Heb het sws koud van oktober t/m maart. Ook gewoon binnenshuis kippenvel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
koukleumen = bruin vet
gratis tip
stook je niet of heb je het altijd koud x)quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het sws koud van oktober t/m maart. Ook gewoon binnenshuis kippenvel.
ik merk wel dat ik het nu een stuk kouder heb, met minder vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
koukleumen = bruin vet
gratis tip
Niet hoger dan 20 en ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stook je niet of heb je het altijd koud x)
Mijne ook alquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet nog winterjas kopen, vorige werd gestolen in een disco
hmm weet niet of dat zich zo vertaaltquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk wel dat ik het nu een stuk kouder heb, met minder vet
Ik draag nooit een jas. Zelfs niet in de winter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet nog winterjas kopen, vorige werd gestolen in een disco
Que?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
fijn ja.
Het gaat echt helemaal nergens over.
Tja als je alleen maar van en naar de auto loopt en verder niet buiten komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik draag nooit een jas. Zelfs niet in de winter.
Wat een vreselijk nare sneer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja als je alleen maar van en naar de auto loopt en verder niet buiten komt.
nounounounouquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een vreselijk nare sneer.
slechte doorbloeding, ook erectie problemen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb het echt warm man
Heb wel gwn jacket aan
Wel koude voeten pff
ah, blijkbaar is het dus waarquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen idee, maar het voelt wel zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm weet niet of dat zich zo vertaalt
jammer, ik had dat wel geil gevondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoger dan 20 is ook voor bejaarden
[..]
ik trek geen vrouwenjas aan
...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:10 schreef zeer het volgende:
[..]
slechte doorbloeding, ook erectie problemen?
vrouwenkleding draag ik normaal alleen binnenshuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jammer, ik had dat wel geil gevonden
niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah, blijkbaar is het dus waar
Een jas is nu eenmaal voor als je buiten komt. Als ik alleen maar naar de vuilcontainer en de auto hoefde te lopen en verder niet, zou ik ook nooit een jas dragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom zou het überhaupt een sneer zijn, dit is fok lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een jas is nu eenmaal voor als je buiten komt. Als ik alleen maar naar de vuilcontainer en de auto hoefde te lopen en verder niet, zou ik ook nooit een jas dragen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
zelfs met anabolen kan dima geen spiermassa bouwen.
het resultaat: alleen een kleine piemel die niet meer werkt
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is dit een verkapte uitnodiging ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwenkleding draag ik normaal alleen binnenshuis
ik pleur mijn vuilniszakken altijd gewoon via het raam naar buiten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Een jas is nu eenmaal voor als je buiten komt. Als ik alleen maar naar de vuilcontainer en de auto hoefde te lopen en verder niet, zou ik ook nooit een jas dragen.
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zou het überhaupt een sneer zijn, dit is fok lol
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is dit een verkapte uitnodiging ?
pics?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Soow net gekakt en het stonkkkk
dat zou dr echt goor uitzien.. heb namelijk zo een diep toilet waar je eerst papier in moet gooien voor het kaken zodat er geen water in je gat komt.. maar nu was het meer water dat uit mn gat kwam...quote:
Ik heb ook handschoenen aan op de fiets 's ochtends, maar dat komt volgens montelly doordat ik een homo ben, heeft niet zoveel met de kou te maken kennelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb mijn zomerjas nog aan, maar dan in combinatie met handschoenen en oorwarmers(heb hele gevoelige oren![]()
).
okeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
dat zou dr echt goor uitzien.. heb namelijk zo een diep toilet waar je eerst papier in moet gooien voor het kaken zodat er geen water in je gat komt.. maar nu was het meer water dat uit mn gat kwam...
Wow ben je eindelijk uit de kastquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook handschoenen aan op de fiets 's ochtends, maar dat komt volgens montelly doordat ik een homo ben, heeft niet zoveel met de kou te maken kennelijk.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ook handschoenen aan op de fiets 's ochtends, maar dat komt volgens montelly doordat ik een homo ben, heeft niet zoveel met de kou te maken kennelijk.
Dat klinkt niet heel erg gezond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
dat zou dr echt goor uitzien.. heb namelijk zo een diep toilet waar je eerst papier in moet gooien voor het kaken zodat er geen water in je gat komt.. maar nu was het meer water dat uit mn gat kwam...
Kennelijk. Zodra ik mijn handschoenen aandeed vanochtend was het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow ben je eindelijk uit de kast
ripquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waat ga je heen met je vriendin?
Eentje ja. Maar komt er nog minimaal 1 bij maar die boeken we pas in januari. Jij?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waat ga je heen met je vriendin?
Ah nice. Nee, nog niet. Maar ik vroeg het aan je vanwege de telefoons die je verkocht had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eentje ja. Maar komt er nog minimaal 1 bij maar die boeken we pas in januari. Jij?
Ja, dat dacht ik al. Maar had al geboekt voor ik die telefoons verkocht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah nice. Nee, nog niet. Maar ik vroeg het aan je vanwege de telefoons die je verkocht had.
Je hoeft je niet achter die handschoenen te verschuilen hoor, het is oké om gay te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kennelijk. Zodra ik mijn handschoenen aandeed vanochtend was het wel duidelijk.
Ja, mag ik geen interesse tonen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:30 schreef Fylax het volgende:
[..]Ik vraag of Haags al een vakantie heeft geboekt en dan vraag jij aan mij waar ik heen ga met m'n vriendin?
Ah okayquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Maar had al geboekt voor ik die telefoons verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |