quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:10 schreef GGMM het volgende:
Mogen 2 users ook van username ruilen? Als ze beide betalen?
Omdat anderen die toch al hadden beantwoord? Kan ook niet volgens de genoemde voorwaardenquote:
Dan zet ik um op het lijstjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:17 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zie hem wel in mijn overzicht! Goedgekeurd!
De voorwaarden zijn er omdat je niet 2 users met dezelfde usernaam kan hebben, maar in fit geval wisselen we.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat anderen die toch al hadden beantwoord? Kan ook niet volgens de genoemde voorwaarden
Al was dat het geval dan nog ben jij degene die erover gaat en er als enige wat zinnigs over kon zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat anderen die toch al hadden beantwoord? Kan ook niet volgens de genoemde voorwaarden
Thanks ueberduitser en derLudolfquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:27 schreef Bixxem het volgende:
[..]
Thanks ueberduitser en derLudolf
Mocht je alsnog een screenshot wensen dan stuur ik hem uiteraard per mail oid. Kreeg het niet voor elkaar zojuist met pm. Iets met leek en computers..![]()
Verder heel veel succes met de actie!!
Ik neem alleen het initiatief en heb van Danny de in de OP gestelde voorwaarden gekregen, uiteindelijk beslist hijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was dat het geval dan nog ben jij degene die erover gaat en er als enige wat zinnigs over kon zeggen.
Maar goed, nu is er alsnog een antwoord.
Kan je dit even aan Danny vragen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik neem alleen het initiatief en heb van Danny de in de OP gestelde voorwaarden gekregen, uiteindelijk beslist hij
Hartelijk dank,quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb hem op de lijstje vragen gezet
Thnxquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan je mijn groene naamverzoek er ook op zetten?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dit is deel twee. op de index staat deel 1, dus je komt in een dicht topic uit.quote:
Jaja, ik had al een ninja-edit gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
dit is deel twee. op de index staat deel 1, dus je komt in een dicht topic uit.
Gewoon de desktoplay-out gebruiken, zoals echte bazen.quote:
en ga je voor 862?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jaja, ik had al een ninja-edit gedaan.
Nee, ik denk dat mijn user-id bijna even bekend is als mijn username, maar toch net niet genoeg voor een nickchange.quote:
Het zou toch handig zijn als ook niet-echte-bazen als ik (daar zijn er vrij veel van denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewoon de desktoplay-out gebruiken, zoals echte bazen.
Kijk, zo ziet dat eruit:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou toch handig zijn als ook niet-echte-bazen als ik (daar zijn er vrij veel van denk ik) het zouden kunnen zien.
Misschien een dichte verwijzing sticky maken in de subforums?
Verder zal ik me er niet meer mee bemoeien.
Ja maar als je via mobiel FOKt in de standaard versie zie je dat dus niet bedoel ik.. En dat zijn volgens mij (maar dat kan ik echt mis hebben) de meesten, die zo FOK-en. Zonde.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk, zo ziet dat eruit:
[ afbeelding ]
Valt best op.Maar des te duidelijker des te beter natuurlijk.
Dat topic is nu vol, maar zo kwamen mensen tot twee en half uur geleden in een open topic terecht, ikzelf ook.
Danny heeft vorig jaar toch een test gedaan met een Alert messagequote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je via mobiel FOKt in de standaard versie zie je dat dus niet bedoel ik.. En dat zijn volgens mij (maar dat kan ik echt mis hebben) de meesten, die zo FOK-en. Zonde.
Ik bedoel het goed. Als ex-FOK-PR jeuken mijn handen nu alleen een beetje, kan ik niks aan doen, dat zal wel zo blijven.Maar bij zoiets 'groots' als de mogelijkheid je nick aan te passen - wat bijna nooit kan - en een goed doel zou ik het wat breder inzetten. Desnoods een alert dm sturen met linkje.
ik denk dat Danny die alertknop nooit meer in durft te drukkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je via mobiel FOKt in de standaard versie zie je dat dus niet bedoel ik.. En dat zijn volgens mij (maar dat kan ik echt mis hebben) de meesten, die zo FOK-en. Zonde.
Ik bedoel het goed. Als ex-FOK-PR jeuken mijn handen nu alleen een beetje, kan ik niks aan doen, dat zal wel zo blijven.Maar bij zoiets 'groots' als de mogelijkheid je nick aan te passen - wat bijna nooit kan - en een goed doel zou ik het wat breder inzetten. Desnoods een alert dm sturen met linkje.
Ja, dat bedoelde ik ook met 'Maar des te duidelijker des te beter natuurlijk.'quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar als je via mobiel FOKt in de standaard versie zie je dat dus niet bedoel ik..
Dude...quote:
Gaat dat deels in tegen de voorwaarden dat namen niet sterk op elkaar mogen lijken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dude...
* Betaal 30 euro en laat je naam wijzigen in fokforumuser8761234
* Laat die ander waarmee je wilt ruilen 30 euro betalen en z'n username veranderen in GGMM
* Betaal 30 euro en verander je naam ik de naam van die ander
De website lijkt het niet te doen, ik zal vanavond nog even kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef JoPiDo het volgende:
Ik doe mee:
Van JoPiDo naar 123hopsaflops
Ja, we gaan 120 euro betalen voor dit grapje.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dude...
* Laat die ander waarmee je wilt ruilen 30 euro betalen en z'n username veranderen in GGMM
haha ggmm kan niet tellenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we gaan 120 euro betalen voor dit grapje.
90 Hansquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we gaan 120 euro betalen voor dit grapje.
Hij doet het weerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:02 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
De website lijkt het niet te doen, ik zal vanavond nog even kijken
Ik wil graag meedoen, maar gooi liever niet m'n volledige naam op die site.quote:
Volgens mij kun je een 'willekeurige' of fok gerelateerde naam invullen die dan verschijnt in het donatieoverzicht. Zo lang je niet het vakje 'anoniem' aanvinkt (wat ik dus per ongeluk heb gedaan). Maar alsnog heeft ueberduitser het opgelostquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik wil graag meedoen, maar gooi liever niet m'n volledige naam op die site.
Is dat een probleem?
Betaling is gedaan!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef JoPiDo het volgende:
Ik doe mee:
Donatie gezien! Genoteerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:59 schreef JoPiDo het volgende:
Ik doe mee:
Als alle verzoekjes verzameld worden en dan in 1 batch verwerkt worden dan gaat bovenstaande niet op.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dude...
Wat Bixxem zegt. Niet anoniem, zet bij voornaam Luck, achternaam Ass ofzo. Zet in bijschrift luckass > nieuwenaam,. Als je dat niet doen kan ik het niet zienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik wil graag meedoen, maar gooi liever niet m'n volledige naam op die site.
Is dat een probleem?
eh nee, ik geef duidelijk 3 stappen aanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
We moeten toch beide elkaars nemen? dus 4x30 euro
120 dus
Haha Moira is zwakzinnig.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:15 schreef derLudolf het volgende:
- de nieuwe nick mag nog NIET bestaan
Hallo Danny!quote:
Nou vooruit, op die manier zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee, ik geef duidelijk 3 stappen aan
3x30 isssss
Géén 120
Heh, ik reageerde toch n.a.v. je reactie op die post van tombolafan? Dan bedoel ik toch geen 4 stappen? Dat bedoelde jij juist, met je 120quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, op die manier zou ook kunnen.
Moira bedoelde duidelijk 4 stappen, wat overigens nogal omslachtig zou zijn.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, op die manier zou ook kunnen.
Moira bedoelde duidelijk 4 stappen, wat overigens nogal omslachtig zou zijn.
Weet ik, ik dacht dat deze manier om daar onder uit te komen zo doorzichtig was dat je hier niet serieus op in zou gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh, ik reageerde toch n.a.v. je reactie op die post van tombolafan? Dan bedoel ik toch geen 4 stappen? Dat bedoelde jij juist, met je 120
Ik vond het al een beetje vreemd, maar smooth wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik dacht dat deze manier om daar onder uit te komen zo doorzichtig was dat je hier niet serieus op in zou gaan.
Nee, dit was meer een grapje.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]Moira. reageerde op jouw foute reactie op mijn post
Moeilijk he, fouten toegeven
GMTAquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh, ik reageerde toch n.a.v. je reactie op die post van tombolafan? Dan bedoel ik toch geen 4 stappen? Dat bedoelde jij juist, met je 120
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GMTA
Ik wil dus graag een nickchange tombolafan --> M0ira.
Soit, gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat Bixxem zegt. Niet anoniem, zet bij voornaam Luck, achternaam Ass ofzo. Zet in bijschrift luckass > nieuwenaam,. Als je dat niet doen kan ik het niet zien
Dat er maar veel geld ingezameld wordt voor Lenthe. De verandering van de nick is bijzaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Soit, gedaan
luckass --> Wereldgozer
Veel succes met deze actie aan alle betrokkenen.
Wat ben je toch een wereldgozer!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Soit, gedaan
luckass --> Wereldgozer
Veel succes met deze actie aan alle betrokkenen.
Dat staat buiten kijfquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat er maar veel geld ingezameld wordt voor Lenthe. De verandering van de nick is bijzaak.
Dus meer dan 360 euro!quote:
30.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:38 schreef SecretPret het volgende:
Voor hoeveel euro mag ik FOK! door zonder username/alleen een spatie.
Spaties zijn niet mogelijk, al het andere is een gewijzigde naam dus gewoon ¤30quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:38 schreef SecretPret het volgende:
Voor hoeveel euro mag ik FOK! door zonder username/alleen een spatie.
Geef elkaar dan je wachtwoord. Ben je ook klaarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hallo Danny!
Is het mogelijk dat 2 mensen hun nick omruilen? Als ze beiden betalen?Ik snap dat die regel er is dat je niet een bestaande nick mag nemen, omdat er geen 2 users kunnen zijn met één nick, maar als beide users akkoord gaan met een ruil en beiden betalen, dan is het wel mogelijk, toch?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:02 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt voor uw donatie!
Uw donatie is in goede orde ontvangen en verwerkt.
Coco98 -> Coco.
Dus Whiskers2017 staat nog open.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gedoneerd (zonder usernamewijziging), succes met de actie
Nooit meer mensen die denken dat je 18 bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:02 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt voor uw donatie!
Coco98 -> Coco.
Gefeliciteerd met je 19e verjaardag.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nooit meer mensen die denken dat je 18 bent.
Nee hoor, ik gedraag me nog steeds als een tienerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nooit meer mensen die denken dat je 18 bent.
Die andere user moet ook eerst zn naam in fokforumuser9127 veranderen want GGMM heeft GGMM nog in gebruik.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:47 schreef Ravage het volgende:
[..]
Geef elkaar dan je wachtwoord. Ben je ook klaar
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Dat levert geen geld op.
2. Ik wil mijn userid behouden.
Nee, als 1 van beiden z'n naam in fokforumuser9127 heeft veranderd dan kan de ander z'n naam in de oude naam van de ander wijzigen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die andere user moet ook eerst zn naam in fokforumuser9127 veranderen want GGMM heeft GGMM nog in gebruik.
Oja, maar ik keek naar dit lijstje. Dan moeten punt 2 en 3 omgedraaidquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, als 1 van beiden z'n naam in fokforumuser9127 heeft veranderd dan kan de ander z'n naam in de oude naam van de ander wijzigen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dude...
Nee, want die post was aan GGMM gericht en zijn naam zou dus in stap 1 al vervangen zijn door fokforumuser8761234.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, maar ik keek naar dit lijstje. Dan moeten punt 2 en 3 omgedraaid
[..]
Oja, ik geef het op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, want die post was aan GGMM gericht en zijn naam zou dus in stap 1 al vervangen zijn door fokforumuser8761234.
Beterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:02 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt voor uw donatie!
Coco98 -> Coco.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Over 10 jaar denken ze dat je 18 bent.
Tsja, ik zou dat getal ook wel van mijn username af willen, maar dat gaat dus nietquote:
Whiskersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou dat getal ook wel van mijn username af willen, maar dat gaat dus niet
Whiskers.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou dat getal ook wel van mijn username af willen, maar dat gaat dus niet
nu al waard geweest die aankomende nickchange.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier krijg ik autistische neigingen van.
Trolololololquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
nu al waard geweest die aankomende nickchange.
Wat dacht je van Whiskers- ?quote:
Je begrijpt direct beter waarom hij wil betalen voor een frisse start met iemand anders zijn reputatiequote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]Moira. reageerde op jouw foute reactie op mijn post
Moeilijk he, fouten toegeven
Dank voor het meedenken, maar nee. En ik heb al gedoneerdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trololololol
[..]
Wat dacht je van Whiskers- ?
Een punt mag niet een een streepje wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trololololol
[..]
Wat dacht je van Whiskers- ?
Dacht dat misschien die met de punt al bezet was? Maar was beide dus geen optie voor Whiskers zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Een punt mag niet een een streepje wel?
Ja ik snap het. Maar mag dat nu wel vraag ik me af, een punt of wat erachterwel mag omdat ik de OP staat dat het niet teveel op een andere naam mag lijken...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dacht dat misschien die met de punt al bezet was? Maar was beide dus geen optie voor Whiskers zelf
Ja geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Maar mag dat nu wel vraag ik me af, een punt of wat erachterwel mag omdat ik de OP staat dat het niet teveel op een andere naam mag lijken...
of neem even contact op met UD. rechtstreeks via IBAN kan ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:03 schreef Dven het volgende:
Ik mag geen donatie doen vanuit BulgarijeDven blijft Dven
Maar je hebt wel gedoneerd, top.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verandering, gelukkig bestaal je 10% extraquote:Op zaterdag 7 januari 2017 00:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb zojuist gedoneerd, opdat Lenthe een mooie bus kan krijgen die haar van A naar B brengt.
RacerDKB -> racerdkb
Anoniem gedoneerd zeker?quote:
skullsplitter? Maar die heeft 0 posts.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het ook mogelijk accounts te laten mergen? Ik heb ooit zowel met als zonder streepje geregistreerd, guess waar ik de login van kwijt raakte destijds?
Kwestie van inloggen op dat account toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:28 schreef NightH4wk het volgende:
Ik wil mijn oude account weer terug (NightHawk). Kan dat ook?
De policy is oud. We hebben algemene voorwaarden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:53 schreef CarltonBanks het volgende:
Ja ho eens ff, ik snap wel dat dit een goed doel bestiert maar ik wil toch even iets quoten:
moet je ff mailen dan kunnen we kijken of we kunnen verifieren dat het je eigen account is. Als dat zo is kunnen we zorgen dat je er weer bij kuntquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar het is mijn eigen account? Ik ben alleen password kwijt + email werkt niet.
ja, maar dat geldt niet voor quotes van die berichten. Daarin blijft de oude nick staan, omdat het gewoon onderdeel is van de post van de user die je gequote heeft en die nick niet dynamisch uit de database wordt geplukt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:57 schreef Grillz het volgende:
Vervangt de nieuwe naam de naam die je bij al geplaatste berichten ziet?
Alleen tekens waarmee je daadwerkelijk kunt registreren. a-Z, _, - e.d. We zijn een NL forum, dus we houden het beperkt tot het NL alfabet. Ook trema's zijn niet wenselijk.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Heb de grote baas even gevraagd welke tekens kunnen
Nee. Verkapte crewbash is niet handig en ook een beetje tegen de spirit van deze actie.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Caland het volgende:
Beste Danny,
Mag kingflopland?
Mvg,
Caland
Vroeger was alles beter...quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:56 schreef Bart het volgende:
Vroeger kon je trouwens gewoon een bezette naam kiezen.
Bestaat al.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:05 schreef wickedmen het volgende:
Ik doe het alleen als ik me nick mag veranderen naar Banny
Jup, geen probleem.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:02 schreef Burdie het volgende:
Is het mogelijk om je eigen username te houden, maar dan anders gespeld (qua hoofdletters)? Dus bijvoorbeeld burdie ipv Burdie?
Als de nick vrij is? Ja. Als een nick verandert komt die gewoon vrij om te registreren. Dat geldt bv ook voor mensen die boos zijn op FOK! en hun nick verwijderd willen hebben. Dat wordt dan iets generieks en de nick komt vrij voor iedereen om te registreren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:45 schreef DonVincenzo het volgende:
Dus je mag geen naam kiezen die al bestaat, maar mag je wel een naam kiezen die ooit bestaan heeft? Zou ik ijsmeis kunnen worden? Of shmoopy?
Dat is ook gewoon een nickchange. Zolang de nick aan de gestelde voorwaarden voldoet is het prima.quote:
Nee. Postgeschiedenis kan niet van account X naar account Y worden overgezet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:17 schreef Isane het volgende:
Kan ik mn oude account laten samenvoegen met dit account?
Omdat al je posts (ook oude) de nieuwe username krijgen zal je ook als een oude post gequote wordt gewoon een quotealert ontvangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:38 schreef Sotchi2014 het volgende:
Hoe zit het met quote-alerts op je oude username?
Nee natuurlijk niet. Je kunt alleen je eigen nick veranderen!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Die hele actie is de reden dat FOK! niet meer van dit soort acties doet. Ik beheer geen geld, doe geen toezeggingen die ik niet zelf kan waarmaken etc. En idereen die dat destijds wilde heeft zijn of haar geld teruggekregen. Uit m'n eigen zak.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ik ken die acties via Fok.
Zit nog steeds op de naaktfoto's van SHE te wachten
Dat is inderdaad hoe het werkt. Alleen binnen quotes niet en in gecachete zoekresultaten of externe sites niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Dat kan dus niet. Jij kiest een naam die al bestaat, en de ander kiest een naam die al bestaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De voorwaarden zijn er omdat je niet 2 users met dezelfde usernaam kan hebben, maar in fit geval wisselen we.
Mogguh Danny.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Kwestie van inloggen op dat account toch?
[..]
De policy is oud. We hebben algemene voorwaarden.
[..]
moet je ff mailen dan kunnen we kijken of we kunnen verifieren dat het je eigen account is. Als dat zo is kunnen we zorgen dat je er weer bij kunt
[..]
ja, maar dat geldt niet voor quotes van die berichten. Daarin blijft de oude nick staan, omdat het gewoon onderdeel is van de post van de user die je gequote heeft en die nick niet dynamisch uit de database wordt geplukt.
[..]
Alleen tekens waarmee je daadwerkelijk kunt registreren. a-Z, _, - e.d. We zijn een NL forum, dus we houden het beperkt tot het NL alfabet. Ook trema's zijn niet wenselijk.
[..]
Nee. Verkapte crewbash is niet handig en ook een beetje tegen de spirit van deze actie.
[..]
Vroeger was alles beter...
[..]
Bestaat al.
[..]
Jup, geen probleem.
[..]
Als de nick vrij is? Ja. Als een nick verandert komt die gewoon vrij om te registreren. Dat geldt bv ook voor mensen die boos zijn op FOK! en hun nick verwijderd willen hebben. Dat wordt dan iets generieks en de nick komt vrij voor iedereen om te registreren.
[..]
Dat is ook gewoon een nickchange. Zolang de nick aan de gestelde voorwaarden voldoet is het prima.
[..]
Nee. Postgeschiedenis kan niet van account X naar account Y worden overgezet.
[..]
Omdat al je posts (ook oude) de nieuwe username krijgen zal je ook als een oude post gequote wordt gewoon een quotealert ontvangen.
[..]
Nee natuurlijk niet. Je kunt alleen je eigen nick veranderen!
[..]
Die hele actie is de reden dat FOK! niet meer van dit soort acties doet. Ik beheer geen geld, doe geen toezeggingen die ik niet zelf kan waarmaken etc. En idereen die dat destijds wilde heeft zijn of haar geld teruggekregen. Uit m'n eigen zak.
[..]
Dat is inderdaad hoe het werkt. Alleen binnen quotes niet en in gecachete zoekresultaten of externe sites niet.
[..]
Dat kan dus niet. Jij kiest een naam die al bestaat, en de ander kiest een naam die al bestaat.
Klöptquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:44 schreef Danny het volgende:
Alleen tekens waarmee je daadwerkelijk kunt registreren. a-Z, _, - e.d. We zijn een NL forum, dus we houden het beperkt tot het NL alfabet. Ook trema's zijn niet wenselijk.
Schnitzels bestaat nog niet toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil mijn naam wel veranderen naar Schnitzels, mag dat? Er is helaas al één Schnitzel, maar die is al 13 jaar niet actief.
Dat is op zich geen probleem. Het gaat vooral op voor actieve accounts. Het is om verwarring te voorkomen. Kortom; de nick mag best op een andere nick lijken, zolang er geen misverstand ontstaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil mijn naam wel veranderen naar Schnitzels, mag dat? Er is helaas al één Schnitzel, maar die is al 13 jaar niet actief.
En mijn geregistreerde nick A_A (waar niks mee gepost is enzo) ruilen met admiraal_anaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is op zich geen probleem. Het gaat vooral op voor actieve accounts. Het is om verwarring te voorkomen. Kortom; de nick mag best op een andere nick lijken, zolang er geen misverstand ontstaat.
Stel je hebt een user Tafel, dan mag je niet user TafeI aanmaken (hoofdletter i ipv een kleine L)
Als die verwarring niet kan ontstaan is de nick prima wmb.
Duidelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is op zich geen probleem. Het gaat vooral op voor actieve accounts. Het is om verwarring te voorkomen. Kortom; de nick mag best op een andere nick lijken, zolang er geen misverstand ontstaat.
Stel je hebt een user Tafel, dan mag je niet user TafeI aanmaken (hoofdletter i ipv een kleine L)
Als die verwarring niet kan ontstaan is de nick prima wmb.
quote:
Allang. Had je je naam nog niet in de lijst gezien?quote:
Ik ga even naar een opticienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allang. Had je je naam nog niet in de lijst gezien?
http://forum.fok.nl/topic/2346823/4/25#p167908243
Lijkt me geen probleemquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:12 schreef WcPot het volgende:
Mag de username Kouwe_Arie ook?
Er is wel een kouwearie56 maar die is al 1036 dagen niet actief geweest en heeft bijna geen posts ?
In dat geval: is Cat toegestaan?quote:
Ben je daar niet wat laat mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk dat ik m ga wijzigen in loveless82
Nee dat is hetzelfde als je het in de adresbalk typt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat geval: is Cat toegestaan?
Er is een account CAT maar die heeft vanaf 1999 niet meer gepost.
doe -Cat-quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat geval: is Cat toegestaan?
Er is een account CAT maar die heeft vanaf 1999 niet meer gepost.
Ik wil eigk geen streepjes en dingesenquote:
Kattenkopquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil eigk geen streepjes en dingesen
Iets met Elisa een optie?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:44 schreef Queller het volgende:
Ik vind het zo'n prachtig meisje
Geen nieuwe naam, maar eerder al gedoneerd
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:44 schreef Queller het volgende:
Ik vind het zo'n prachtig meisje
Geen nieuwe naam, maar eerder al gedoneerd
Destijds wel over begonnen, maakt anno nu ook niet echt uit. Just curious.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
skullsplitter? Maar die heeft 0 posts.
Maar waarom heb je toen niet gewoon een admin benaderd? Die hadden je zo je account terug gegeven als je aan kon tonen dat-ie van jou was.
Ah, een flodderfanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:12 schreef WcPot het volgende:
Mag de username Kouwe_Arie ook?
Er is wel een kouwearie56 maar die is al 1036 dagen niet actief geweest en heeft bijna geen posts ?
Zeg ik toch ook niet Hans.quote:
¤4.988 van ¤20.000 opgehaaldquote:Op zondag 8 januari 2017 02:39 schreef Thezappa het volgende:
hoeveel geld is al ingezameld? en hoeveel is nodig?
wat gaan ze doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 02:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
¤4.988 van ¤20.000 opgehaald
Zie ik staan.
Dat account bestaat al 12 jaar.quote:Op zondag 8 januari 2017 06:43 schreef Vance het volgende:
Oude nick is Vance Nieuwe Nick is Iceage
donatie gedaan.
Hele fijne goede actie is dit!
Complimenten!
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 02:35 schreef Mafcoso het volgende:
Is het mogelijk om mijn nieuwe username te DM'en naar desbetreffend persoon, nadat ik heb gedoneerd? Goede actie overigens!
Mee of zonder punt? In DoD staat geen punt.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:09 schreef CklokC het volgende:
Ik doe mee.
CklokC wordt YourCaptor. Donatie zojuist gedaan.
Zie geen donatie een je naam bestaat al.quote:Op zondag 8 januari 2017 06:43 schreef Vance het volgende:
Oude nick is Vance Nieuwe Nick is Iceage
donatie gedaan.
Hele fijne goede actie is dit!
Complimenten!
Zonder punt.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mee of zonder punt? In DoD staat geen punt.
Prima.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:21 schreef Fopje het volgende:
Ik maak morgen wel geld over, en beslis uiterlijk dinsdag welke naam, mag ook wel toch?
nou zeg....Fijn antwoord (:quote:Op zondag 8 januari 2017 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zie geen donatie een je naam bestaat al.
Naam had je kunnen checken.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:24 schreef Vance het volgende:
[..]
nou zeg....Fijn antwoord (:
maar op mijn rabo is het afgeschreven. maar OK laat ook maar . Ik heb geen zin in gedoe,
Er stond vanmorgen ook geen donatie met Vance --> Iceagequote:Op zondag 8 januari 2017 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naam had je kunnen checken.
En heb jij bij je donatie misschien het vakje 'anoniem' aangevinkt? Want dan is het niet zichtbaar dat jij hebt bent. Printscreen van je betaling zou eea dan helder kunnen maken voor de mods.
man man man.. nu moet ik gaan bewijzen dat ik een betaling heb gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond vanmorgen ook geen donatie met Vance --> Iceage
Even los van het feit dat de naam al bestaat.
Waarom reageer je zo gepiekerd?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:34 schreef Vance het volgende:
[..]
man man man.. nu moet ik gaan bewijzen dat ik een betaling heb gedaan?
tis goed met jullie.
Ik weet dat er een bedrag van mijn rabo is afgeschreven voor Lenthe. Ik zal even kijken of ik een screenshot kan maken.
jemig....
PM als het goed is..quote:Op zondag 8 januari 2017 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo gepiekerd?
Ja, dat moet, want anders kan iedereen zeggen dat ie heeft gedoneerd. En je kúnt het makkelijk bewijzen aangezien je een afschrift hebt. Dus als je me even een screenshotje stuurt en een nieuwe naam komt ie op de lijst
quote:
Dat account bestaat al.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Ebinas het volgende:
Na een anonieme donatie, nog een donatie.
Toch een andere naam. Ebinas moet worden Vogelvlucht.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:34 schreef Vance het volgende:
[..]
man man man.. nu moet ik gaan bewijzen dat ik een betaling heb gedaan?
tis goed met jullie.
Ik weet dat er een bedrag van mijn rabo is afgeschreven voor Lenthe. Ik zal even kijken of ik een screenshot kan maken.
jemig....
Doe dan met hoofdletter. 'Scrupuleus'quote:Op maandag 9 januari 2017 12:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
hardromacore2.0 --------> scrupuleus
Tegen de kleine letters-clan doe je niets helaas.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tegen de kleine letters-clan doe je niets helaas.
AAHHHHH BLIJF VAN MIJN DUBBELTJE!quote:Op maandag 9 januari 2017 15:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gedoneerd!
KwadeAfdronk ---> -Magica-
Nou ZwarteMagica bestaat al, en ZwarteMagika en die laatste komt nog regelmatig online...quote:Op maandag 9 januari 2017 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAHHHHH BLIJF VAN MIJN DUBBELTJE!
PS: Kan je dan niet beter Zwarte-Magica oid. doen?
Oja, dat is ook zo, lastig.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou ZwarteMagica bestaat al, en ZwarteMagika en die laatste komt nog regelmatig online...
zonder hoofdletters lijkt het al korter.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja toen wilde ik eerst MagicaDeSpell doen maar die is zo lang
Scheelt maar één letter me die je nu hebt.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja toen wilde ik eerst MagicaDeSpell doen maar die is zo lang
Ja maar dat staat lelijkquote:Op maandag 9 januari 2017 15:51 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
zonder hoofdletters lijkt het al korter.
Ik hou het bij -Magica-quote:Op maandag 9 januari 2017 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Scheelt maar één letter me die je nu hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |