Dat is op zich geen probleem. Het gaat vooral op voor actieve accounts. Het is om verwarring te voorkomen. Kortom; de nick mag best op een andere nick lijken, zolang er geen misverstand ontstaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:00 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil mijn naam wel veranderen naar Schnitzels, mag dat? Er is helaas al één Schnitzel, maar die is al 13 jaar niet actief.
En mijn geregistreerde nick A_A (waar niks mee gepost is enzo) ruilen met admiraal_anaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is op zich geen probleem. Het gaat vooral op voor actieve accounts. Het is om verwarring te voorkomen. Kortom; de nick mag best op een andere nick lijken, zolang er geen misverstand ontstaat.
Stel je hebt een user Tafel, dan mag je niet user TafeI aanmaken (hoofdletter i ipv een kleine L)
Als die verwarring niet kan ontstaan is de nick prima wmb.
Duidelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is op zich geen probleem. Het gaat vooral op voor actieve accounts. Het is om verwarring te voorkomen. Kortom; de nick mag best op een andere nick lijken, zolang er geen misverstand ontstaat.
Stel je hebt een user Tafel, dan mag je niet user TafeI aanmaken (hoofdletter i ipv een kleine L)
Als die verwarring niet kan ontstaan is de nick prima wmb.
quote:
Allang. Had je je naam nog niet in de lijst gezien?quote:
Ik ga even naar een opticienquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allang. Had je je naam nog niet in de lijst gezien?
http://forum.fok.nl/topic/2346823/4/25#p167908243
Lijkt me geen probleemquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:12 schreef WcPot het volgende:
Mag de username Kouwe_Arie ook?
Er is wel een kouwearie56 maar die is al 1036 dagen niet actief geweest en heeft bijna geen posts ?
In dat geval: is Cat toegestaan?quote:
Ben je daar niet wat laat mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk dat ik m ga wijzigen in loveless82
Nee dat is hetzelfde als je het in de adresbalk typt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat geval: is Cat toegestaan?
Er is een account CAT maar die heeft vanaf 1999 niet meer gepost.
doe -Cat-quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat geval: is Cat toegestaan?
Er is een account CAT maar die heeft vanaf 1999 niet meer gepost.
Ik wil eigk geen streepjes en dingesenquote:
Kattenkopquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil eigk geen streepjes en dingesen
Iets met Elisa een optie?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:44 schreef Queller het volgende:
Ik vind het zo'n prachtig meisje
Geen nieuwe naam, maar eerder al gedoneerd
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:44 schreef Queller het volgende:
Ik vind het zo'n prachtig meisje
Geen nieuwe naam, maar eerder al gedoneerd
Destijds wel over begonnen, maakt anno nu ook niet echt uit. Just curious.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
skullsplitter? Maar die heeft 0 posts.
Maar waarom heb je toen niet gewoon een admin benaderd? Die hadden je zo je account terug gegeven als je aan kon tonen dat-ie van jou was.
Ah, een flodderfanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:12 schreef WcPot het volgende:
Mag de username Kouwe_Arie ook?
Er is wel een kouwearie56 maar die is al 1036 dagen niet actief geweest en heeft bijna geen posts ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |