nee, meestal pas als het overdag ook vriestquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:17 schreef Dimachaerus het volgende:
is het koud buiten ?
wie draagt al zn winterjas
waarom niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima nogmaals, als iemand zegt dat hij van een brug af gaat springen, doe je dat dan ook?
donsjassen zijn het deze winter;quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:33 schreef gianni61 het volgende:
dima, welke winterjas moet ik kopen?
ik wil gewoon een north face jas bij de outdoor winkel halen, maar aangezien deze tegenwoordig hip zijn onder debiele rappers en straattuig kan ik dat niet meer kopen.
wat is tegenwoordig niet cool?
zo een glimmende jas van 100% polyester met een te grote kraag van nepbont. Dat was een paar jaar geleden helemaal in, maar inmiddels alweer out geraakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:33 schreef gianni61 het volgende:
dima, welke winterjas moet ik kopen?
ik wil gewoon een north face jas bij de outdoor winkel halen, maar aangezien deze tegenwoordig hip zijn onder debiele rappers en straattuig kan ik dat niet meer kopen.
wat is tegenwoordig niet cool?
hmm, ja, een nickelson jasquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:40 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zo een glimmende jas van 100% polyester met een te grote kraag van nepbont. Dat was een paar jaar geleden helemaal in, maar inmiddels alweer out geraakt.
Nooit dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meestal pas als het overdag ook vriest
doe even normaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Winterjassenik heb echt uitgekeken naar het moment dat ik hem weer mocht dragen.
Vervolgens flink geleden op de fiets vanochtend.
Ik heb mijn zomerjas nog aan, maar dan in combinatie met handschoenen en oorwarmers(heb hele gevoelige orenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Winterjassenik heb echt uitgekeken naar het moment dat ik hem weer mocht dragen.
Vervolgens flink geleden op de fiets vanochtend.
Heb het sws koud van oktober t/m maart. Ook gewoon binnenshuis kippenvel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
koukleumen = bruin vet
gratis tip
stook je niet of heb je het altijd koud x)quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het sws koud van oktober t/m maart. Ook gewoon binnenshuis kippenvel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |