me deelsquote:Op maandag 9 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noor was de assistente van Ted de Braak tijdens zijn TV shows...
Wel een beetje. Maar er zitten van allerlei soorten muziek in deze show hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Ligt het nou aan de keuze van Elf of is dit soort zweefmuziek typisch Noors?
Huh? Waar en waarom? Vrijwillig?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik slaap vanaf maart 2 tot 3 maanden in een tent. Prima te doen hoor!
Toen zat ik elke avond in de kroeg en andere vage tenten.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noor was de assistente van Ted de Braak tijdens zijn TV shows...
Bijna afgelopenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word hier iebelig van, hij zingt heel vervelend
Daar hebben ze de mute knop voor uitgevonden.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij haalt ook heel irritant adem
In en door Europa. Omdat een Amerikaanse vriendin me dat gevraagd heeft. Ja.quote:
Op de tent na is de rest wel erg tof.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In en door Europa. Omdat een Amerikaanse vriendin me dat gevraagd heeft. Ja.
Eple was de single die daaraan vooraf ging, inderdaad. Al gedraaid in de vorige show. En het is ook een compleet ander nummer. Na Poor Leno bracht Röyksopp nog een single uit met Erlend op zang, namelijk Remind Me (zat in de eerste show).quote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Poor Leno, niet te verwarren met Eple...
Ook met tent is het tofquote:
In dezelfde tent?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In en door Europa. Omdat een Amerikaanse vriendin me dat gevraagd heeft. Ja.
Veel mensen halen die 2 songs door elkaar.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eple was de single die daaraan vooraf ging, inderdaad. Al gedraaid in de vorige show. En het is ook een compleet ander nummer. Na Poor Leno bracht Röyksopp nog een single uit met Erlend op zang, namelijk Remind Me (zat in de eerste show).
Dat was het plan ja.quote:
Raar dat ze worden verwisseld. Ze zijn echt compleet verschillend, maar goedquote:Op maandag 9 januari 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel mensen halen die 2 songs door elkaar.
Beide worden ze veel gebruikt voor reisprogramma's, Floortje is er kennelijk gek op...
Autotune moet gekielhaald worden.quote:
I second thatquote:Op maandag 9 januari 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Autotune moet gekielhaald worden.
tssk.. ze is 17 jaar jonger dan ik hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan is het wel de moeite om de tent op te zetten.
Voor mij hangt het ervan af hoe je het gebruikt. Ik kan nogal slecht tegen die rappers die enorm overdreven autotune op hun zwakzinnige teksten gooien.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Autotune moet gekielhaald worden.
Ik kan me zo geen nummer voor de geest halen waarbij autotune een positieve invloed had op het liedje.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor mij hangt het ervan af hoe je het gebruikt. Ik kan nogal slecht tegen die rappers die enorm overdreven autotune op hun zwakzinnige teksten gooien.
Deze heb ik idd eerder gehoord.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Astrid S is een zeer populaire zangeres. Hurts So Good was ook ver buiten Noorwegen een grote hit.
Ik vind dat ze betere nummers heeft gemaakt, maar dit is haar succesvolste tot verquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze heb ik idd eerder gehoord.
Up yours, up yours, right now!quote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
"I don't care if you don't want me, I'm yours right now"
kinda creepy?!
quote:
YouTube/Spotify ripje weer, Elf?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
"I don't care if you don't want me, I'm yours right now"
kinda creepy?!
Klinkt smakelijkquote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
Homemade banana loaf van mw. MM...
lekker! Heb ook nog een paar stukjes in de diepvries, zal ze binnenkort eens opeten.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
Homemade banana loaf van mw. MM...
Ik had al zo'n voorgevoel dat ik je hiermee een plezier zou doenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker! Heb ook nog een paar stukjes in de diepvries, zal ze binnenkort eens opeten.
A-ha
Het kan me niet echt boeien...quote:Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Even weer een catchy popliedje, sorry
Kan ik begrijpen. In zekere zin is dit een "riskante" uitzending, want er zit relatief weinig bekende / herkenbare muziek in. Maar ja, ik wilde deel 3 toch graag doenquote:
Whehe, ik vind haar echt irritant. Maar ik zet het niet uit.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ze komt hierna niet meer voorbij, beloof ik...
Van Annie is het een kleine stap naar Annaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, ik vind haar echt irritant. Maar ik zet het niet uit.
Toeter maar door, wat mij betreft...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Als er iemand om 22:00 uur wil draaien, hoor ik het graag. Anders plak ik er straks nog een halfuurtje bij aan. Heb als toetje namelijk nog iets bijzonders klaarstaan...
Alles teruggekocht op Marktplaats?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was even bezig met wat puberproblemen... heb net alleen A-HA gehoord.
Ik was inderdaad even weg, omdat het niet echt mijn kopje thee is.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Deze uitzending is een flop, helaas. Nog 4 van de 7 luisteraars over. Maar goed... ik maak de show wel gewoon af.
Nieuwe single van Bernhoft; net uit. Gisteren ook al gedraaid in mijn show. Vet nummer, vind ik.
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot 22:30 uur een gegarandeerd Annie-vrije uitzending.
Hahaha, had hij dat maar gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles teruggekocht op Marktplaats?
Oeps...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, had hij dat maar gedaan.
Al zijn sleutels verloren/gestolen vandaag, fiets nog bij een gymzaal staan en over iets gelogen.En dan onverschillig zijn als ik hem daarop aanspreek. En als ik ergens een hekel aan heb...
quote:
Dat wordt lopen morgen dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, had hij dat maar gedaan.
Al zijn sleutels verloren/gestolen vandaag, fiets nog bij een gymzaal staan en over iets gelogen.En dan onverschillig zijn als ik hem daarop aanspreek. En als ik ergens een hekel aan heb...
Ik ben nog zo lief geweest om met hem mee te rijden, met reservesleutel, zodat hij zijn fiets weer thuis heeft.quote:
Een nieuwe fiets kopen is ook een dure grap...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nog zo lief geweest om met hem mee te rijden, met reservesleutel, zodat hij zijn fiets weer thuis heeft.
Fiets stiekem ophalen achter in de auto, volgende dag laten lopen met reservesleutel. Doet ie het nooit meer.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nog zo lief geweest om met hem mee te rijden, met reservesleutel, zodat hij zijn fiets weer thuis heeft.
Gecoverd door de Noor Todd Terje, geremixt door een Mexicaanquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Baby Do You Wanna Bump...
Van Boney M uiteraard...
Nou precies. Dit is al zijn 4e in 2 jaar denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets kopen is ook een dure grap...
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Fiets stiekem ophalen achter in de auto, volgende dag laten lopen met reservesleutel. Doet ie het nooit meer.
Lijkt K3 wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nieuwe track van een halve Noor die vorig jaar één van de grootste hits van het jaar had....
Als je maar genoeg toiletpapier hebt dan...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets dat ik écht niet langer meer kan uitstellen...
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk een eigen bedrijf, maar je hebt niet echt vaste werktijden
Maar je krijgt er zoveel voor terug... <kuch, kuch>quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk een eigen bedrijf, maar je hebt niet echt vaste werktijden
quote:
Ach liever dit dan kinderenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug... <kuch, kuch>
Kleinzoon luistert al erg goed naar opa.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach liever dit dan kinderen
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach liever dit dan kinderen
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug... <kuch, kuch>
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik wel even een ToT'je...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik wel even een ToT'je...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan met de tekst "zojuist afgelopen" erbij
Ja hoor.... zul je net zien.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hee, ook een moment om het topic in te komen zeg!
![]()
;D Whaha!quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor.... zul je net zien.Ik heb het echt maximaal, maximaal uitgesteld...
Theatre of Tragedy - Revolution (Flip Wicked mix) draaide ik.
ik luisterquote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Young Dreams.... - Oscar, ben je er nog?
Dit nummer heeft zo'n fantastisch mooi outro.....
Een donders lange?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de voorlaatste track van deze show. Ja, er staat echt voorlaatste....
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed
Jij gaat door voor de magnetron![]()
Vision Two, Three etc. komen ook nog?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed
Jij gaat door voor de magnetron![]()
Vision Games van Yello die op vakantie in Noorwegen zijn geweest...quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vision Two, Three etc. komen ook nog?
Je zit warmer dan je denkt....quote:Op maandag 9 januari 2017 22:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vision Two, Three etc. komen ook nog?
Da's Vicious Games.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vision Games van Yello die op vakantie in Noorwegen zijn geweest...
Die track was volgens mij gebaseerd op een basloop van Stevie Wonder, trouwens. (Vision One, cq. die remix voor de Japanse zangeres)quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vision Games van Yello die op vakantie in Noorwegen zijn geweest...
Ik heb geen idee wat ze in vredesnaam bezield heeft om dit te maken. Het heeft in elk geval bar weinig met het originele nummer te makenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Veel rook in de studio zo te horen.
America van Prince duurde 21.43 minuten...quote:Op maandag 9 januari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zich wekenlang verheugd op het draaien van deze plaat
Ongetwijfeld één van de langstdurende tracks die ooit op Radio 49 is gedraaid.
Respectquote:Op maandag 9 januari 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
America van Prince duurde 21.43 minuten...
Een 12 inch die je op 33 toeren moet afspelen. Eén track op kant 1...
Zet 'm er net op.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Wil er straks om 22:30 uur nog iemand draaien?
Ik ga niet meer verlengen. Na drie N-shows is de koek echt helemaal op.
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
22:30 - 00:30 Late plaatjes met Stien S.
Ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro...quote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
De show zit er bijna op. We eindigen zo meteen helaas in de gevangenis, maar gelukkig is het er wel aangenaam...
Zoietsquote:Op maandag 9 januari 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro...
quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes die ik mee heb gekregen!
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Thnx 11, alles op orde hier nu en gaaaan.
Ze hebben vast wel internet daar, mobiel wordt ander verhaal.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereidingen voor een echte live Carribean uitzending over een tijdje zijn begonnen.
Eens kijken of dat lukt...
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereidingen voor een echte live Carribean uitzending over een tijdje zijn begonnen.
Eens kijken of dat lukt...
Mobiel is ook geen probleem, moet alleen wat apparatuur daar regelen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel internet daar, mobiel wordt ander verhaal.
Toffe muziek best wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Sonique... daar kwam ik vandaag ook nog een cd-single van tegen....
Heb ergens een CD liggen, volgens mij ook de enige maar geen idee eik.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Ik kwam de cd-single van Sky tegen..
Dido heeft een paar jaar geleden nog een album uitgebracht, geproduceerd door haar broer Rollo (bekend van o.a. Faithless). Daar ging een periode van stilte aan vooraf vanwege familieproblemen (overleden vader, meen ik).quote:
Oeiquote:Op maandag 9 januari 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Het begint hier weer aardig mistig te worden in de studio.
Er smeulde nog wat in de asbak, opgelost.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei
Het KNMI had helemaal geen mist voorspeld...
Als jij het zegt, dan geloof ik datquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:15 schreef Stien_Struis het volgende:
Deze band zit zeker weten aan de paddo's.
De DJ is stoned.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
Aanzienlijk langzamer dan de originele versie.
2 shows door elkaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
Het is stuivertje wisselen of niet?
Klinkt het gelijk stuk beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Deze hebben ze ook flink vertraagd
IK heb de HD's van Piet gekaapt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is dan weer prima. Cover van Jam & Spoon
Ja, soms.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik luister ook graag naar klassiek soms, jij ook?
Yo ik beheer de muziek van Piet nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:31 schreef svann het volgende:
Gaap.
Jammer dat ik nu pas zie dat er nog gedraaid wordt.
Goedenachtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:31 schreef svann het volgende:
Gaap.
Jammer dat ik nu pas zie dat er nog gedraaid wordt.
Er staat werkelijk van alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
lekker, van alles door elkaar heen
Ben wat dwars.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:23 schreef Karzai het volgende:
dat dacht ik ook maar ze hebben toch nog een plekkie voor me gevonden
De perfecte draai muziek staat nu op.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:25 schreef Karzai het volgende:
maar even wat sigaretten draaien en dan op pad, tot vanmiddag
Hola Stienquote:
Yo omaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:28 schreef just me het volgende:
[..]
Hola Stien
best mooi dit eigenlijk
Dat zal ik dan zo maar op mijn werk doenquote:
Wanneer ga jij rentenieren? Oma is ook een dagtaak zowat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zal ik dan zo maar op mijn werk doen![]()
lekkere muziekjes Stien maar ik hoor mijn werk ook roepen
Nogmaals bedankt Pietquote:
automatisme, oudersdom, geef het maar een naamquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet is de weg kwijt en doolt wat rond ergens.
quote:
Doe ik wel vaker. Kraftwerk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Stien ben je de hele nacht op geweest?
ik op mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Er zit iemand flink op de bas te rammen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Stien ben je de hele nacht op geweest?
maar... opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Rataplan heeft wat overtollige meubels etc opgehaald, dat ruimt lekker op. Afscheid genomen van de roze slaapbank
zeker weten en we hebben echt niet zo veel logeerbedden nodig. Nu staat het oude tvkastje op die plek en is die kamer geen logeerkamer meer. Meer ruimte voor de radiostudio en nu kunnen we oa de printer daar kwijt, die stond echt in de weg in de eetkamer.quote:
LOL een printer in de eetkamer is niet echt handigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeker weten en we hebben echt niet zo veel logeerbedden nodig. Nu staat het oude tvkastje op die plek en is die kamer geen logeerkamer meer. Meer ruimte voor de radiostudio en nu kunnen we oa de printer daar kwijt, die stond echt in de weg in de eetkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |