Zeg ik toch ook niet Hans.quote:
¤4.988 van ¤20.000 opgehaaldquote:Op zondag 8 januari 2017 02:39 schreef Thezappa het volgende:
hoeveel geld is al ingezameld? en hoeveel is nodig?
wat gaan ze doen dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 02:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
¤4.988 van ¤20.000 opgehaald
Zie ik staan.
Dat account bestaat al 12 jaar.quote:Op zondag 8 januari 2017 06:43 schreef Vance het volgende:
Oude nick is Vance Nieuwe Nick is Iceage
donatie gedaan.
Hele fijne goede actie is dit!
Complimenten!
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 02:35 schreef Mafcoso het volgende:
Is het mogelijk om mijn nieuwe username te DM'en naar desbetreffend persoon, nadat ik heb gedoneerd? Goede actie overigens!
Mee of zonder punt? In DoD staat geen punt.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:09 schreef CklokC het volgende:
Ik doe mee.
CklokC wordt YourCaptor. Donatie zojuist gedaan.
Zie geen donatie een je naam bestaat al.quote:Op zondag 8 januari 2017 06:43 schreef Vance het volgende:
Oude nick is Vance Nieuwe Nick is Iceage
donatie gedaan.
Hele fijne goede actie is dit!
Complimenten!
Zonder punt.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mee of zonder punt? In DoD staat geen punt.
Prima.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:21 schreef Fopje het volgende:
Ik maak morgen wel geld over, en beslis uiterlijk dinsdag welke naam, mag ook wel toch?
nou zeg....Fijn antwoord (:quote:Op zondag 8 januari 2017 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zie geen donatie een je naam bestaat al.
Naam had je kunnen checken.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:24 schreef Vance het volgende:
[..]
nou zeg....Fijn antwoord (:
maar op mijn rabo is het afgeschreven. maar OK laat ook maar . Ik heb geen zin in gedoe,
Er stond vanmorgen ook geen donatie met Vance --> Iceagequote:Op zondag 8 januari 2017 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naam had je kunnen checken.
En heb jij bij je donatie misschien het vakje 'anoniem' aangevinkt? Want dan is het niet zichtbaar dat jij hebt bent. Printscreen van je betaling zou eea dan helder kunnen maken voor de mods.
man man man.. nu moet ik gaan bewijzen dat ik een betaling heb gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond vanmorgen ook geen donatie met Vance --> Iceage
Even los van het feit dat de naam al bestaat.
Waarom reageer je zo gepiekerd?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:34 schreef Vance het volgende:
[..]
man man man.. nu moet ik gaan bewijzen dat ik een betaling heb gedaan?
tis goed met jullie.
Ik weet dat er een bedrag van mijn rabo is afgeschreven voor Lenthe. Ik zal even kijken of ik een screenshot kan maken.
jemig....
PM als het goed is..quote:Op zondag 8 januari 2017 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo gepiekerd?
Ja, dat moet, want anders kan iedereen zeggen dat ie heeft gedoneerd. En je kúnt het makkelijk bewijzen aangezien je een afschrift hebt. Dus als je me even een screenshotje stuurt en een nieuwe naam komt ie op de lijst
quote:
Dat account bestaat al.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Ebinas het volgende:
Na een anonieme donatie, nog een donatie.
Toch een andere naam. Ebinas moet worden Vogelvlucht.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:34 schreef Vance het volgende:
[..]
man man man.. nu moet ik gaan bewijzen dat ik een betaling heb gedaan?
tis goed met jullie.
Ik weet dat er een bedrag van mijn rabo is afgeschreven voor Lenthe. Ik zal even kijken of ik een screenshot kan maken.
jemig....
Doe dan met hoofdletter. 'Scrupuleus'quote:Op maandag 9 januari 2017 12:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
hardromacore2.0 --------> scrupuleus
Tegen de kleine letters-clan doe je niets helaas.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tegen de kleine letters-clan doe je niets helaas.
AAHHHHH BLIJF VAN MIJN DUBBELTJE!quote:Op maandag 9 januari 2017 15:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gedoneerd!
KwadeAfdronk ---> -Magica-
Nou ZwarteMagica bestaat al, en ZwarteMagika en die laatste komt nog regelmatig online...quote:Op maandag 9 januari 2017 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAHHHHH BLIJF VAN MIJN DUBBELTJE!
PS: Kan je dan niet beter Zwarte-Magica oid. doen?
Oja, dat is ook zo, lastig.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou ZwarteMagica bestaat al, en ZwarteMagika en die laatste komt nog regelmatig online...
zonder hoofdletters lijkt het al korter.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja toen wilde ik eerst MagicaDeSpell doen maar die is zo lang
Scheelt maar één letter me die je nu hebt.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja toen wilde ik eerst MagicaDeSpell doen maar die is zo lang
Ja maar dat staat lelijkquote:Op maandag 9 januari 2017 15:51 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
zonder hoofdletters lijkt het al korter.
Ik hou het bij -Magica-quote:Op maandag 9 januari 2017 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Scheelt maar één letter me die je nu hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |