nee, hoezo?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:17 schreef zeer het volgende:
[..]
haha jelly op al die grote dicks daar zeker
Zou het niet weten. Heb geen toegang.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:17 schreef zeer het volgende:
[..]
haha jelly op al die grote dicks daar zeker
is ze zo lekkertje danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
ik zou mezelf helmeaal beurs trekken op kpdfotos van aberella
zou ik ook zeggen mister small dickquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Heb geen toegang.
Haha, je had anders niets te klagen gisteravond. Zo dik en diep had je hem nog nooit gehadquote:
dat durf ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, je had anders niets te klagen gisteravond. Zo dik en diep had je hem nog nooit gehad
samengevat;quote:
Gadverdamme, moet nu al kotsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef wise het volgende:
[..]
samengevat;
vrouwelijke KPD
[ afbeelding ]
wow, mooie ogen en figuur zeg
sexy pose hoor
dat je dat durft zeg, ik zou je doen
mannelijke geilende puberale tieners
[ afbeelding ]
deathnote overrated troepquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:21 schreef kdricklamar het volgende:
Niks tipt aan death note zelfs One outs niet
Samurai Champlooquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:21 schreef kdricklamar het volgende:
Niks tipt aan death note zelfs One outs niet
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Why
Is evht ziek
Veel beter fan die kinder serie die jij me liet kijken
normaal persoon met eerlijke meningquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef wise het volgende:
[..]
samengevat;
vrouwelijke KPD
[ afbeelding ]
sexy pose hoor
lekkertje zeg![]()
[ afbeelding ]
Ja man eerlijk welquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!
Tot aan de dood van ryuziki was echt leuk maar daarna poep
ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo nuek je dr dr dan niet
Triesteling
Klinkt alsof het een zooitje is daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:23 schreef wise het volgende:
[..]
normaal persoon met eerlijke mening
wat nou sexy en lekker, gewoon dikke zeekoe
[ afbeelding ]
kpd mod
[ afbeelding ]
als je nu terugkijkt op je post, vind je het dan nog steeds de moeite waard geweest dat je die gifjes opgezocht hebt?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:23 schreef wise het volgende:
[..]
normaal persoon met eerlijke mening
wat nou sexy en lekker, gewoon dikke zeekoe
[ afbeelding ]
kpd mod
[ afbeelding ]
ja de meeste meisjes hierquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik meisje was had ik je allang geneukt
1x geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een zooitje is daar.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
Weet je wat ik toch zo´n sexy naam vind voor een man? Dimitri
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
Aightquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
@2nutz
Afterxcum n piss
Ja kom net pas mn bed uit ga eersf ff ontbijte dan supeemarkt dan thuis shake maken die drinken dan fym en na docuhe achter de pc en dan pas pic
tof als je op het kamp woont jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef wise het volgende:
[..]
samengevat;
vrouwelijke KPD
[ afbeelding ]
sexy pose hoor
lekkertje zeg![]()
[ afbeelding ]
Bah zo gladde naamquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben er wel blij om.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:25 schreef zeer het volgende:
[..]
als je nu terugkijkt op je post, vind je het dan nog steeds de moeite waard geweest dat je die gifjes opgezocht hebt?
Probeer te begrijpen dat een ieder iets anders grappig kan vinden. Wat voor jou leuk is, kan voor mij stom zijn en andersomquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo grappig is dat toch niet
een true slav heet borisquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nah oneens. Eerder voor een stoere Russische of Poolse man
ik typ wat en wat je er mee doe mag iedereen zelf weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo grappig is dat toch niet
Dat stom vinden vind ik bijna met alle posts in deze SC. Kan er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Probeer te begrijpen dat een ieder iets anders grappig kan vinden. Wat voor jou leuk is, kan voor mij stom zijn en andersom
of toch welquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ken 1 Dimitri. Die wil je niet kennen.
Zo, die zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:32 schreef wise het volgende:
[..]
ik typ wat en wat je er mee doe mag iedereen zelf weten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
bij dimitiri zie ik een enge rus voor me die je neukt met een fles wodka en dan je tepels eraf snijdtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
Als het je alleen om de naam te doen is dan misschien wel, ja.quote:
En toch blijf je maar komenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat stom vinden vind ik bijna met alle posts in deze SC. Kan er ook niets aan doen.
Vind ik ook wel iets voor supergirl.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bij dimitiri zie ik een enge rus voor me die je neukt met een fles wodka en dan je tepels eraf snijdt
vind ik wel iemand voor supergirl trouwens dus zover geen probleem
OEI NET TOEN WE VRIENDEN WERDENquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind ik ook wel iets voor supergirl.
Ik geniet dan ook vooral van mensen die in blijven gaan op mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je alleen om de naam te doen is dan misschien wel, ja.
[..]
En toch blijf je maar komenwie is hier nu de domme?
wijoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bij dimitiri zie ik een enge rus voor me die je neukt met een fles wodka en dan je tepels eraf snijdt
vind ik wel iemand voor supergirl trouwens dus zover geen probleem
IK BEVESTIG JE STATEMENT TOCH OP EEN VRIENDSCHAPPELIJKE MANIER. DAT DOEN ALLEEN VRIENDEN, ELKAAR GELIJK GEVEN.quote:
Dus we moeten je collectief negeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geniet dan ook vooral van mensen die in blijven gaan op mij.
Kom snel in mijn kliekje.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IK BEVESTIG JE STATEMENT TOCH OP EEN VRIENDSCHAPPELIJKE MANIER. DAT DOEN ALLEEN VRIENDEN, ELKAAR GELIJK GEVEN.
Grapje ik vind het niet iets voor supergirl ik wilde gewoon bij je clubje horen
ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IK BEVESTIG JE STATEMENT TOCH OP EEN VRIENDSCHAPPELIJKE MANIER. DAT DOEN ALLEEN VRIENDEN, ELKAAR GELIJK GEVEN.
Grapje ik vind het niet iets voor supergirl ik wilde gewoon bij je clubje horen
Oh Nootje, je hebt geen idee hoe gloeiend warm ik kan zijn :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wijo
Eerlijk gezegd ik niet. Ze is toch een stuk warmer dan ik eerder had verwacht, maar nu twijfel ik weer omdat ze een Dimitri wil.
Sylvana vind ik wel wat.quote:
Klopt. Jammer dat we die kans nooit hebben gehadquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh Nootje, je hebt geen idee hoe gloeiend warm ik kan zijn :s
Doe eens rustig, debiel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bij die naam moet ik gelijk altijd denken aan dat stukje van Bert Visserquote:
Nee, dat is onmogelijk helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet werken.
2Nutz is oke ole olequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij die naam moet ik gelijk altijd denken aan dat stukje van Bert Visser
[..]
Nee, dat is onmogelijk helaas.
bel me als je single bentquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vriend.quote:
Witte lippenstift?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt zo'n kampertype naam die al op haar 17 een mocca kind heeft uitgepoept
Beetje rare vergelijking met een pic van Barbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
holy hell, dat je jezelf dat je hoofd aan doetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het rijmt in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zo wat bakken. Ik ga er appel en vanillesuiker in kwakken.
Hij komt vast niet in aanmerking voor adoptie?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je beseft je dat je voor kinderen een partner nodig hebt?
Ik zou hem niet adopteren iigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij komt vast niet in aanmerking voor adoptie?
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet ik veel..... heb ik je aandacht?
Hoe oud ben je inmiddels?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Mn ma zit heletijd te zeuren dat ik vrijdaggebed moskee moet gaan
Ik ben dr helemaal klaar mee
Joh, je wilde niet eens met hun op vakantie. Vind je het gek dat ze je steeds vreemder vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze stoten me alleen maar van hun af zo
Gister zei ze nog wat doe je zo afstandelijk en kil je praat nooit meer met ons
Joh
in elk geval ouder dan 15 toch? belachelijk dat ze je zo lang willen commanderen en besturenquote:
TRquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik DM'de per ongeluk mijzelf wat een kutleven.
ins_010617125359quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kan sowieso in jullie inbox
Oja je hebt gelijk!! gelijk TR gedaan ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR
openbaring DM ist veboten
hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuur me je foto en je adres en ik blaas je
tr roepen mag ook niet meer tr gezetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk!! gelijk TR gedaan ook.
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
in elk geval ouder dan 15 toch? belachelijk dat ze je zo lang willen commanderen en besturenachterlijk.
ik neuk je slokdarmquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit jou dat, zo diep kom je toch nooit
Ja niet helemaal mee eens sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie ook mijn onderschrift van Madeliefff
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.
je kan toch oefenen op zoskquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit jou dat, zo diep kom je toch nooit
tr zetten op een oproep om tr te zetten ook niet meer. tr gezet.quote:
oei zo kan je het ook zien, ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.
totaal niet juistquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt
Je kan nog geen ei bakken
Akkoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet ik dit rapporteren aan Madeliefff?
Ik doe het he
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben nog nooit met iemand anders dan mn ouders op vakantie gegaan
man manquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar jullie zijn kazen dus jullie kunnen niet begrijpen
No offencse
Maar waarom als je 29 bent ( je bent 22 ofzo toch?) dat je ouders je nog zo bemoeien met je leven? fucking raarquote:
Doet ze bij mij ook altijd. Eigenlijk bij alle jongens hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
supergirl vraagt om mijn aandacht en weg is ze, feels bad man
Ah ja dat is het... succes er meequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
No offencse
bij mij niet hoor...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook altijd. Eigenlijk bij alle jongens hier.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat jij je leven leiden door angst?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat is toch wel duidelijk inmiddels
ik had het over jongens... niet over kale mannen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij mij niet hoor...
om aandacht vragen dan
Aantrekken en afstotenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
supergirl vraagt om mijn aandacht en weg is ze, feels bad man
oh ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik had het over jongens... niet over kale mannen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mn ouders gaan over paar dagen vliegen naar Türkiye
mn zus en haar dochter 2,5 jaar ook (andere vlucht alleen)
mn ouders verwachten dat ik met mn zus meevlieg omdat het anders te moeilijk/onveilig is om haar alleen te laten reizen met bagage en dochter
haar man heeft eigen onderneming en kan niet op vakantie
ze hebben mij nooit wat gevraagd wat ik wilde en als ze zeiden je gaat met je zus meevliegen heb ik altijd nee gezegd
toch is er ook een ticket voor mij gekocht
Bovendien heb ik nooit de interesse gehad om met hun op vakantie te gaan
nu al een tijdje onenigheid met mn ouders, niet alleen hierdoor maar ook andere relatief kleine dingen
ze leven in hun eigen wereld ofzo en ze verwachten dat ik mijzelf aan hun aanpas no matter what
het is toch niet mijn probleem dat haar man niet mee kan en of het alleen reizen voor haar al dan niet te moeilijk zou zijn ?
familie reageerde ook raar als ik zeg dat ik absoluut niet mee ga met ze
ben ik onredelijk?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga sws doorzetten hoor
ik ga denk gewoon paar uurtjes voor vertrek ff naar buiten en dan paar uurtje buiten ronddwalen
omdat cultuur/geloofquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom als je 29 bent ( je bent 22 ofzo toch?) dat je ouders je nog zo bemoeien met je leven? fucking raar
no offencse takenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
No offencse
Hoe staat het met jou danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat cultuur/geloof
Buurjongen cumlaude TU afgestudeerd nu manager woont ook nog gwn thuis maar is wel heel sociaal persoon is 30-31 ofzo maar op liefdesgebied lukt het hem ook niet
Had ie eindelijk chick gevondrn maar zn moeder was het er niet mee eens nu heeft ie niks meer
Volgens mij was het toen ook paar dagen later iets met dat hij niet kon koken maar kan het niet zo snel vindenquote:
hulpbehoevend in zijn gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
Kinderen in die cultuur zijn meer extra hulp ipv gewoon kinderen of niet?
En die hangt ook een geloof aan? geloof is sws achterlijk maar goed andere discussie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat cultuur/geloof
Buurjongen cumlaude TU afgestudeerd nu manager woont ook nog gwn thuis maar is wel heel sociaal persoon is 30-31 ofzo maar op liefdesgebied lukt het hem ook niet
Had ie eindelijk chick gevondrn maar zn moeder was het er niet mee eens nu heeft ie niks meer
hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hulpbehoevend in zijn geval
En iets met de wasmachine en/of vaatwasmachine.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen ook paar dagen later iets met dat hij niet kon koken maar kan het niet zo snel vinden
is turk soort familie ookquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die hangt ook een geloof aan? geloof is sws achterlijk maar goed andere discussie.
Zielig man als je zo moet leven.quote:
Je bent wel erg geobsedeerd door wereldvreemde mensen op FOK!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Syndroom weer gebannedwat moet die jongen nu
eerst nelis, nu syndroom, waar gaat dit heen
Alle sterke figuren\karakters waar de mods niet mee om kunnen gaan vallen bij bosjes neerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben ook geobsedeerd met jou jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel erg geobsedeerd door wereldvreemde mensen op FOK!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen hoe start ik de vaatwasser
Kheb 65 graden en 1 uur klep dicht
Maat dr is geen startknop ofzo
Ik snap je wens, idd. Helaas.quote:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:
nelis banned?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Echt he ik zat al op je te wachten wat een amateurquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Trouw met hem of zo joh gekquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
bad boy nielsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja 2e keer in 3 dagen of zo dus zal wel langer zijn nu
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja 2e keer in 3 dagen of zo dus zal wel langer zijn nu
Baas boven baasquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nicequote:
Zou je?quote:
Zou je durven?quote:
Ik zou alles doenquote:
Flikker op meneer grindtegelquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deal, ik dm je mijn adres
Zo, dat ging snel.. zit ze nu al helemaal in je hoofd?quote:
ok tot zoquote:
Ja maar daar hoort ze niet te zitten hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo, dat ging snel.. zit ze nu al helemaal in je hoofd?
Neem je pringlesbus mee.quote:
Opgeruimd staat netjesquote:
is niels geband?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Wow moest schrikkenquote:
Dan gaat het echt verwarrend worden.quote:Ik ben van team kleine letters.
Maar stel ik zou het willen veranderen naar Amaranta. Dan kan dat dus niet omdat er al een user Amarantha is??
Heb je nog een makkelijk doelwit om af te branden? Verveel mij.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Zit een post van die Yi-Long kneus op een andere site te lezen, blij dat die tumor hier weinig of niet meer post zeg.
Kan gewoon zeggen dat het Budgetgaming is hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Zit een post van die Yi-Long kneus op een andere site te lezen, blij dat die tumor hier weinig of niet meer post zeg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan gewoon zeggen dat het Budgetgaming is hoor.
In een discussie die gaat over immigranten of nakomelingen daarvan die in hun eigen taal of die van hun ouders spreken onderling in plaats van dat ze zich aanpassen en Nederlands praten.quote:Och ja, die PVV'ers die altijd van anderen eisen dat ze 'integreren' (assimileren), om vervolgens naar Zuid-Frankrijk of Spanje vertrekken voor een weekje vakantie, met 1-2 koelboxen vol hagelslag, pindakaas en frikandellen, om daar alleen maar tussen mede-Hollanders op een camping te staan, NLse TV aan te zetten, en geen woord Spaans/Frans/Engels spreken....(!)
Ja, zou niet weten waar hij anders post onder die naam.quote:
Mooi, heb een hekel aan hem en zijn brilletje.quote:
dom-'linkse' mensen zijn echt vervelend en stigmatiserendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In een discussie die gaat over immigranten of nakomelingen daarvan die in hun eigen taal of die van hun ouders spreken onderling in plaats van dat ze zich aanpassen en Nederlands praten.
WANT VAKANTIEGANGERS EN IMMIGRANTEN ZIJN HETZELFDE JONGENS!!!!!
Echt, fucking gierige kutspleetoog met het verstand van een pinda flikker op.
Man man man, koop dan gewoon een desktopquote:Het is nog in de conceptfase, maar Razer presenteerde Project Valerie op CES 2017: een laptop met drie 4K-schermen.
Ik ben linksbenig.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dom-'linkse' mensen zijn echt vervelend en stigmatiserend
Heb je het over een acteur of overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vervelend van die domme vergelijkingenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dom-'linkse' mensen zijn echt vervelend en stigmatiserend
dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt vervelend van die domme vergelijkingen
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het over een acteur of overIn die film kust Batman hem en dan komt hij weer tot leven toch, of was dat een ander sprookjesverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
TR!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het over een acteur of overBen nu einde van spoiler aan het kijken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bevestig het nogmaals, jij gaat niet aan de loop met mijn terechte klacht vriend.quote:
Goed gehandeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sorry heb het aangepast, had een typo gemaakt er staat nu correct flapdrol.
Waarom spoiler? :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Amarantha het volgende:
In Suicide Squad ook duidelijk te zien dat Superman dood is.
Zo ben ik, ik wil jullie niet lastigvallen met typo's.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed gehandeld.
Zoskgeen user die zijn handicap zo omzet in iets productiefs
Neuken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Crip het volgende:
dima dan zeg je toch gewoon nee? het is geen big issue ofzo ik zeg ook gewoon nee en dan is het ok
Je bent geslaagd voor de testquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Amarantha het volgende:
ohh gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
Superman is nie dood joh... dan kunnen ze geen nieuwe film maken en dus het niet verder uitmelken. The moneyforce is strong here
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor![]()
superman is gone zeggen ze, dood nooit
in zo goed als alle strips komen ze altijd weer terug in een andere vorm dus dat levert alleen maar meer films opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef Trollscience het volgende:
beter gaan al die superhelden dood
superheldenfilms![]()
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
in zo goed als alle strips komen ze altijd weer terug in een andere vorm dus dat levert alleen maar meer films op
o dan neem ik het terugquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe normaal of je krijgt geen warme appelcake
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.
Iemand anders misschien wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.
Godver dat is wel coolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de marketing van warner was wel eerlijk... slechter dan ooit.. en dat klopt!!
Nee op je paal hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar daar hoort ze niet te zitten he
Stuk of tien.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.
Marvel's Luke Cage?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.
Heb jij elastiekjes?quote:
Wel in het origineel japans?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Of vijf tegelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |