Mja, bij de 360 Tour was er verduistering. maar te weinig.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verduistering kan ook, vorige tour ook...
Staanplaatsen 77 euro. En zitplaatsen (achterin) 38.50quote:Op maandag 9 januari 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou U2 op zich best eens live willen zien. Het probleem is alleen dat concertkaartjes tegenwoordig schreeuwend duur zijn. En dat heb ik er niet altijd voor over. Ik koop dan liever een paar cd's of zo.
Vorige tour was 180 euro voor kaarten.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, bij de 360 Tour was er verduistering. maar te weinig.
Maar goed, Joshua Tree live integraal wil ik wel zien. En 77 euro voor staanplaats komt nog wel in de buurt van mijn max wat ik er voor over zou hebben.
Ja die heb ik ook maar overgeslagen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige tour was 180 euro voor kaarten.
Shit happens...
180 euroquote:Op maandag 9 januari 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige tour was 180 euro voor kaarten.
Shit happens...
En toch binnen enkele minuten 2 avonden uitverkochtquote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
180 eurohahaha dan ban je toch een mongool als je dat betaald
1500 Man en vrijwel niemand die ze nog kende.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze kregen de zaal geschikt voor 500 mensen niet eens halfvol.
Dank je voor het compliment...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
180 eurohahaha dan ben je toch een mongool als je dat betaald
En dat vond ik echt een slechte tour met dat bagger podium.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar overgeslagen.
Bij 360 heb ik 250 en 180 betaald
Die tour hebben wij gezien in Gelsenkirchen. Mijn eerste concert van U2 en ik vond er niets aan.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook maar overgeslagen.
Bij 360 heb ik 250 en 180 betaald
Had wat op de VPRO gehoord ervan en had net 1e lp gekocht toen ze in Tilburg kwamenquote:Op maandag 9 januari 2017 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1500 Man en vrijwel niemand die ze nog kende.
Ik ben er toen ook toevallig binnen geraakt doordat we de portier van Paradiso kende...
Ach, ik stond 1e avond dichtbij en 2e avond prima zitplek. Dus was goed te doen.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat vond ik echt een slechte tour met dat bagger podium.
Heb toen mijn kaarten voor de tweede avond weggegeven...
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:43 schreef Karzai het volgende:
voor 180 euro verwacht ik minimaal twee dagen feest geen concert van drie uurtjes
Klinkt alsof er best wat opgekropte woede in je zit.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben nog nooit in de Arena geweest en wil dat graag zo houden.
Ben niet iemand van de massale concerten.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt alsof er best wat opgekropte woede in je zit.
Maar goed, je eigen keus.
Ik stond in het vak tussen het podium en die ring en ik werd gestoord van dat gedraai.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ik stond 1e avond dichtbij en 2e avond prima zitplek. Dus was goed te doen.
Dan had je in 1981 t/m 1983 moeten gaan...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben niet iemand van de massale concerten.
Wij hebben de Rolling Stones daar gezien en dat was wel heel goed. Het geluid ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:45 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben nog nooit in de Arena geweest en wil dat graag zo houden.
Ja dat gedraai was op sommige plekken geen succes. Met een zitplek op podiumhoogte was dat verder prima aan de zijkant.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond in het vak tussen het podium en die ring en ik werd gestoord van dat gedraai.
Overgeproduceerd helaas...
Nu gewoon weer een recht voor z'n raap podium en en catwalk. Klaar!
Avondquote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben de Rolling Stones daar gezien en dat was wel heel goed. Het geluid ook.
Goedenavond trouwens.
Daar hoef ik dan weer niet naar toe.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben de Rolling Stones daar gezien en dat was wel heel goed. Het geluid ook.
Goedenavond trouwens.
In die tijd en ook daarvoor en daarna heb ik erg veel gezien.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had je in 1981 t/m 1983 moeten gaan...
U2 ook?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In die tijd en ook daarvoor en daarna heb ik erg veel gezien.
Dat wordt een beetje veel van net goede: we gaan in juni naar BKS en DTRH. Twee weekenden festival achter elkaar.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Avond
Stones komen waarschijnlijk 14 juli Goffert park
Daar wil ik nog wel heen.
jaloers is....quote:Op maandag 9 januari 2017 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is toch wel blij dat hij Bowie tijdens de Reality tour 10x gezien heeft.
Nou en?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje veel van net goede: we gaan in juni naar BKS en DTRH. Twee weekenden festival achter elkaar.
Haha best zwaar voor 40-plussers. 2 weekenden achter elkaar, tussendoor werken. Vooral DTRH, dan in een tent slapen.quote:
Een show over fruitige muziek is vast ook al eens gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2017 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf het PoP album werd het al wat minder, Numb en Lemon gingen nog wel...
Ik wel...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een show over fruitige muziek is vast ook al eens gedaan?
Eind jaren 70 zat ik al hier: In 1975 werd Posjet een open jongerencentrum en had het ook een buurthuisfunctie. In de jaren daarna waren er vele spraakmakende concerten, zoals van John Cale, Fischer-Z, The Sex Pistols en Madness.quote:
Ik slaap vanaf maart 2 tot 3 maanden in een tent. Prima te doen hoor!quote:Op maandag 9 januari 2017 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Haha best zwaar voor 40-plussers. ..... dan in een tent slapen.
Ha, de KUB...quote:Op maandag 9 januari 2017 19:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Eind jaren 70 zat ik al hier: In 1975 werd Posjet een open jongerencentrum en had het ook een buurthuisfunctie. In de jaren daarna waren er vele spraakmakende concerten, zoals van John Cale, Fischer-Z, The Sex Pistols en Madness.
In 1980 werd het gebouw teruggevorderd door de eigenaar, de Katholieke Universiteit Brabant (Universiteit van Tilburg), waarna er de Theologische Faculteit werd gehuisvest. Het dakloze Posjet organiseerde in 1981 nog een spraakmakend concert met de groep U2 in de voormalige Harmonie. In 1982 werd Posjet opgeheven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |