Als je ouder wordt komen er vanzelf kinderen uit de bloemkolen gekropen die bij je in huis komen wonen. Tenzij je geen inwonende vriendin/vrouw hebt, dan blijven ze weg.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker niet.
Juist als je ouder wordt heb je minder vrije tijd. Verwacht maar niet dat jij 4 avonden per week in de halters hangt als je een eigen woning, vrouw en 3 kinderen hebt. Ben je na het werk sowieso al tot een uur of 8 bezig met eten en die koters, daarna wil de vrouw nog aandacht of wil ze weg (en blijf jij dus thuis) of moeten er nog klusjes gebeuren. Of er is wel weer iets anders.
hier zijn ze inderdaad tot nu toe weg gebleven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je ouder wordt komen er vanzelf kinderen uit de bloemkolen gekropen die bij je in huis komen wonen. Tenzij je geen inwonende vriendin/vrouw hebt, dan blijven ze weg.
Houd jij toch mooi even het verouderingsproces voor de gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zijn ze inderdaad tot nu toe weg gebleven.
hierdoor heb ik tijd om savonds te sporten
Kijk, daar doe je het voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar wel één extra post gemaakt daardoor
jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Houd jij toch mooi even het verouderingsproces voor de gek.
kut hoeren ALLEMAAL!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
gewoon die vrouwen buiten de deur houden
Dat ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ze moeten gewoon niet in je huis komen
Iig niet permanent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ze moeten gewoon niet in je huis komen
heb je wel een vagina bij de hand waar ze eventueel in groten getale uit kunnen sijpelen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zijn ze inderdaad tot nu toe weg gebleven.
hierdoor heb ik tijd om savonds te sporten
nee, ik ben forever alonequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je wel een vagina bij de hand waar ze eventueel in groten getale uit kunnen sijpelen?
ontmaagd las ik?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
heb tot 03:30 aan plan van aanpak gewerkt was om 23:00 uur begonnen ofzo
en net nog ff bezig
heb hem nog niet af
alles voor de postcountquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar wel één extra post gemaakt daardoor
succes #teamzwaarlevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo maar eens boodschappen doen. #zwaarleven
dat vroeg je al een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:17 schreef Dimachaerus het volgende:
is het koud buiten ?
wie draagt al zn winterjas
ja maar geen antwoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:18 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat vroeg je al een paar dagen geleden
Winterjas nog niet, wel een overhemd plus een trui inmiddels.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:17 schreef Dimachaerus het volgende:
is het koud buiten ?
ik zei toen ja en nu weer jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar geen antwoord
en het is nu nog kouder dan paar dagen geleden
koudquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:17 schreef Dimachaerus het volgende:
is het koud buiten ?
quote:
heb zelfs muts manquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik ga ook winterjas aandoen denk ik
ah jij bent zo viezerik die al een stijf plassertje krijgt van een blote schouderquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nu is het niet meer mogelijk om te geilen op schaars gekleden vrouwvleesch
doe ook een bivakmuts opquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik ga ook winterjas aandoen denk ik
Hij moet wat. Ze uitkleden zal ie nooit voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
ah jij bent zo viezerik die al een stijf plassertje krijgt van een blote schouder
nee, meestal pas als het overdag ook vriestquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:17 schreef Dimachaerus het volgende:
is het koud buiten ?
waarom niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima nogmaals, als iemand zegt dat hij van een brug af gaat springen, doe je dat dan ook?
donsjassen zijn het deze winter;quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:33 schreef gianni61 het volgende:
dima, welke winterjas moet ik kopen?
ik wil gewoon een north face jas bij de outdoor winkel halen, maar aangezien deze tegenwoordig hip zijn onder debiele rappers en straattuig kan ik dat niet meer kopen.
wat is tegenwoordig niet cool?
zo een glimmende jas van 100% polyester met een te grote kraag van nepbont. Dat was een paar jaar geleden helemaal in, maar inmiddels alweer out geraakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:33 schreef gianni61 het volgende:
dima, welke winterjas moet ik kopen?
ik wil gewoon een north face jas bij de outdoor winkel halen, maar aangezien deze tegenwoordig hip zijn onder debiele rappers en straattuig kan ik dat niet meer kopen.
wat is tegenwoordig niet cool?
hmm, ja, een nickelson jasquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zo een glimmende jas van 100% polyester met een te grote kraag van nepbont. Dat was een paar jaar geleden helemaal in, maar inmiddels alweer out geraakt.
Nooit dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meestal pas als het overdag ook vriest
doe even normaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Winterjassenik heb echt uitgekeken naar het moment dat ik hem weer mocht dragen.
Vervolgens flink geleden op de fiets vanochtend.
Ik heb mijn zomerjas nog aan, maar dan in combinatie met handschoenen en oorwarmers(heb hele gevoelige orenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Winterjassenik heb echt uitgekeken naar het moment dat ik hem weer mocht dragen.
Vervolgens flink geleden op de fiets vanochtend.
Heb het sws koud van oktober t/m maart. Ook gewoon binnenshuis kippenvel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
koukleumen = bruin vet
gratis tip
stook je niet of heb je het altijd koud x)quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het sws koud van oktober t/m maart. Ook gewoon binnenshuis kippenvel.
ik merk wel dat ik het nu een stuk kouder heb, met minder vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
koukleumen = bruin vet
gratis tip
Niet hoger dan 20 en ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stook je niet of heb je het altijd koud x)
Mijne ook alquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet nog winterjas kopen, vorige werd gestolen in een disco
hmm weet niet of dat zich zo vertaaltquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk wel dat ik het nu een stuk kouder heb, met minder vet
Ik draag nooit een jas. Zelfs niet in de winter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet nog winterjas kopen, vorige werd gestolen in een disco
Que?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
fijn ja.
Het gaat echt helemaal nergens over.
Tja als je alleen maar van en naar de auto loopt en verder niet buiten komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik draag nooit een jas. Zelfs niet in de winter.
Wat een vreselijk nare sneer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja als je alleen maar van en naar de auto loopt en verder niet buiten komt.
nounounounouquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een vreselijk nare sneer.
slechte doorbloeding, ook erectie problemen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb het echt warm man
Heb wel gwn jacket aan
Wel koude voeten pff
ah, blijkbaar is het dus waarquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen idee, maar het voelt wel zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm weet niet of dat zich zo vertaalt
jammer, ik had dat wel geil gevondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoger dan 20 is ook voor bejaarden
[..]
ik trek geen vrouwenjas aan
...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
slechte doorbloeding, ook erectie problemen?
vrouwenkleding draag ik normaal alleen binnenshuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jammer, ik had dat wel geil gevonden
niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah, blijkbaar is het dus waar
Een jas is nu eenmaal voor als je buiten komt. Als ik alleen maar naar de vuilcontainer en de auto hoefde te lopen en verder niet, zou ik ook nooit een jas dragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom zou het überhaupt een sneer zijn, dit is fok lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een jas is nu eenmaal voor als je buiten komt. Als ik alleen maar naar de vuilcontainer en de auto hoefde te lopen en verder niet, zou ik ook nooit een jas dragen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
zelfs met anabolen kan dima geen spiermassa bouwen.
het resultaat: alleen een kleine piemel die niet meer werkt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is dit een verkapte uitnodiging ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwenkleding draag ik normaal alleen binnenshuis
ik pleur mijn vuilniszakken altijd gewoon via het raam naar buiten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een jas is nu eenmaal voor als je buiten komt. Als ik alleen maar naar de vuilcontainer en de auto hoefde te lopen en verder niet, zou ik ook nooit een jas dragen.
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zou het überhaupt een sneer zijn, dit is fok lol
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is dit een verkapte uitnodiging ?
pics?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Soow net gekakt en het stonkkkk
dat zou dr echt goor uitzien.. heb namelijk zo een diep toilet waar je eerst papier in moet gooien voor het kaken zodat er geen water in je gat komt.. maar nu was het meer water dat uit mn gat kwam...quote:
Ik heb ook handschoenen aan op de fiets 's ochtends, maar dat komt volgens montelly doordat ik een homo ben, heeft niet zoveel met de kou te maken kennelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb mijn zomerjas nog aan, maar dan in combinatie met handschoenen en oorwarmers(heb hele gevoelige oren![]()
).
okeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
dat zou dr echt goor uitzien.. heb namelijk zo een diep toilet waar je eerst papier in moet gooien voor het kaken zodat er geen water in je gat komt.. maar nu was het meer water dat uit mn gat kwam...
Wow ben je eindelijk uit de kastquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook handschoenen aan op de fiets 's ochtends, maar dat komt volgens montelly doordat ik een homo ben, heeft niet zoveel met de kou te maken kennelijk.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook handschoenen aan op de fiets 's ochtends, maar dat komt volgens montelly doordat ik een homo ben, heeft niet zoveel met de kou te maken kennelijk.
Dat klinkt niet heel erg gezond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
dat zou dr echt goor uitzien.. heb namelijk zo een diep toilet waar je eerst papier in moet gooien voor het kaken zodat er geen water in je gat komt.. maar nu was het meer water dat uit mn gat kwam...
Kennelijk. Zodra ik mijn handschoenen aandeed vanochtend was het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow ben je eindelijk uit de kast
ripquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waat ga je heen met je vriendin?
Eentje ja. Maar komt er nog minimaal 1 bij maar die boeken we pas in januari. Jij?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waat ga je heen met je vriendin?
Ah nice. Nee, nog niet. Maar ik vroeg het aan je vanwege de telefoons die je verkocht had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eentje ja. Maar komt er nog minimaal 1 bij maar die boeken we pas in januari. Jij?
Ja, dat dacht ik al. Maar had al geboekt voor ik die telefoons verkocht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah nice. Nee, nog niet. Maar ik vroeg het aan je vanwege de telefoons die je verkocht had.
Je hoeft je niet achter die handschoenen te verschuilen hoor, het is oké om gay te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kennelijk. Zodra ik mijn handschoenen aandeed vanochtend was het wel duidelijk.
Ja, mag ik geen interesse tonen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef Fylax het volgende:
[..]Ik vraag of Haags al een vakantie heeft geboekt en dan vraag jij aan mij waar ik heen ga met m'n vriendin?
Ah okayquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Maar had al geboekt voor ik die telefoons verkocht.
Jawel, maar ik snapte het moment totaal niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, mag ik geen interesse tonen?
Ik haak gewoon in op je vraag... Waarom zou ik ook haags vragen waar hij heen gaat, want dat heb je al gevraagd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snapte het moment totaal niet.
Ik wacht het moment nog met spanning af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
je vraagt het onmogelijke
kwestie van tijd voordat dima er tegen eentje aan gaat rijden
Ik denk dat Fylax volgend jaar naar Turkije gaat met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik haak gewoon in op je vraag... Waarom zou ik ook haags vragen waar hij heen gaat, want dat heb je al gevraagd.
En jammer dat je geen antwoord geeft
Ik gok op Alanya, all inclusivequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat Fylax volgend jaar naar Turkije gaat met zijn vriendin.
Is wel luxe vakantie vieren daar hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok op Alanya, all inclusive
Ik zou het niet weten, nooit geweest. En ik wil er ook niet heenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel luxe vakantie vieren daar hoor.
Ik ga altijd twee keer per jaar op vakantie. 1 actieve vakantie en 1 vakantie waarin alles voor mij geregeld word, en ik alleen op hoef te staan om te pissen. Maar eigenlijk is dat al teveel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nooit geweest. En ik wil er ook niet heen
Ik ga nog nergens met haar naar toequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik haak gewoon in op je vraag... Waarom zou ik ook haags vragen waar hij heen gaat, want dat heb je al gevraagd.
En jammer dat je geen antwoord geeft
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nooit geweest. En ik wil er ook niet heen
regel een chick voor hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan ik je ergens mee helpen?
samen op vakantie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zn scriptiequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben nog nooit met iemand anders dan mn ouders op vakantie gegaan
Heet jij Lucile?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een sneer richting mij?
Oke Pietquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint overigens wel met een P.
paulusquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint overigens wel met een P.
ga met vrienden op vakantiequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee meer iets over haar tieten tijdens het lopen, zo tussen de regels door. Ik ben niet zo'n sneerder, tenzij je ober heet. Want die staat op mijn lijst sinds gisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een sneer richting mij?
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgens mij is het gewoon Pauperquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:55 schreef jamesdeen het volgende:
Perry
Paco
Pancho
Pascal
Pavol
Pedro
Pepijn
Pepito
als ie hier niet tussen zit..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee meer iets over haar tieten tijdens het lopen, zo tussen de regels door. Ik ben niet zo'n sneerder, tenzij je ober heet. Want die staat op mijn lijst sinds gisteren.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon Pauper
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:00 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor een precieze beoordeling van je sneer moet je bij prof zijn, koning der sneren
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:55 schreef jamesdeen het volgende:
Perry
Paco
Pancho
Pascal
Pavol
Pedro
Pepijn
Pepito
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:55 schreef jamesdeen het volgende:
Perry
Paco
Pancho
Pascal
Pavol
Pedro
Pepijn
Pepito
Maar je been gaat nog niet zo goed?quote:
Jawel hoor, lopen gaat goed. Nu bezig met veel stabiliteitsoefeningen, duurt nog 5 maanden. Dan zou het sterk genoeg moeten zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar je been gaat nog niet zo goed?
Jemig. Een rondje hardlopen zit er nog niet in?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor, lopen gaat goed. Nu bezig met veel stabiliteitsoefeningen, duurt nog 5 maanden. Dan zou het sterk genoeg moeten zijn
Wel fijn dat je ergens in 2017 weer mobiel bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor, lopen gaat goed. Nu bezig met veel stabiliteitsoefeningen, duurt nog 5 maanden. Dan zou het sterk genoeg moeten zijn
als het weer mooi weer is kan je weer sportenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou het max 5 minuten uit op loopband op een goede dag nu met 9km/hquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jemig. Een rondje hardlopen zit er nog niet in?
Sterkte, ik dacht eigenlijk dat je er wel weer vanaf zou zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou het max 5 minuten uit op loopband op een goede dag nu met 9km/h
Das niet zo heel rap
boeiendquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Had eigk vanmiddag afspraak met begeleider toch
Had laatst moment gedeelte van mn pva opgestuurd
Kreeg mailtje dat ze er later vandaag even naar zou kijken en dat ze me donderdag bij bedrijf zou spreken
Ik ben nu dus maar weer onderweg naar huis
Ja, werd in begin me al goed ingepeperd dat het echt 9 maanden gaat duren, allemaal rustig aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sterkte, ik dacht eigenlijk dat je er wel weer vanaf zou zijn.
hoe kan dat zo lang duren eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, werd in begin me al goed ingepeperd dat het echt 9 maanden gaat duren, allemaal rustig aan.
Jij bent gewoon een vrouw en zwanger. Ik heb je door.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, werd in begin me al goed ingepeperd dat het echt 9 maanden gaat duren, allemaal rustig aan.
Een Afghaan met een rugtas, hmmquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf man
Zo afgaanse boy zit hier met rugtas van met van die studs erin
Wat een ontiegelijke homo
nou en, het is tenslotte coming out dayquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf man
Zo afgaanse boy zit hier met rugtas van met van die studs erin
Wat een ontiegelijke homo
Omdat je knie (kruisband) als het ware niet meer weet hoe het moet gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kan dat zo lang duren eigenlijk
Zwangere vrouwen waggelen zo cute.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vrouw en zwanger. Ik heb je door.Gefeliciteerd
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen waggelen zo cute.
aight, dus dat probleem ligt dan vooral bij de hersenen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijdens de voorste kruisband reconstructie wordt een pees van je hamstring gebruikt om als nieuwe kruisband te fungeren. In sommige gevallen wordt een donorpees gebruikt. Deze nieuwe voorste kruisband moet ‘leren’ wat zijn functie is. De knie moet weer stabiel en sterk worden en op elk gewenst moment stabiliteit geven. Tijdens sport, werk of je dagelijkse activiteiten moet je weer op je knie kunnen vertrouwen. De stabiliteit, spierkracht, coördinatie en het vertrouwen in je knie krijg je niet in enkele trainingen terug. Dit heeft tijd nodig en is precies de reden waarom een voorste kruisband revalidatie zo lang duurt. De nieuwe kruisband moet in 6-9 maanden weer leren wat zijn nieuwe functie is!
dat wel, vooral dat koning vond ik wel mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
je kan het ook als compliment zien
alles mbt het OV is al zo verrot als maar kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van beperken van StudentenOVkaart?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat wel, vooral dat koning vond ik wel mooi.
Geen mening over. Uiteindelijk komt het er toch op neer dat ik meer ga betalen omdat de NS minder overheidsgeld vangt voor de studenten, dat de treinen minder vol zouden worden in theorie maar in de praktijk zet de NS kortere treinen in om het weer druk te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
NS is gwn kutquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen mening over. Uiteindelijk komt het er toch op neer dat ik meer ga betalen omdat de NS minder overheidsgeld vangt voor de studenten, dat de treinen minder vol zouden worden in theorie maar in de praktijk zet de NS kortere treinen in om het weer druk te maken.
Wat zijn dit voor Hanzeschool wanpraktijken Fylax?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:11 schreef Fylax het volgende:
Moet je nagaan als al die studenten de hanze niet meer kunnen bereiken en hun kennis alleen nog maar via fora moeten opdoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor Hanzeschool wanpraktijken Fylax?
echt aan geërgerd jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen mening over. Uiteindelijk komt het er toch op neer dat ik meer ga betalen omdat de NS minder overheidsgeld vangt voor de studenten, dat de treinen minder vol zouden worden in theorie maar in de praktijk zet de NS kortere treinen in om het weer druk te maken.
Ga jij met de trein dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja met mijn gele limo die op vaste plaatsen stopt en waar ook andere mensen mee mee mogen rijden.quote:
Gewoon met de businesscard van de baas toch. Of ga je ook vaak vrijwillig met de trein?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja met mijn gele limo die op vaste plaatsen stopt en waar ook andere mensen mee mee mogen rijden.
Ga het zelf kopen dan, luie muts.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Wat irritant vraag ik mama of ze iets wilt kopen voor me, leest ze het wel maar reageert niet. Nu weet ik het nog niet.
Nee we hebben ook nog auto's en dat soort grappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon met de businesscard van de baas toch. Of ga je ook vaak vrijwillig met de trein?
Moest net hoesten en hikken tegelijk, klonk beetje als een zeehond.quote:
het erge is dat ik er ook meteen een beeld bij hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest net hoesten en hikken tegelijk, klonk beetje als een zeehond.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het erge is dat ik er ook meteen een beeld bij heb
12quote:
Maar je zegt net dat jij meer moet betalen voor de NS?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee we hebben ook nog auto's en dat soort grappen.
He jammer. Dat is net te oud voor Fylaxquote:
Ik heb deze spelling van de naam Niels nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
He jammer. Dat is net te oud voor Fylax
Oh ik dacht eigenlijk dat Niels 12 nog net accepteerde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb deze spelling van de naam Niels nog niet eerder gezien.
Ik denk het, oa hersenen en spiergeheugen. Het gaat niet meer automatisch, ik moet eraan denken om knie naar buitenkant te houden bij oefeningen zodat het niet naar binnen klapt en ik weer terug naar ziekenhuis magquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aight, dus dat probleem ligt dan vooral bij de hersenen?
Dat is ruim binnen de grenzen voor hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk dat Niels 12 nog net accepteerde.
je bedoelt gebruik maken van de sauna-faciliteiten?quote:
Die hebben ze daar niet volgens mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je bedoelt gebruik maken van de sauna-faciliteiten?
andere zaak zoekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hebben ze daar niet volgens mij.
oke, veel plezierquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ok misschien is nu hoogst waarschijnlijk.
Hoe lang zal het duren voordat het echt zo is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ok misschien is nu hoogst waarschijnlijk.
Paar weken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat het echt zo is?
Dat is niet de bedoeling.quote:
pics van goede vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling.Daarom samen met een goede vriendin.
Nee, sowieso dat je vast niks. Zo punk als je maar kan voorstellen.quote:
Dat zou ik niet al te snel uitsluiten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, sowieso dat je vast niks. Zo punk als je maar kan voorstellen.
Ik ben 12 en wat is punk? Zo met je haar omhoog toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet naar MIJN nieuwe baan?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
Hey Chai! Hoe gaat het bij je nieuwe baan?
Ze mag niet met andere mannen praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet naar MIJN nieuwe baan?!
Wist niet dat Noel een Marokkaan was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze mag niet met andere mannen praten.
hoezo andere?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze mag niet met andere mannen praten.
Vanmiddag bezig met een saai klusje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
Ik wist niet dat Noel een man wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist niet dat Noel een Marokkaan was.
Wollah waz met jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist niet dat Noel een Marokkaan was.
Ik wist helemaal niet dat je een nieuwe baan hebtquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet naar MIJN nieuwe baan?!
Ze Fokt! meer dan anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
Noel komt vandaag toch terug van ban?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
Mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanmiddag bezig met een saai klusje.Verder goed.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noel komt vandaag toch terug van ban?
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Terwijl dat helemaal niet mag volgens haar contract.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze Fokt! meer dan anders.
Staat dat in haar contract?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl dat helemaal niet mag volgens haar contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |