Nee we hebben ook nog auto's en dat soort grappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon met de businesscard van de baas toch. Of ga je ook vaak vrijwillig met de trein?
Moest net hoesten en hikken tegelijk, klonk beetje als een zeehond.quote:
het erge is dat ik er ook meteen een beeld bij hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest net hoesten en hikken tegelijk, klonk beetje als een zeehond.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het erge is dat ik er ook meteen een beeld bij heb
12quote:
Maar je zegt net dat jij meer moet betalen voor de NS?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee we hebben ook nog auto's en dat soort grappen.
He jammer. Dat is net te oud voor Fylaxquote:
Ik heb deze spelling van de naam Niels nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
He jammer. Dat is net te oud voor Fylax
Oh ik dacht eigenlijk dat Niels 12 nog net accepteerde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb deze spelling van de naam Niels nog niet eerder gezien.
Ik denk het, oa hersenen en spiergeheugen. Het gaat niet meer automatisch, ik moet eraan denken om knie naar buitenkant te houden bij oefeningen zodat het niet naar binnen klapt en ik weer terug naar ziekenhuis magquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aight, dus dat probleem ligt dan vooral bij de hersenen?
Dat is ruim binnen de grenzen voor hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk dat Niels 12 nog net accepteerde.
je bedoelt gebruik maken van de sauna-faciliteiten?quote:
Die hebben ze daar niet volgens mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je bedoelt gebruik maken van de sauna-faciliteiten?
andere zaak zoekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hebben ze daar niet volgens mij.
oke, veel plezierquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ok misschien is nu hoogst waarschijnlijk.
Hoe lang zal het duren voordat het echt zo is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ok misschien is nu hoogst waarschijnlijk.
Paar weken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat het echt zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |