Hij komt vast niet in aanmerking voor adoptie?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je beseft je dat je voor kinderen een partner nodig hebt?
Ik zou hem niet adopteren iigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij komt vast niet in aanmerking voor adoptie?
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet ik veel..... heb ik je aandacht?
Hoe oud ben je inmiddels?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Mn ma zit heletijd te zeuren dat ik vrijdaggebed moskee moet gaan
Ik ben dr helemaal klaar mee
Joh, je wilde niet eens met hun op vakantie. Vind je het gek dat ze je steeds vreemder vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze stoten me alleen maar van hun af zo
Gister zei ze nog wat doe je zo afstandelijk en kil je praat nooit meer met ons
Joh
in elk geval ouder dan 15 toch? belachelijk dat ze je zo lang willen commanderen en besturenquote:
TRquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik DM'de per ongeluk mijzelf wat een kutleven.
ins_010617125359quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kan sowieso in jullie inbox
Oja je hebt gelijk!! gelijk TR gedaan ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR
openbaring DM ist veboten
hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuur me je foto en je adres en ik blaas je
tr roepen mag ook niet meer tr gezetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk!! gelijk TR gedaan ook.
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
in elk geval ouder dan 15 toch? belachelijk dat ze je zo lang willen commanderen en besturenachterlijk.
ik neuk je slokdarmquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit jou dat, zo diep kom je toch nooit
Ja niet helemaal mee eens sorryquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie ook mijn onderschrift van Madeliefff
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.
je kan toch oefenen op zoskquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit jou dat, zo diep kom je toch nooit
tr zetten op een oproep om tr te zetten ook niet meer. tr gezet.quote:
oei zo kan je het ook zien, ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou ja.... Misschien zou zijn moeder zich minder moederlijk gedragen als Dimi zelf wat volwassener en zelfstandiger was geweest.
totaal niet juistquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt
Je kan nog geen ei bakken
Akkoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet ik dit rapporteren aan Madeliefff?
Ik doe het he
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben nog nooit met iemand anders dan mn ouders op vakantie gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |