I second thatquote:Op maandag 9 januari 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Autotune moet gekielhaald worden.
tssk.. ze is 17 jaar jonger dan ik hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan is het wel de moeite om de tent op te zetten.
Voor mij hangt het ervan af hoe je het gebruikt. Ik kan nogal slecht tegen die rappers die enorm overdreven autotune op hun zwakzinnige teksten gooien.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Autotune moet gekielhaald worden.
Ik kan me zo geen nummer voor de geest halen waarbij autotune een positieve invloed had op het liedje.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Voor mij hangt het ervan af hoe je het gebruikt. Ik kan nogal slecht tegen die rappers die enorm overdreven autotune op hun zwakzinnige teksten gooien.
Deze heb ik idd eerder gehoord.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Astrid S is een zeer populaire zangeres. Hurts So Good was ook ver buiten Noorwegen een grote hit.
Ik vind dat ze betere nummers heeft gemaakt, maar dit is haar succesvolste tot verquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze heb ik idd eerder gehoord.
Up yours, up yours, right now!quote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
"I don't care if you don't want me, I'm yours right now"
kinda creepy?!
quote:
YouTube/Spotify ripje weer, Elf?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
"I don't care if you don't want me, I'm yours right now"
kinda creepy?!
Klinkt smakelijkquote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
Homemade banana loaf van mw. MM...
lekker! Heb ook nog een paar stukjes in de diepvries, zal ze binnenkort eens opeten.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
Homemade banana loaf van mw. MM...
Ik had al zo'n voorgevoel dat ik je hiermee een plezier zou doenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker! Heb ook nog een paar stukjes in de diepvries, zal ze binnenkort eens opeten.
A-ha
Het kan me niet echt boeien...quote:Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Even weer een catchy popliedje, sorry
Kan ik begrijpen. In zekere zin is dit een "riskante" uitzending, want er zit relatief weinig bekende / herkenbare muziek in. Maar ja, ik wilde deel 3 toch graag doenquote:
Whehe, ik vind haar echt irritant. Maar ik zet het niet uit.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ze komt hierna niet meer voorbij, beloof ik...
Van Annie is het een kleine stap naar Annaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, ik vind haar echt irritant. Maar ik zet het niet uit.
Toeter maar door, wat mij betreft...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Als er iemand om 22:00 uur wil draaien, hoor ik het graag. Anders plak ik er straks nog een halfuurtje bij aan. Heb als toetje namelijk nog iets bijzonders klaarstaan...
Alles teruggekocht op Marktplaats?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was even bezig met wat puberproblemen... heb net alleen A-HA gehoord.
Ik was inderdaad even weg, omdat het niet echt mijn kopje thee is.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Deze uitzending is een flop, helaas. Nog 4 van de 7 luisteraars over. Maar goed... ik maak de show wel gewoon af.
Nieuwe single van Bernhoft; net uit. Gisteren ook al gedraaid in mijn show. Vet nummer, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |