Ik ga altijd twee keer per jaar op vakantie. 1 actieve vakantie en 1 vakantie waarin alles voor mij geregeld word, en ik alleen op hoef te staan om te pissen. Maar eigenlijk is dat al teveel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nooit geweest. En ik wil er ook niet heen
Ik ga nog nergens met haar naar toequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik haak gewoon in op je vraag... Waarom zou ik ook haags vragen waar hij heen gaat, want dat heb je al gevraagd.
En jammer dat je geen antwoord geeft
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nooit geweest. En ik wil er ook niet heen
regel een chick voor hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee helpen?
samen op vakantie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zn scriptiequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben nog nooit met iemand anders dan mn ouders op vakantie gegaan
Heet jij Lucile?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een sneer richting mij?
Oke Pietquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint overigens wel met een P.
paulusquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint overigens wel met een P.
ga met vrienden op vakantiequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee meer iets over haar tieten tijdens het lopen, zo tussen de regels door. Ik ben niet zo'n sneerder, tenzij je ober heet. Want die staat op mijn lijst sinds gisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een sneer richting mij?
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgens mij is het gewoon Pauperquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:55 schreef jamesdeen het volgende:
Perry
Paco
Pancho
Pascal
Pavol
Pedro
Pepijn
Pepito
als ie hier niet tussen zit..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee meer iets over haar tieten tijdens het lopen, zo tussen de regels door. Ik ben niet zo'n sneerder, tenzij je ober heet. Want die staat op mijn lijst sinds gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |