hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hulpbehoevend in zijn geval
En iets met de wasmachine en/of vaatwasmachine.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen ook paar dagen later iets met dat hij niet kon koken maar kan het niet zo snel vinden
is turk soort familie ookquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die hangt ook een geloof aan? geloof is sws achterlijk maar goed andere discussie.
Zielig man als je zo moet leven.quote:
Je bent wel erg geobsedeerd door wereldvreemde mensen op FOK!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Syndroom weer gebannedwat moet die jongen nu
eerst nelis, nu syndroom, waar gaat dit heen
Alle sterke figuren\karakters waar de mods niet mee om kunnen gaan vallen bij bosjes neerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben ook geobsedeerd met jou jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel erg geobsedeerd door wereldvreemde mensen op FOK!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen hoe start ik de vaatwasser
Kheb 65 graden en 1 uur klep dicht
Maat dr is geen startknop ofzo
Ik snap je wens, idd. Helaas.quote:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:
nelis banned?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Echt he ik zat al op je te wachten wat een amateurquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Trouw met hem of zo joh gekquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |