quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:44 schreef Legwieh het volgende:
Ik hoef geen nieuwe Username, maar destijds heeft Ueberduitser mij zo fijn geholpen
K&W / Legwieh bouwt een afdak (of doet in elk geval een poging tot)
Dat ik blij ben dat ik nu iets terug kan doen.
Gewoon lekker gedoneerd!
Nee... natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Wat is er mis met 'Acnterhoker'?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:41 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zeg zullen we het een beetje netjes houden.
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:32 schreef MCH het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik iemand trollen door ongewild zn naam te veranderen?
Hard man, ik las ff over de eerste regel heen en had al 5 overboekingen klaar staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp je het niet goed.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mag http://forum.fok.nl/user/profile/cyanide ? 10 jaar niet gepost, totaal 9 posts gemaakt...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan niet, omdat er al met dat account is gepost.
Heb je die nog steeds niet gezien?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ik ken die acties via Fok.
Zit nog steeds op de naaktfoto's van SHE te wachten
Daar een actie voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Muts123..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.quote:
Zoals ik begrijp kan het dus gewoon technisch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, is dat zo zwart/wit? Bij eerdere acties was er nl. wel enige coulance als accounts amper hadden gepost en al jaaaaaaren niet actief waren.
Ja..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:28 schreef JoPiDo het volgende:
Even voor de zekerheid: Als je je naam wijzigt, dan wijzigt dat over je gehele posthistorie? Behalve als je gequote bent en uiteraard op gecachte/opgeslagen pagina's buiten Fok! om.
Als dat gegarandeerd wordt, dan heb ik interesse
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kan er nou wel/niet qua 'speciale tekens' / leestekens?
In tegenstelling tot andere acties lees je van deze user toch wel veel updates en ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:12 schreef Walter81 het volgende:
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon proberen door nieuw account aan te maken. Niemand weet het namelijk.
Je probeert dan natuurlijk een account aan te maken met dezelfde tekens maar niet in dezelfde volgorde, snuggerequote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Je kan checken of dat account al bestaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan vervolgens m'n nick niet daarin kunnen wijzigen omdat het account al bestaat
Nieuwe naam: mummiepakquote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Clueless85quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal veel te ingewikkeld voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |